Jeep Grand Cherokee Trackhawk sa 707KS navodno dobio zeleno svetlo

Chrysler je još ranije zaštitio naziv Trackhawk, a kako stvari stoje to bi trebalo da bude oznaka buduće high-performance verzije Jeepa Grand Cherokee.
Grand Cherokee Trackhawk je interno poznat kao Project K i po pisanju nekih medija ovaj model je već dobio zeleno svetlo za proizvodnju (kao model za 2017. godinu). Test vozilo je već na putevima, a pod haubom je spakovan 6,2 litarski HEMI V8 motor kakav imaju i Dodge Charger i Challenger SRT Hellcat.
Insajderi kažu da će snaga ostati na 527 kW/707KS, kao i da će 4x4 pogon biti standardan. Ostaje međutim pitanje maksimalnog obrtnog momenta jer neki izvori kažu da će biti ograničen zbog toga što 4x4 pogon ima problema sa Hellcatovih 880 Nm.
Možda najzanimljivije su brojke koje se tiču ubrzanja i najveće brzine. Ubrzanje od 0-60 milja na sat (96 km/h) će naime iznositi manje od tri sekunde, dok će najveća brzina biti oko 200 milja na sat (322 km/h). Poređenja radi, Porsche Cayenne Turbo S od 0-60 milja na sat stiže za 3,8 sekunde i može do 283,2 km/h.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Gazi poglavice. :)
Poznato je da poglavica najbolje skace iz mesta, ali ovi podaci su frapantni, ipak je u pitanju SUV.
Ma nema sanse da ce da ide do 60 mph za manje od 3 sekunde, pa on je tezak 2,5 tone... bez obzira na ogromnu snagu...
Orlo
To je verovatno sa 1 ft rollout.
Al svakako će biti brži od svih, ubedljivo.
Nije mi samo jasno zašto Jeep nije ovako nešto uradio mnogo ranije.
Kad su one kocke imali sa 5,9 litara. :)
Ne znam što su uvek išli ispod snage konkurencije sa SRT modelom, kad ovako treba da urade.
A i sa manje snage, u startu ne može niko da ga dobije.
@MB
Vidis, to mi nije palo na pamet... mozda i postigne priblizne brojke...
Orlic
Moze da se dobije toliko dobro ubrzanje iako je masa preko 2 tone. Sredice to prenosnim odnosom u menjacu i diferencijalu (malo smanje maks. brzinu, koja ionako kod ovakvih vozila nema potrebe da bude veca od 250km/h, a dobiju na ubrzanju). Imaju problema sa velikim ob. momentom! E, tih problema kod, npr. G-klase nema. Tamo mehanika bez problema trpi 1000Nm i vise, koje gruva V12 biturbo.
O.P.
ML63 sa 510ks ide 293. : )
Ici ce ovaj poglavica ko nezdrav, stavice ih sve u krilo. : )))
Orlo
Obicno 0,1 sek je razlika 0-60mph i 0-100kmh kod vecine vozila.
Jos 1ft rollout, tu je jos veca razlika, samo pogledaj uvek podatke za USA koliko su bolji. Zato pogledas podatke fabrike za EU i dobijes tacno.
нисам могао да спавам док му нису коначно уградили мотор од 707 коња ... то је оно што је овом возилу одувек требало
Pit
Ma znam da moze, ali cemu to?
Generalno, to "seljoberisanje" SUV-a, sa spustanjem i sl. mi je bas ogavno. Sam znas kad i za sta koristis Indijanca, a za sta Crvenkapu.
Idealan SUV:
-pristojan klirens (bar 30cm)
-reduktor (eventualno kao opcija)
-motor sa velikim ob. momentom
-kuka (obavezno), za vucu prikolice sa gliserom, a moze i plug, drljaca, sejalica...
O.P.
To je sasvim druga namena.
Da bi razumeo, moraš da se provozaš u ML63 AMG. :)
U odnosu na 320cdi ML-a je kao Švarceneger. :)
Niži, širi, ko tvrdjava, a moćan, ide ko djavo.
Naravno da terenac treba da bude to što si nabrojao, ali mnogi ispadaju iz tog šablona.
Treba da ima balone, a turaju felnetine, čak i na rendža, što mi deluje suludo za auto koji treba da bude udoban i koji forsiraju za off-road.
Elem, oni koji vole visoko da sede, a ne idu van puta, to su ti današnji kupci SUV-ova.
E kad je već tako, oni koji mogu sebi da priušte moćnu takvu mašinu, uzimaju top verzije.
A veruj mi da kad bi probao ML63, da bi sasvim drugačije gledao na stvari.
Naravno, opet za off-road važe druga pravila.
Ali gde si ti video da neko ko ima recimo neku skupu novu limuzinu i džipa takodje, fensi obučen, ide po kaljugama i van puta. ;)
Obično su to kafići restorani itd.
Što bi reko moj drug za odredjena vozila "auto za piće". :)
SUV vozila su neekonomična, slabe performanse imaju spram običnih auta, ali opet ljudi padaju na to visoko sedenje, osećaj moći. To je to, ukratko.
Pit
"Ali gde si ti video da neko ko ima recimo neku skupu novu limuzinu i džipa takodje, fensi obučen, ide po kaljugama i van puta." ;)
Nisam te ja terao da se fensi oblacis! ;)))))
JBG, sad i ti zahebavas! Uporedjujes ML63 AMG sa 320 cdi. Mogao si bar da pomenes 400cdi. Kakva bi bila situacija da je pod haubom ML-a 6.0 tdi iz Q7? Verujem ti ja da to ide dobro, samo ti kazem da mi je to ruzno. Mozda neki od kupaca nafensiranih SUV-ova manjak u gacama hoce da nadoknade visinom sedenja! :)))) Dobro rece tvoj drug, ja bih samo dodao "...i za lecenje kompleksa." Zato i koristim naziv "dzib".
Pripazi malo tamo da ti se ne pregreje akcelerator ili sintetizator, nemoj samo visiti na blogu! :)))))
O.P.
Kao što rekoh, dva sveta, a vidiš da kupaca ima.
Uostalom, većina SUV-ova danas su šminka, ko još od tih vlasnika ide na off-road.
Džaba ti dezli iz Q7, nije to kao top benzinac.
Juče nisam mogao da pratim premijeru GLC-a, već par dana od ujutru do uveče sečenje nekih platformi itd, breneri, brusilice itd. :)
Danas opet ujutro ustajanje, sad malo seo za komp, a bogami ću u krpe sad. :D
Ni juče ni danas ne stigoh da se naspavam.
Čujemo se, ako uvatiš vremena, javi se da se provozamo malo, pozz.