BMW planira još M SUV-ova

BMW je potvrdio da će njihov rang M SUV-ova u narednih nekoliko godina biti proširen.
U intervjuu za Motoring, potpredsednik BMW M odeljenja za prodaju i marketing Piter Kvintus rekao je da je visoka potražnja za SUV-ovima visokih performansi u Australiji znak da se na isti način oseća i ostatak sveta po pitanju ovih vozila.
“Kada vidimo šta je ono što naši kupci žele, povratnu informaciju uputimo direktno u Minhen. Više SUV-ova čini se kao razuman potez i imaćemo to na umu kao deo naše strategije u svrhe prepoznavanja prilika koje postoje i načina za odgovaranje na povećanu potražnju. Ako pogledate prodajne brojke za regularne modele, sigurno je da se može videti gde leži potencijal. Sasvim je jasno da je on u SUV segmentu, pa ćete zato u budućnosti videti više SUV-ova sa M oznakom,” kaže Kvintus.
On nije otkrio kada se može očekivati novi talas M modela u budućnosti, koji će biti fokusirani na performanse, a ne na rivalstvo za rastućim brojem Mercedes-AMG-ovih vozila.
“Ako se posmatra aktuelna situacija, mi imamo samo 10 derivata na M strani, dok drugi proizvođači imaju dvostruko veći broj. Ipak, mi uspevamo da postižemo iste prodajne brojke kao naš najveći konkurent i zato naša filozofija nije pravljenje svake moguće varijante M automobila,” objašnjava on.
Najverovatnije je da će M varijante dobiti X3 i X4 modeli.
Izvor: Totalcar.rs
Render: arhiva Autoblog.rs / Xtomi.blogspot.hu
"Ako se posmatra aktuelna situacija, mi imamo samo 10 derivata na M strani, dok drugi proizvođači imaju dvostruko veći broj. Ipak, mi uspevamo da postižemo iste prodajne brojke kao naš najveći konkurent"
Koga ovi obmanjuju ?
Pa AMG ne da je prodavaniji samo od M-a, već i od M performance modela ( znači ne punokrvnih M modela ) + M, značajno prodavaniji.
A kad bi se samo gledalo M vs AMG, verovatno je preko duplo razlika.
Da ima AMG puno modela, od kojih su samo 45 AMG verzije oko 50k, a sve ostale što M nema su preko 100 hiljada.
S, G, SUV varijante, AMG GT...
P.S. Možda misle na Audi i RS modele. :)
Tu već moguće da prodaju isto, mada pretpostavljam da M više prodaje.
Elem, AMG već drugi auto samostalno razvio.
SLS pa AMG GT, a konkurencija ništa.
Toliko...
ma i E43 - cistokrvni AMG. A45, CLA45, CLA45 SB, GLA45....kod BMW-a, tek od sredine ove godine u tom rangu cena je M2. Do sredine ove godine najjeftiniji je bio M3/M4. A ovi merdzanluci 45 uzimaju i najveci udeo u prodaji. Merc vise i ne odvaja AMG i ove sa sport AMG ili kako se vec zovu (kao M perfotmance kod BMW-a). Naravno da je nekome sa pepeljara obrazom najlakses reci "ma ovi nasi idu duplo", i onda kad se vide zvanicni rezultati - knedla. A mercedes da ima, ima, barem duplo vise AMG modela. Osim toga, i ti jeftiniji (opet preko 40k evra) modeli kod BMW-a su samo M140 i M240. M550d i 50d verzije x6 i x5 su skoro 100k evra. Cini mi se za proslu godinu da je BMW prodao nesto ispod 70.000 M modela. Po pepeljari, Merc je prodao 140.000 AMG komata....cccc
Tomo gresis. Merilo je prodaja. Ako se prodaje znaci da je najbolje.. To sto staza pokazuje drugacije, to je skroz nebitno. Alfa ima Djuliju ali ako ona predje jedno 30k km-a bez popaljenih 50-ak lampica na bordu, onda mogu da kazu da su uspeli. Potrebno je da nam se vrate Bmw trolovi. Ovi Mercedes ubijaju. Palo udruzenje.
NR
nisam ja uopste rekao to sto ti kazes....vidi se da je mercedesu merilo prodaja...na standardne modele lepe AMG, i onda se hvale sa prodajom. Evo ti samo jednog primera: AMG E43 sa 400ks ubrzava za 4.6s, a standardni (bez i jednog jedinog M) 540ix sa 340ks ubrzava za 4.8s. Dosta konja manje, a priblizno ubrzanje (siguran sam da je u stvarnosti pri merenju razlika i manja od ovih 0.2sec)...pa ti sad vidi koliko bi ubrzavala neka M petica sa 400ks - oduvala bi taj E43. Tako ce da bude i sa M5 vs E63. Jos M5 nema kilavka, vec vrhunski sportski DCT. Vasa jedina nada je da ne predstavve M5 sa xDrive, vec samo da bude RWD, pa da se hvalite 2-3 desetinke boljim ubrzanjem. Pa i M550 sa 460ks ubrzva za 4sec. To je samo 0.6 manje od E63 sa 612ks. A i tu sam siguran da ce pri merenjima razlika biti malo manja od tih deklarisanih 0.6sec. Tako je barem do sada uvek bilo.
Najprodavaniji AMG je C63.
A bmw u M modele računa i M performance, pa opet je iza AMG-a.
Sad kad i Merc počne da računa konkurente M performansu, biće razlika velika.
Doduše neki računaju M + M performance vs AMG pa se raduju što ne kasni puno M.
Ja razumem da argumenti bole i da je teško podneti.
Zato je potrebno frustracije izbaciti prelaženjem na uvrede, ali činjenice i dalje stoje.
AMG u svoj zbir barem ne računa dizele...
U svakom slučaju E43 AMG sa 3,0 turbo benzincem i 400+ks je više AMG nego 5-ca sa 3,0 dizel motorom što je M...
Teško je nekima, razumem, pukoše na svim nivoima.
Merc za stogodišnjicu pripremio neprijatno iznenadjenje , globalno najprodavaniji premium, AMG godinama prodavaniji od M + M perf.
U F1 dominacija.
Pa kad se seti čovek samo šta su neki ovde pisali na svaku od tih tema, nije čudo da su besni, frustrirani, pukli po šavovima.
Merc otrsio na svim poljima, a sada bajke, opravdanja , kuknjavu prepustimo dežurnima za te oblasti...
Nego je zanimljivo kako boli istina, odma se javljaju oni koje najviše boli. :)
Ne brini, racuna Merc sve sto ima AMG bedz u AMG. Pa oni se bore u prodaji sa serijom 5, tako sto racunaju E sedan, kupe, karavan, kabrio i CLS. I opet cvrc. U putnicka vozila racunaju VITO. Ove godine sedmicu "pobedjuju" zato sto racunaju sedan, kupe, kabrio, maybach protiv jedne karoserijske verzije - sedana.
Sto se M modela tice, od jeftinijih tu su M2, M140 i M240. Dakle tri modela. A kod merca, imas A45, CLA45, CLA45SB, GLA45, C43, a mogli bi i E43 da smestimo tu. Dakle prosle godine sto se tice jeftinih modela imao si 4 merca 45, naspram 2 M performance modela. Ti si juce pokazao da imas disability, posto ne umes da protumacis sta je napisano na tvom maternjem jeziku. To i ne cudi sobzirom da na disability zapravos vozis, tj. registrujes kola.