Snimljen novi Renault Megane GrandTour

Nakon promocije, nove četvrte generacije Megana u hatchback verziji sa petora vrata (na poslednjem sajmu automobila u Frankfurtu), u Renaultu pripremaju i njegovu karavansku varijantu.
To potvrđuju i ove nove špijunske slike maskiranog test primerka Megana u GrandTour varijanti koja se u prodaji očekuje još tokom ove godine.
Kao i hatchback, i novi Megane GrandTour će u gami motora imati TCe benzince i dCi dizelaše.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Motor.es
Da li će novi karavan imati isti Wb kao novi HB (2.669 mm) ili će biti veći (kao i kod sadašnjeg modela)?
Na sajtu renault.fr piše da HB ima gepek zapremine "384". Zna li se nešto za "sandučara"?
@moron
Moram da priznam da je odlican potez proizvodjaca kada su karavanske verzije duze izmedju osovina za 10-ak cm, ali vidim da sve manje proizvodjaca nastavlja tu praksu... o benifitima u 307SW, Meganu II i Astri H karavanima, mogu da posvedocim... nebo i zemlja kolika je razlika...
Kod Megane-a 3 to je jednostavno bilo nužno. Išao ja da probam jedan polovni, "kao nov" pre 3, 4 godine, i došao u isto vreme čovek od svojih ne mnogo preko 190. Kaže diler da krenemo sva trojica na test. Ajde. Seo čovek napred, diler kao suvozač, ja iza suvozača. Namestio čovek sebi sedište kako mu odgovara, i bukvalno dodirnuo zadnju klupu. Ja u neverici. Nikad ne videh u klasi toliko mizerno prostora za putnike.
Grandtour je već druga priča.
Čitajući neke testove novog Megana, izgleda da nažalost nisu mnogo popravili prostor nazad, ali hajde da se lično uverimo..
Orlo
Većina proizvodjača karavana C segmenta je taj benifit ukinula. I mogu samo da kažem - velika šteta.
Novi 308SW je "zadržao" 10 cm veći Wb od HB-a, ali su po pitanju komfora "zadnje klupe" upropastili stvar time što su umesto tri odvojena "klizna sedišta", postavili "fiksnu jednodelnu klupu" i to "na lokaciju" koja doprinosi maksimiziranju zapremine gepeka (kako bi PR odeljenje moglo da "priopći" veliku zapreminu), ali je došlo do istovremenog smanjenja prostora za noge putnika drugog reda (nešto kao kada bih ja klizno sedište na starom SW stavio "na pola klizača" ).
I u praksi, manje je mesta za noge putnika drugog reda u novom 308SW, nego u starom, mada novi ima oko 2-3 cm veći Wb (mislim, 273).
Ja nisam verovao svom "osećaju", pa sam uzeo krojački metar. I nema greške. Pozadi više mesta za dugonoge ima u starom. Žalosno (za dugonoge). Za one koje prevoze gajbice u gepeku novog SW-a, bolje je.
@moron
Nisam znao za novi 308SW, na Wikipediji vidim da stoji samo jedno medjuosovinsko rastojanje pa sam pomislio da ono vazi za obe karoserijske varijante...
U svakom slucaju mene je impresionao prostor u 307SW koji ima drugar, stvarno sam odusevljen... znao sam da ima veci Wb ali dok nisam seo skoro u "kratki" HB, nisam imao predstavu kolika je to ogromna razlika... puno prostora na zadnjoj klupi, milina, mnogo vise nego na prednjoj za suvozaca zbog oblika instrument table... visok sam 186 cm i iza mene ima mesta za jos jednog mene na pretek...
Orlo
Kod 307 i starog 308, razlika Wb-a izmedju HB-a i SW-a je 10 cm (2.608 i 2.708mm), dok je kod novog 308 razlika Wb-a 11 cm ( 2.620 i 2.730 mm).
Ali, deo tog povećanja su uspeli da "praktično ubiju", u korist gepeka (610 litara uz rezervni točak), a na štetu putnika.