Snimljena nova Mazda CX-5

Tokom testova na jugu Kalifornije uhvaćen je maskirani test primerak nove generacije Mazdinog crossovera CX-5 koji će premijeru imati tokom 2017. godine (kao MY2018).
Što se izgleda tiče, Mazda će na CX-5 modelske godine 2018 primeniti dizajnerske smernice sa modela CX-9 i CX-4, dok slika unutrašnjosti trenutno nema (ali bi trebalo očekivati izgled sličan modelu CX-9). Između ostalog možemo očekivati i brojne sisteme asistencije vozaču, a kod top varijante i Nappa kožni enterijer.

Kako se očekuje, novi CX-5 će biti lakši i ekonomičniji od aktuelnog modela, ali za sada nije poznato koji sve motori će se naći u na raspolaganju kupcima.
Po svemu sudeći, 2018 CX-5 će standardno biti dostupan sa prednjim pogonom, ali će se 4x4 nuditi kao opcija.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više slika na sajtu Motor1.com
Wow izgleda da ce biti hot hot, lici na F PACE :) izgleda da ce ovo biti ultimativni automobil za mene,
Da ne budem pogrešno shvaćen, nemam ništa protiv Mazde, štaviše, ali ako i dalje budu inertni, ćao, zdravo, odoh u drugo dvorište.
Uzmimo ovaj CX-5, npr. Šta je najveća komparativna prednost ovih modernih "krosovera"? Off-road karakteristike? Al zamalo. Niko, ili bar velika većina ih ne kupuje zbog toga. Ja bih rekao da je bitna karakteristika modularnost, prostor i tehnika i tehnologija.
Kako se tu uklapa CX-5? Ako se isključi estetika, za koju smatram da je jedna od najboljih uopšte, šta ostaje?
Na primeru aktuelne verzije: vrlo dobri motori, sjajan eksterijer, ali.. Ne toliko puno prostora (RAV-4 i CR-V imaju više, čak i Tucson), nisam siguran da su svi podizači prozora automatski (kod nove trojke samo za vozača ima automatiku), prtljažnik možete samo ručno da otvorite (skoro kod svih može i električnim putem), "panorama" je veličine šibera, zadnja klupa ne može da se podešava po nagibu, ne sećam se da ima difuzore za putnike pozadi, izolacija putničkog prostora (šum od točkova pre svega) uopšte nije dorasla Evropi, možda i Koreji..
Šta joj se navodi kao najbolja karakteristika? Vozne osobine? Dobro "drži" put, za jedan krosover? E, baš me nešto posebno briga da jurcam po krivinama sa ovom klasom vozila..
Kad se sve uzme u obzir, ako Mazda i dalje bude inertna i autistična, ja idem dalje, tamo gde će drugi proizvođači da mi "tikuju" što više "boksova" koji su mi bitni. Ljubav je za ljude, ne za kola.
Ne dopadaju mi se aktuelne prednje maske mazdi. Maska trojke nekako može i da prodje, ali mi je ubedljivo najružnija maska sadašnje petice. A kako vidim, ni naslednica ne ide daleko od toga.
Što uopšte ne znači da je to (svakome) loše vozilo. Samo, nije za mene, čak ni dizajnom, iako je dizajn poslednja stvar koja će mi u eventualnoj dilemi biti presudna.