home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na putevima SAD-a je snimljen i maskirani test primerak novog Jeepa, za koji se pretpostavlja da je naslednik modela Compass i Patriot.

Ukratko, model će se bazirati na produženoj verziji Small Wide platforme koju koristi i Jeep Renegade, a gami motora bi između ostalog mogao da se nađe i novi 2,0 litarski turbo benzinac, u paru sa devetostepenim automatikom.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Više slika na sajtu Worldcarfans.com



čitanja : 841



Komentari

Snimljen je novi Compass već u više navrata.

Očekujem da u bufućnosti čini 40% prodaja Jeepa u Europi. Ovako nekako nagađajući bih rekao da premašuje 70k primjeraka 2017.

Autor N.N. 19 Sep 2015, 13:13

Lici na malog Grand Cirokija.
Izuzev zadnjeg bocnog stakla i uzlazne linije iznad kvake.
Nije mi bas jasno Compas i Patriot, namena, razlika itd, mislim da su promaseni modeli.
I ovaj Renegade nije pravi Jeep ali eto...

Autor MB 19 Sep 2015, 13:20

@ Pit

Zašto to govoriš za Renegade? Ako ćeš realno od sadašnje ponude je samo Wrangler što ti zoveš pravim Jeepom.

Autor N.N. 19 Sep 2015, 13:54

Ako je "pure Jeep" Renegade u B-segmentu, a Cherokee u C-segmentu nije jasno cemu onda jos jedan modeli izmedju... koji ce biti na produzenoj, inace ranije produzenoj, Small Wide platformi koja je radjena sa firmom cije se ime ne spominje... osim kada je u pitanju novo spajanje zarad prezivljavanja... :)

@Pit
Tvoj komentar je krajnje hejterski orijentisan, a s obzirom da imas vec GC mogao bi da pokazes vise simpatije i empatije... :D

Autor Orlo 20 Sep 2015, 11:20

@ Orlo

Sve što je Goverment Motors pružio su financije, sve dalje je radio tada FGA. Na ove dalje preinake GM nema prava i sa materijala se dosta razlikuje od originala. Naravno kod Renegadea i 500X i rješenjima ovjesa.

Koliko znam njemački mediji Cherokee uvijek uspoređuju sa Q5 ili X3 pa sam zaključi koji je segment.
Ne znam zašto neki uporno Cherokee trpaju u C-segment kada on to nije.

Autor N.N. 20 Sep 2015, 11:27

@N.N.
Onda vise nema dileme sta je u kojoj klasi... mozda zato sto kompaktno nije svugde isto definisano...

Samo nije jasno zasto je vodja projekta bio iz Opela a ne iz Fiata...

Autor Orlo 20 Sep 2015, 11:38

@ Orlo

Koordinator i chief engineer nije isto. Koliko mi je poznato prvi je za organizaciju, a drugi za tehnički razvoj. ;)
No možda su sav razvoj tada stavili u Torino jer im paše alpski zrak. :D

Cherokee ionako u jako bliskoj budućnosti odlazi na RWD, a njegovu arhitekturu preuzima Chrysler D-CUV.

Autor N.N. 20 Sep 2015, 17:42

@ Orlo

Taj čovjek iz GM-a je bio više na organizacijskim položajima. Ali pogodi za koga sada radi?
Za Ferrari! :D

Autor N.N. 20 Sep 2015, 18:29