Ovako bi mogao da izgleda Volkswagen Golf 8

Novi Golf stiže pre nego što smo mislili. Volkswagen ubrzano radi na novoj verziji, a prve kompjuterske animacije novog modela stižu iz OmniAuta – italijanskog magazina o automobilima. Iako još ne možemo biti sigurni kakav će biti novi Golf, prilično je izvesno da će dobiti neke od karakteristika prikazanih na ovoj kompjuterskoj animaciji.
Doneće i brojne novosti u klasu od kojih će jedna od najvećih biti laserska prednja svetla preuzeta verovatno sa Audijevih automobila.
Iako ćemo ga svi zvati Golf 8, ipak je izvesno da će ovo biti samo značajno unapređena i redizajnirana verzija Golfa 7. To i nije previše neobično s obzirom na to da je, recimo i Golf 6 bio značajno prerađeni Golf 5.
Biće baziran na platformi MQB, a izvesno je da više neće biti dostupan u verziji sa 3 vrata. Isto je i sa Meganom nove generacije.
Ostale novosti koje možemo očekivati su sistem za upravljanje infotainment sistemom gestovima ruke, a još važnije je to što bi Golf 8 mogao doneti i turbo benzinske motore sa električnim turbo punjačima. Ukoliko se to ispostavi kao tačno, čak i trocilindarski motori zapremine od jednog litra mogli bi doneti snagu i veću od 150KS.
Izvor: Proauto.ba
Render: OmniAuto.it
Ako ovako bude izgledao, odlicno.
Jedino mogu lepse ovu nemastovitu masku da odrade, a ne samo povucena linija.
Neko je u auto-industriji Darvin, a neko Kopernik. Legitimno je i jedno i drugo..
Smesno kada ce izaci 8,5 i pola devet ionako su svi isti. Sta je sa ekologijom hoce li biti i u ev verziji ili sa dobrim starim dizelom ?
Bice bice, "ne boj se". :)
Mozda ne bude nekih drugih besmislenih Folciki, tipa Fetona.
Golf je najbolji VW i za njega brige nema.
golf 8 ce biti straznji farovi od tiguana novog prednji farovi i maska slicna novom passatu s boka isti uz kakve drugacije dizajnirane odbojnike unutrasnjost touch iz novog concepta prestavljenog u detroitu i drugacija dizajnirana instrument tabla
Koliko je Golfova prodato u 2015-oj ?
Sigurno je i dalje najprodavaniji auto u Evropi.
P1
Ima podaci samo za 9 meseci, evo prvih pet:
Compact segment Jan-Sep 2015 Jan-Sep 2014 Change
1. Volkswagen Golf 409.425 397.738 3%
2. Ford Focus 183.046 174.267 5%
3. Skoda Octavia 163.921 153.305 7%
4. Peugeot 308 150.186 115.300 30%
5. Opel/Vauxhall Astra 148.085 140.623 5%
carobnjak
Vise nego duplo od prvog sledeceg.
Sta Octavia radi na listi ?
U klasi ispod je Fiesta sigurno.
Standardno Golf o Fiesta.
Golfic je preko pola milke ukupno.
P1
Kako mislis sta radi Oktavija, ovo je samo C segment!
Evo B:
Subcompact segment Jan-Sep 2015 Jan-Sep 2014 Change
1. Ford Fiesta 247.527 243.342 2%
2. Renault Clio 229.643 226.698 1%
3. Volkswagen Polo 229.335 206.724 11%
4. Opel/Vauxhall Corsa 209.086 193.006 8%
5. Peugeot 208 172.112 169.000 2%
6. Toyota Yaris 138.746 127.377 9%
7. Skoda Fabia 120.332 89.716 34%
8. Dacia Sandero 111.208 107.949 3%
9. Citroën C3 93.467 100.282 -7%
10. Seat Ibiza 92.961 87.436 6%
carobnjak
Gledam samo Golf klasu, hatch, a ne "ljimuzinu".
Dosta prodavaniji Golf od Fieste.
Klio i Polo egal, Korsa se drzi za njima i onda rupa.
U ovoj klasi mi se najvise svidja Clio, ovaj novi su bas lepo odradili.
Pola verovatno drzi ime, zastareo je spram konkurencije.
P1
pazi kad su ovde Golf, Oktavija i Rapid svi u istom kosu, kompakti...
I meni je Clio No1, dok ne stigne novi Punto! :)