Snimljen Fiat 500L facelift

Pre nekoliko dana smo mogli da vidimo nekoliko nezvaničnih rendera restilizovanog Fiata 500L, a sada nam stiže i set prvih špijunskih slika maskiranih primeraka, uhvaćenih tokom transporta.

Podsećanja radi, Fiat 500L je predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2012. godine, a vremenom je dobijao nove verzije, širu gamu motora i specijalna izdanja pa je tako nakog regularne varijante promovisan i produženi 500L Living, pa 500L Trekking, 500L CNG, 500L Beats Edition itd.

Automobil je krenuo i na američko tržšte, a već duže vreme se vode pregovori o izvozu određene količine na rusko tržište bez carine. Ipak, posle četiri i po godine od premijere vreme je za promene. Na to uostalom ukazuje i manja proizvodnja u fabrici FCA Srbija u Kragujevcu gde je ove godine ukinuta i jedna proizvodna smena. Dakle, dok ne stigne (ako stigne) neki novi model, fabrika u Kragujevcu će nastaviti da pravi 500L, ali koji je prošao kroz modernizaciju.

Drastičnih promena najverovatnije neće biti, ali se mogu očekivati izmene na branicima i svetlima (pozadi bi to moglo da bude po uzoru na restilizovani Fiat 500), kao i u unutrašnjosti (možda modifikovana instrument tabla i multimedija sistem, uz kvalitenije materijale i nove dezene).

Na sve to verovatno treba dodati i novi dizajn alu točkova, eventualno nove boje, bogatiju opremu i šire mogućnosti za personalizaciju.
Treba podsetiti da Fiat 500L konkuriše modelima kao što su Citroen C3 Picasso, Opel Meriva, Kia Venga i Ford B-Max, dok više detalja o restilizovanoj verziji možemo očekivati u narednom periodu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Autoevolution.com
Gde su ove slike nastale, sumnjam da su u Srbiji.
A pošto je "šumadinac" i proizvodi se u Srbiji, valjda je logično iz Kragujevca da izadje FL.
Ipak, čini se da ga transportuju do Kragujevca, da se pokaže kakve su izmene odradjene na 500L u Kragujevcu...
@ P1
Već se dugo zna koje bi izmjena trebale biti. Ljepši će teško biti, a bolji bi trebao...
Nije to nista novo, vec desetak dana u Kragujevcu se mogu videti maskirani 500L. Kazu da je lepsi.
@ P1
Tvoji sunarodnjaci bliski Fiatu su sve informacije prenijeli već poodavno, ima tome sigurno već preko pola godine. Najviše promjena će doživjeti interijer.
Kod "redizajna" su (za mene) jedino bitne tehničke izmene, a ne potpuno nevažne promene dela dizajna.
Pa dobro, ako se pojavi moderniji radio i instrument tabla zasto nebi zamenili? Logisno, za nekoliko godina koliko se proizvodi je napredovala tehnika i elektronika.
Kod Yuga kad su se radile izmene odmah bi bio preimenovan u novi model:)
Sledece godine na trziste u ovom segmentu stizu cak dva potpuno nova konkurenta u vidu C3 Picassa i Merive, a ubrzo i Pezoov model tako da moze da bude "pogubno" po 500L...
Sta bi trebalo da su, a ne znam da li su izmenili:
Prednja sedista, i prolaz za skije na zadnjim(sto iam naslon za ruke, a ne i prolaz za skije?)
prednja sveta i branik - trenutno jako ruzni, a nema ni LED daytime lights
novi radio/infotainment i automatsko kocenje
zadnji branik sa onom metalnom lajsnom koja je prvo cime udaras, umesto da to bude neka plastika
Ono sto vidim da su izmenili je prednji kraj, i zastitne lajsne sa strane.