Još tri dana do premijere novog Alfa Romea

Ako ste fan Alfa Romea verovatno ste već odavno zaokružili datum 24. jun u kalendaru i nestrpljivo čekate na prezentaciju nove Alfe (razvijene pod kodnom oznakom Project 952), uz nadu da će možda neka slika slučajno ili "slučajno" procureti u javnost i pre promocije.
Dok dakle čekamo prezentaciju dugo najavljivanog novog Alfinog sedana (koji će možda poneti naziv Giulia, a možda i ne), u nemačkim medijima se pojavilo nekoliko novih rendera. Takođe, tu je navodno i zvanična teaser slika kao najava promocije 24. juna, ali sumnju izaziva logo. Naime, nedavno se već pojavila slika Alfinog modifikovanog loga pa zato čudi da se na teaseru za novi model pojavljuje stara verzija znaka.

Promocija će se inače obaviti u Alfa Romeo muzeju Arese u blizini Milana, na 105-godišnjicu osnivanja ove slavne marke.
Kako bilo, novi Alfin model će se bazirati na takozvanoj Giorgio platformi, a ovaj rival BMW-u Serije 3 (i ostalim iz te klase) će biti dostupan u verzijama sa samo zadnjim i pogonom na sva četiri točka.
Po sadašnjim najavama, zvanična serijska proizvodnja će početi u novembru ove godine (u fabrici Cassino u Italiji), dok će se kod evropskih dilera ovaj Alfin novitet naći u februaru i martu sledeće godine a u SAD-u nekoliko meseci nakon toga. Sem kao sedan, Giulia (ili kako će se već zvati) će biti dostupna i kao karavanski Sport Wagon, a kasnije možda i u formi Coupea i Spidera.

Pažnju izazivaju i motori, naročito najsnažniji V6 benzinac sa oko 510KS (poreklom Ferrari). Pominju se takođe i četvorocilindrični 2,0 litarski turbo benzinac u verzijama sa 180KS, 250KS i 330KS, kao i dizelaši, i to 3,0 litarski V6 pojačan za Alfu na 340KS (poreklom VM Motori) i 2,2 litarski dizel sa 210KS (s tim što se očekuju i njegove slabije verzije).
Sem Giulije, Alfa Romeo planira još nekoliko noviteta (nekoliko SUV-ova, veći sedan, novi Spider...), kako bi globalnu prodaju do 2018. godine povećali na svih 400.000 vozila godišnje (od toga oko 150.000 u Severnoj Americi). Koliko je to realno ostaje da se vidi (prošle godine su plasirali nepunih 70.000 komada) i da se nadamo najboljem, jer od ovog modela mnogo toga zavisi u Alfa Romeu...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de
jedan ceo dan necemo slusati price o mercedesu i bmw-u (ustvari verovatno hocemo, ali u dosta manjoj meri)... auuuu svetsko cudo
@mile
Drug nazalost dzabe se radujes, samo ce da se presele u buducu temu o Alfi posto ih na onim njihovim niko ne sljivi 2%, a po necemu mora da se udara :))
Elem, motorizacija je za sada odlicna, nista ispod 2.0!!!
Jedva cekam da vidim sta su to Zabari spremili nakon toliko najava i cekanja, nadam se da nije bilo uzalud. : )
@Panco
Jel je ovo pesma za iscekivanje kod fanova, ili kako neko rece "pravih entuzijasta"?
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw
:)
panco
Pa kad prenosi informacije, tu ne pise on, ali kad on krene, to je druga krajnost.
Na WCF pise isto sto i ovde, samo na engleskom. :)
Elem, ovde je tema Alfa, pa da vidimo za koji dan, sta se toliko dugo kuvalo u Talijanskoj kujni. :)
Video sam da najavljuju da ce biti zadnji pogon, sto mi se svidja , ostalo cemo videti.
Nisam Alfin fan, ali blagonaklono gledam na Alfe, svidjaju mi se 159 i Brera.
Kad bi birao od Italijana, sta da vozim, to bi bila Alfa, mada mi je i Lancia Thesis gotivna.
Al 159 i Brera naj-zabari po meni do sad.
Naravno, ne racunam supersport kola.
Naravno da teaser nije službeni. Inače je dosta izvedeno iz Ciferrievieh napisa koji ništa ne zna.
Npr. evo iz inervjua sa Westerom od prije par dana.
It is said that we will be using a Chrysler-platform for our new model, but that’s complete rubbish. We have an entirely new structure ready. In this one model we will bring an entirely new chassis, a new design language and brand new engines and transmissions. The 24th of June will be a milestone so vital in Alfa’s history that only a few of these moments have occurred in the brand’s 105-year existence. We will have to focus on models that can be sold worldwide though. A Stationwagon is typically European and for now we will use our funds for products that will sell globally only. A wagon will join the range in the future, but only once we’ve established ourselves firmly into the market place again.
Posle 156-ice mi nijedna "Alfa" nije zanimljiva, zaista me čudi što ovaj brend još uvek ima takav odjek među entuzijastima. Ali šta da se radi, vozač Mi.Ta (sve sa "Ferari" kapom i crvene "Ferari" patike) me je jednom uporno ubeđivao da je sasvim slučajna svaka sličnost njegovog ljubimca sa "Grande Puntom" (tonom kao da sam mu opsovao majku).
Što se "Alfe" tiče, kako su izgubili da Silvu, dizajn im je postao kao u crtanom filmu. Dok priznajem da su mi vremenom prihvatljivije linije "alfe 159", celokupan auto mi je i dalje parodija onoga što bi jedna "Alfa" trebala da bude.
Posebno unutra, gde nema baš ništa autentičnog. Problem nije samo plastika, već i dizajn instrumenata a posebno onih u konzoli (kao i sama konzola). Sve deluje preterano, jer je pored svega efekat daleko manje poseban nego što je bilo kod npr. "164"-ke.
Valjda kada nisu mogli jasno da izdefinišu šta "Alfa" znači, zadovoljili su se šminkom.
Videćemo šta urade. Obzirom da je Markijone u pitanju, nisam optimista.
Vala bas. Celokupna gama im je smesna u odnosu an 147 i 156. Da je dizajn iz generacije u generaciju postao gori umesto bolji, i tu Italiji, je za neverovati. I 4c sa smesnim radiom i farovima deluje kao igracka, moze da se vozi kako hoce, da je zavrsenija prodavala bi se u desetinama hiljada, a ne u hiljadama.
@Orlo
E to je ta :)
@MB
Thesis mi je tiha patnja, ali je problem sto je mnogo skuplja i teza za odrzavanje od trenutne Kappe tako da cekam neka bolja vremena, mada se ni sad ne zalim uopste :)
Nisi svestan koliko me je pogodilo to sto unistise onakvu marku, ali mi je u isto vreme neizmerno drago zbog ozivljavanja Alfe, samo da se sve odvija po planu :)
Izlazak novog modela me podseća na vreme kada se pojavio 166
Kakva je pojava tada bio...
Na sajmu sam sedeo u Giulietta-i i mogu reći da me je enterijer razočarao. Pre toga sam sedeo u Fluencu, Meganu, KIA-ma, VW i Toyota modelima, svi su ostavili bolji utisak. Čak i Elantra, po kojoj mnogi pljuju.
Ali zato mi je spolja Alfa numero #1 ;)
Naravno, 156 pre FL ostaje moj favorit. 166 takođe
Imam test Thesis-a iz TopSpeed-a s početka prošle dekade.
Koja je ono pojava bila sunce ti...
Kappa je isto odlična, podseća me na tadašnje Mazeratije...
Poz
Ono što je zanimljivo i neverovatno je da stalno neko dodje do špijunskih slika BMW-a, Mercedesa, Audija 3-4-5 dana pred premijeru. Te na konfiguratoru se pojavi, te procuri brošura ili katalog, te snjimljen u nekoj pustinji, a ja mislim da oni to rade namerno. Evo AutoBild izbaci rendere 2 meseca pre svih i pogodi, slučajno, a? Kako to Fijatu i Alfi ne mož' se omakne i ne procuri ni 1 jedina slika. Sećam se 500L su nagađali godinu dana i niko nije pogodio konačan izgled, evo skoro je predstavljena Fiat Aegea, do tog dana 2-3 tizera pred samu premijeru, sutra stiže noćna mora za sve koji su mislili da će Alfa spavati. Ni tizer, ni špijunska slika, ni ono šatro gistro With minimal camouflage
@1984
E zato se kad se pojavi neki novi zabar ljudi obraduju jer je neizvesno do samog kraja kako ce da izgleda a uz to prave neuporedivo lepsa auta dok kod nemaca vec sve znas i po nekoliko meseci unapred kako ce da izgleda jer koriste jedan isti kalup za sve modele.
@ Panco
Pre Serđa smo imali nove Fijate na svakih 7 godina. Šta je novo u Fiat grupi? Svi modeli su trebali da dobiju naslenika joše pre 3 godine. Bravo bez naslednika, Punto bez naslednika, Croma bez naslednika. Kaže, prvo se treba bazirati na tržište gde će se ići veća količina vozila, pa su tako izbacivali nove Chrysler, Dodge i Jeep modele, a zapostavili naslednike ovamo gde su već popustili pred konkurencijom, pogotovo u trenutku kada je počela proizvodnja Korejci u EU. Aegea ostaje samo koncept, koji će prerasti u konačan automobil početkom 2016. , a vremena je sve manje. Punto punih 10 godina. Panda se srećom prodaje odlično, 3. redizajn modela 500 i dokle će on biti na tržištu? 500L jeste prodavaniji od ostalih u toj klasi, ali šta s tim kada se ta klasa ne kupuje rado i često. Stigla je i Škoda i Dačija, nude sve više modela, ako dođu Kinezi, ja se strašno bojim za Fiat. Gasi Lanču i ćuti.
@1984
Serdjo je budaletina na kvadrat. I bolje da ugase Lanciu dostojanstveno nego da lepe znak na Krajslere jer je ono stvarno bilo uzasno sta su radili. Delta i Y su je drzale koliko toliko u zivotu, a sad samo Y. Kakva ce biti njena sudbina kasnije videcemo ali nisam optimista.
@ Panco
PSA je drugi najveci proizvodjac vozila u EU, a ni njima ne cvetaju ruze.
Mislim da je problem u ceni.
Opet s druge strane i treba da budu skuplji od modela skorojevickih brendova, valjda u cenu ulazi i tradicija i poverenje. Sta je PSA bio, sta je Skoda bila kad je VW imao bubu i Bulija?
Ili je ovo vreme kada se ne gleda na Brend kao nekada, vidi samo ove kineske telefone, gde je otisao Samsung i Korejska autoindustrija, jos me samo cude Rusi, najveca zemlja, a pravi vozila soc klase.
A vidi Kinu, tek je u razvoju, danas imamo Chery i Qoros koji su kvalitetom isuvise blizu Eu vozila od 10.000€.
Da je Markione treba da trazi partnera u Kini ili da se nudi GM-u i PSA grupi?
A tek kad bi FCA pripojio KIA Hyundai grupu. DA LI BI TO BIO POTEZ VEKA?
PSA ima maržu od negdje -0.2% po prodanom primjerku... Je** poslovanje sa gubitkom, a samo da se prikaže kako prodaješ. Tako je nekada FGA radio i evo gdje ih je dovelo.
Zove se:
https://oami.europa.eu/eSearch/#details/trademarks/014229199
Giulia!
http://immagini.alvolante.it/sites/default/files/styles/editor_1_colonna/public/media_browser/alfa-romeo-giulia-animata.gif?itok=MzmNaRCJ
@ N.N.
I šta se NOVO vidi sa tog snimka? Recimo, zadnja vrata nisu kratka kao na mule verziji Ghibli.
Vidi se Dodge grafika zadnjih svetala i Prednji branik u stilu Vitorio Jano koncepta
@ 1984
Prije svega ovo nije mula nego zamaskirani konačni model. Na tom modelu ja ne vidim Dodge svjetla. I mislim da je jasno da se radi o top tj. QV verziji.
Sutra prijenos kreće vjerojatno od 16:30, nadam se preko You Tubea. U 18:00 je kraj NDA pa će biti press materijala i objava u medijima.
Evo Museo Storico Alfa Romeo objavio na FB da će imati 510 KS, ne znam jesu li u međuvremenu editirali post.