home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Riselshajm. Nova Opel Insignia Grand Sport je trenutno u završnoj fazi razvoja. Uprkos tome što nova generacija Opelove perjanice krije svoju eleganciju od radoznalih očiju  uz pomoć temeljne kamuflaže, veličanstvenost sedana sa petoro vrata se jasno izdvaja.

Opel Insignia Grand Sport je bazirana na potpuno novoj arhitekturi, sa znatno dužim međuosovinskim rastojanjem i kraćim prednjim i zadnjim prepustima. U poređenju sa aktuelnom Insignijom, takođe je 5,5 centimetara duža, centimetar šira i tri centimetra niža. Ove izmenjene proporcije novoj generaciji Opelove perjanice daruju upečatljiviju i više atletsku pojavu nego ikada ranije. Međutim, Insignia Grand Sport ne izgleda samo atletski, već to i demonstrira. Efikasnost prostora i ušteda na masi su bile prioritet inženjera: upotrebom lakih materijala, uspeli su da skinu do 175 kilograma kod nove generacije. Optimizovan paket omogućava prostraniji enterijer i naravno, širok raspon vrhunskih tehnologija.

„Naziv Opel Insignia Grand Sport sve govori. On reflektuje efikasnu dinamiku Monza koncepta, kao i naš ponos u vidu veličanstvenih Opelovih klasika, Kapitäna, Admirala i Diplomata,“, kaže šef Opel grupe, dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann. „Naša buduća perjanica predstavlja jednu novu dimenziju – eleganciju, malu masu i sportski aspekt sjedinjene u cilju kreiranja ekstremno atraktivne kombinacije.“

Sa novom Insignijom Grand Sport, kompanija započinje novo poglavlje u istoriji svojih perjanica unutar proizvodnog portfolija. Prethodnik je 2008. utemeljio novu Opelovu eru u smislu razvoja i dizajna, i bio je veliki hit na automobilskom tržištu: do danas, preko 900.000 Insignija je prodato, uz osvajanje naslova za „Automobil godine 2009.“. Na IAA 2013., Opel je pružio uvid u budućnost svog modela sa vizionarskom Monza Concept studijom: laka, atletska, efikasna i vrhunski digitalno povezana – to je ono što definiše buduće Opelove automobile. Nova Astra, koja je odmah po lansiranju proglašena za „Automobil godine 2016.“, prati ovu filozofiju. Sa Insignijom Grand Sport, Opel sada lansira još jedan potencijalno uspešan model koji bez prekida ostvaruje zadate standarde.

Insignia Grand Sport nastavlja pristup koji je Opel započeo u C segmentu sa novom generacijom Astre, a sada to podiže na viši nivo. Novajlija je veći od aktuelne Insignije, kako spolja tako i iznutra, što ga stavlja u višu ligu u smislu veličine, prostranosti i komfora. Čak i uz činjenicu da inovativne tehnologije podvlače ambiciozne standarde nove Opelove perjanice, kompanija ostaje dosledna svojoj filozofiji: napredna dostignuća moraju ostati priuštiva i pristupačna za široku publiku. Insignia Grand Sport na taj način predstavlja „šik“ alternativu značajno skupljim automobilima.

Zvanična svetska premijera Opel Insignije Grand Sport je zakazana za mart 2017. godine na Salonu automobila u Ženevi.

PR saopštenje - Opel



čitanja : 1251



Komentari

"sa znatno dužim međuosovinskim rastojanjem i kraćim prednjim i zadnjim prepustima"

Možda u tim kolima napokon i bude više mesta nego li u C segmentu.

"Do danas, preko 900.000 Insignija je prodato".

Ja mislio da se superb odlično prodavao. A on se za duplo više vremena (i u tri potpuno različite generacije ) prodao u tom broju.

Autor moron 26 Okt 2016, 13:26

Ne obecava bas mnogo...
( vidi sliku sa boka)

Autor carobnjak 26 Okt 2016, 13:56

Pa neki mediji su ih već vozili. I to isključivo benzince. 1.5 sa 165 KS i mislim da 2.0 ima 250 KS.

Autor N.N. 26 Okt 2016, 16:31

Mene iskreno "brine" ovaj C-stub koji nece imati ocigledno prozorce vec ce verovatno izvesti neku dizajnersku "kerefeku"... sudeci prema praksi iz Astre K, ali i testova nove Insignie, ocigledno su promenili pravac da im vozila imaju ogromne dimenzije a malo prostora iznutra za vise ljude... vec je gore spomenuto, po novinama koje su testirale, a prakticno sve vece zapadne su je testirale, motori su 2.0T SIDI sa 250 KS, 1.5T SIDI sa 165 KS, i dva dizela u vidu 1.6 sa jednom i dve turbine, kao i 2.0 CDTI, osmostepeni automatik, 4x4 sa GKN LSD diferencijalom... verovatno nece svi biti odmah dostupni, a kasnije stizu i manji agregati...

Po svojoj prilici, gledajuci kako su to radili sa Corsom E i Astrom K, gde su prvo predstavili zakamuflirane modele, za najvise 15-ak dana se moze ocekivati premijera na internetu i vise informacija...

Uspeli su naizgled komotno da smeste dvometrasa i napred i nazad:

http://i.auto-bild.de/ir_img/1/4/5/2/5/8/1/Opel-Insignia-II-2016-Opels-neue-Limousine-und-Tourer-1200x800-d10f05d574f954d2.jpg

http://i.auto-bild.de/ir_img/1/4/5/2/5/8/1/Opel-Insignia-II-2016-Opels-neue-Limousine-und-Tourer-1200x800-68f64b24960df4f1.jpg

Autor Orlo 26 Okt 2016, 18:36

@ Orlo

Taj AWD se zove GKN Twinster. Imaju ga i 500X i Renegade i novi Compass kao i brdo FWD Land Rover modela, a bome i Focus RS. Znači ništa novo.

Straga nije LSD nego TV diferencijal, ako se to u klasičnom poimanju može nazvati diferencijalom.

Ja sam se inače nadao da će i smanjiti vanjske dimenzije, a ovako je postala još duža.

Autor N.N. 26 Okt 2016, 19:30

@N.N.
Diferencijal je diferencijal i nema drugog izraza za ovaj sklop, bez obzira kog je on tipa... nisam bas siguran da je identican sklop GKN-a ugradjen na 500X/Renegade i Focusu RS, odnosno za ovaj potonji znam sigurno da je Twinster ali je pitanje da li je za ove gore, jer ne mogu da se setim da sam igde procitao da je bas Twinster u njima... u svakom slucaju OPC ce dobiti sistem vrlo slican Focusu RS, a u D segmentu nema ni jedan model, ako se ne varam, pa tako jeste novina... a da li je on dovoljno pristupacan da bude i u jeftinijim verzijama Insignije, ili ce tu ici jednostavniji sistem - vrlo verovatno...

Definitivno je dizajn "kriv" za povecanu duzinu...

Sta je to TV diferencijal?

Autor Orlo 26 Okt 2016, 20:45

@ Orlo

RS ima samo noviju verziju istog.
Evo ti npr. GKN-ov PR za Evoque:
http://www.gkn.com/media/News/Pages/GKN-Driveline-helps-the-2014-Range-Rover-Evoque-achieve-greater-agility-with-superior-fuel-economy.aspx
Zanimljivo da je na LR Disco Sportu GKN nadoplata, serijski je Haldex.

TV znači torque vectoring. To baš i nije klasični LSD i ne ponaša se tako. Drugačiji je i od aktivnog LSD-a.
Mana? Moguće pregrijavanje. Na Focusu RS čini se relativno često ako si na stazi.

Autor N.N. 26 Okt 2016, 21:25