Ovako bi mogao da izgleda Volkswagen Golf VIII

Objavljen je još jedan nezvanični render buduće, osme generacije Volkswagenovog Golfa koji bi po nekim najavama mogao da se pojavi već krajem 2016. godine (s tim što bi njegova prodaja mogla da startuje početkom 2017. godine).
Aktuelna, sedma generacija Volkswagenovog bestselera se pojavila pre nešto više od tri godine, dok će Golf VIII biti jedan od najekonomičnijih automobila u klasi.
Kako bilo, Golf VIII će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a kako stvari sada stoje automobil će zadržati dimenzije Golfa VII.
Što se motora tiče, možemo očekivati gamu benzinskih motora (između ostalog verovatno i 1,0 litarski trocilindraš) i dizelaša, uz električne i hibridne verzije (jedna od njih bi trebalo da kombinuje 1,0 litarski trocilindraš i elektromotor). Naravno, kao i do sada u ponudi će biti više karoserijskih varijanti, a pominju se i novi infotainment sistem, head-up displej, automatsko kočenje, tehnologija kontrole gestikulacijom, potpuno digitalna instrument tabla...
Nemački Auto Bild je pre nekoliko meseci pisao da bi Volkswagen kupcima trebalo da ponudi više verzija Golfa VIII GTI, i to GTI Classic sa 265KS, GTI Performance sa 300KS, kao i GTI Clubsport sa 326KS.
Takođe, razmatra se i Golf GTI Plug-in-Hybrid, koji bi pored benzinca imao i elektromotor sa 109KS.
Auto Bild takođe saznaje da Volkswagen planira da 2017. godine svoju ponudu obogati i Golfom SUV koji će u gami zauzeti mesto između budućeg Pola SUV i nedavno predstavljenog novog Tiguana.
Dakle, očekuje nas još jedan SUV na VW MQB platformi, sa povišenim klirensom i opcionim 4x4 pogonom, pri čemu će pored standardne verzije biti dostupna i varijanta sa produženim međuosovinskom rastojanjem (za Kinu), kao i Golf SUV Coupe koji će se u prodaji pojaviti tokom 2019.
Dok će standardni Golf SUV imati cenu od oko 22.000 evra, Golf SUV Coupe bi trebalo da košta nekih 2.000 evra više.
Takođe, pominju se i najmoderniji bezbednosni i sistemi pomoći vozaču, adaptivno oslanjanje, hibridna verzija, kao i sportska R varijanta sa 300KS.
Na kraju, pojedini mediji su ranije ove godine objavili vest da bi Golf "osmica" mogao da bude dostupan i u Targa varijanti. Štaviše, australijski magazin Car Advice je piasao da je Golf Targa "više od obične ideje." Što se tiče rešenja Targa krova, to smo kao najavu već videli na prošlogodišnjem Volkswagenovom T-ROC konceptu.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Renderi: Worldcarfans.com
Još jedan u moru sivila, zar je bitno dal je 7,8,9 ili 109 kad svi isto izgledaju? Setimo se samo razlika između 2-ke, 3-ke, 4-ke i zadnje iz tog niza 5-ce. Sve posle toga mrtvo more bez i trunke kreativnosti.
Uvek sam pristalica "evolucije dizajna", a ne njegove "revolucije", tako da pozdravljam mogući ovakav dizajn novog golfa.
Uostalom, dizajnerska "revolucija" novog modela je pravi "šamar" postojećim vlasnicima, a i posredan dokaz da se negde zgrešilo sa prethodnim modelom.
Od "naprednog dizajna" novog modela, dugoročno daleko bitnija ( "milion puta" ) jeste "tehnika". A to se baš na primeru VW-a nedavno i pokazalo na najokrutniji način.
Ovi igraju na sigurno. Koliko je astronomska razlika bila između keca i dvojke, pa između dvojke i trojke, toliko je između 6, 7 i 8 nema. Njihov argument "za" je verovatno - što je dobro i donosi profit, ne mora da se menja, a "protiv" - dosadni su i nemaštoviti.
S druge strane, jedan Megan, npr., ama baš ni jedan veze nema sa naslednikom. Argument "za" - nove ideje, novi, svež dizajn.. Argument "protiv" - negde su zabrljali, pa radikalno menjaju dizajn..
Svi pristupi su relativni, prodaja ćesto demantuje argumente, ali su svakako oba pristupa legitimna. Zato se uostalom i opredeljujemo ili za "konzervativan" ili "napredan" pristup.
Navedeno se odnosi isključivo na dizajn. Tehnika i ostala poboljšanja su druga priča, i često odnose prevagu nad eksterijerom.
Ovo na slici lepo deluje.
Jedino mi se ne svidja što su farovi i maska spojeni, bez nekog rama, maska neuokvirena.
7-ca je pun pogodak dizajnerski, a pre toga 4-ka.
Ali to je sve manje bitno u ovom trenutku.
Folcika sad ima ozbiljnije probleme i treba videti šta će se sve izdešavati.
Moron, Priapus
Pogledajte Skodu. Ni kriva ni duzna, ispade da je biser u gomili VW peska (ovde nisam racunao Bentli, Lambo i Porse, oni su prica za sebe). Novi modeli Skode su drugaciji od prethodnih, a opet imaju dodirnih tacaka sa njima. Sticajem okolnosti, takva je situacija i sa Seatom (Memicem-Vajtom :))), novi modeli nemaju veze sa prethodnima. Ispada da samo u Nemackoj sede lenstine od VW-ovih dizajnera.
Skoda, buduci "simply clever", apsolutno je nepodobna za ovozemaljske komparacije, pa sve i sa sopstvenom majkom, i ocem. Jedna, jedinstvena, neponovljiva..
Ok, da moram da biram VW/Skoda/SEAT, uvek prvo SEAT, pa Škoda, pa VW. Nemam preterano logično objašnjenje. Možda mi samo nije u interesu da plaćam kasko za Golfa 3 puta više nego za Leona. Ili su mi određeni mentalni sklopovi malo zgadili VW. Ili je Octavia samo malo mnogo prostranija i racionalnija kupovina od Golfa. Ne znam. Možda. Srećom, ovakav izbor mi se ne nameće ni u perspektivi. Bar ne još par godina.
Ja ne volim pobedu dizajna nad funkcijom, a bojim su kod renoa trenutno jači "dizajneri" od "funkcionera". Kada pogledam "trenutni Espace", niži jedno 5 cm od prethodnika, a slično i većeg klirensa od prethodnika, sav onako "spljošten" (i "nasadjen" na "damper" dimenziju pneumatika), nije ni čudo da je zahvaljujući "dizajnerima" ostao bez najbitnije osobine renoove porodice vozila pod imenom "Espace". Ostao je bez "funkcije", bez ranijeg komfora, posebno drugog (a verujem još više i trećeg) reda.
Takav "izlet dizajnera" VW grupa ne dozvoljava. I zato poštujem (i) škodu, tj. tako rebedžovani Vw. Može škodislava biti nekome i "ružna kao lopov", ali, u svaku fabiju će da vam lepo sednu četiri odrasla čoveka, a što je nemoguće kod clia, pa čak i captura, a tu muku je mučio i megane (pa i u karavan izvedbi).
Strah me je i da pomislim šta će da se desi sa novim Scenicom.
I njega će garant da spošljte kao zgaženu žabu ...
Tako da što se mene tiče, "smrt avangnardnim dizajnerima". "Sikter" od kola! Vratite "funkcionere", vratite osnovni smisao zbog koga je automobil i nastao, da rešava stvarne, realne potrebe čoveka.
A kome je do "umetničkih postavki", ima toga po umetničkim galerijama koliko hoćete, a i ulični performanski su danas česta pojava. Možda negde tu istovremeno nastupi i pomenuti Vajta, u svojim lepim patikama, sa nekom od svojih poznatih popevki ....