Nova Opel Insignia bez maske

Nekoliko dana pre objavljivanja prvih zvaničnih fotografija i detalja (to bi trebalo da se desi 7. decembra), u javnosti su se pojavile prve slike nove Opelove Insignije, i to u više karoserijskih verzija, uključujući karavan izdanje (Insignia Sports Tourer).
Treba podsetiti da je Insignia do sada prodata u više od 900.000 primeraka, a kao i do sada, i nova Insignia će se proizvoditi u Riselshajmu i Nemačkoj.

Što se tiče nove Insignije Sports Tourer, Opel najavljuje da u poređenju sa prethodnikom ima znatno povećan unutrašnji prostor, posebno kada je reč o zadnjoj klupi i prtljažniku.

Takođe, ponovo će u ponudi biti i Insignia Country Tourer, najavljena kao avanturista sa pogonom na sve točkove i „off-road“ atributima, kao pravi izbor za ljubitelje zimskih sportova, prirode, i sve one koji znaju da cene individualnost.

Automobili na slikama su uhvaćeni tokom snimanja promotivnog materijala, a dok ne stignu zvanične fotografije, u nastavku možete pročitati i nekoliko PR saopštenja o novoj Insigniji koje je do sada objavio uvoznik Opela za Srbiju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Jalopnik.com



Više slika na sajtu Motor1.com
U nastavku i PR saopštenja:
U završnoj fazi razvoja: potpuno nova Opel Insignia
Nova Opel Insignia Grand Sport je trenutno u završnoj fazi razvoja. Uprkos tome što nova generacija Opelove perjanice krije svoju eleganciju od radoznalih očiju uz pomoć temeljne kamuflaže, veličanstvenost sedana sa petoro vrata se jasno izdvaja. Opel Insignia Grand Sport je bazirana na potpuno novoj arhitekturi, sa znatno dužim međuosovinskim rastojanjem i kraćim prednjim i zadnjim prepustima. U poređenju sa aktuelnom Insignijom, takođe je 5,5 centimetara duža, centimetar šira i tri centimetra niža. Ove izmenjene proporcije novoj generaciji Opelove perjanice daruju upečatljiviju i više atletsku pojavu nego ikada ranije. Međutim, Insignia Grand Sport ne izgleda samo atletski, već to i demonstrira. Efikasnost prostora i ušteda na masi su bile prioritet inženjera: upotrebom lakih materijala, uspeli su da skinu do 175 kilograma kod nove generacije. Optimizovan paket omogućava prostraniji enterijer i naravno, širok raspon vrhunskih tehnologija.
„Naziv Opel Insignia Grand Sport sve govori. On reflektuje efikasnu dinamiku Monza koncepta, kao i naš ponos u vidu veličanstvenih Opelovih klasika, Kapitäna, Admirala i Diplomata,“, kaže šef Opel grupe, dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann. „Naša buduća perjanica predstavlja jednu novu dimenziju – eleganciju, malu masu i sportski aspekt sjedinjene u cilju kreiranja ekstremno atraktivne kombinacije.“
Sa novom Insignijom Grand Sport, kompanija započinje novo poglavlje u istoriji svojih perjanica unutar proizvodnog portfolija. Prethodnik je 2008. utemeljio novu Opelovu eru u smislu razvoja i dizajna, i bio je veliki hit na automobilskom tržištu: do danas, preko 900.000 Insignija je prodato, uz osvajanje naslova za „Automobil godine 2009.“. Na IAA 2013., Opel je pružio uvid u budućnost svog modela sa vizionarskom Monza Concept studijom: laka, atletska, efikasna i vrhunski digitalno povezana – to je ono što definiše buduće Opelove automobile. Nova Astra, koja je odmah po lansiranju proglašena za „Automobil godine 2016.“, prati ovu filozofiju. Sa Insignijom Grand Sport, Opel sada lansira još jedan potencijalno uspešan model koji bez prekida ostvaruje zadate standarde.
Insignia Grand Sport nastavlja pristup koji je Opel započeo u C segmentu sa novom generacijom Astre, a sada to podiže na viši nivo. Novajlija je veći od aktuelne Insignije, kako spolja tako i iznutra, što ga stavlja u višu ligu u smislu veličine, prostranosti i komfora. Čak i uz činjenicu da inovativne tehnologije podvlače ambiciozne standarde nove Opelove perjanice, kompanija ostaje dosledna svojoj filozofiji: napredna dostignuća moraju ostati priuštiva i pristupačna za široku publiku. Insignia Grand Sport na taj način predstavlja „šik“ alternativu značajno skupljim automobilima.
Zvanična svetska premijera Opel Insignije Grand Sport je zakazana za mart 2017. godine na Salonu automobila u Ženevi.
IntelliLux LED® prednji farovi nove generacije za novu Opel Insigniju
Opel će lansirati novu generaciju IntelliLux LED® svetala zajedno sa potpuno novom Insignijom, i to 2017. godine. Pored brojnih prednosti koje donosi ova nagrađivana matrična tehnologija, uvedena po prvi put prošle godine u Astri, rafiniraniji i sofisticiraniji IntelliLux LED® u novoj Insigniji se odlikuje dodatnim funkcijama, koje još više unapređuju vidljivost tokom noćne vožnje.

Kada je Opel predstavio vizionarski Monza Concept na IAA 2013., šef Opela, dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann), najavio je da ova studija demonstrira ono što može da se očekuje od Opelovih automobila u budućnosti, tako da specijalisti kompanije za spoljno osvetljenje, nisu bili tek puki entuzijasti.
Oni su upravo „fino izbrusili“ (u međuvremenu nagrađivane) adaptivne IntelliLux LED® matrične farove nove Opel Astre, koji se sastoje od 16 LED segmenata – po osam sa svake strane vozila, tako da se automatski i konstantno podešava domet i distrubicija svetlosnog snopa u odnosu na svaku potencijalnu situaciju u saobraćaju.
Dok su se divili zadivljujućem Monza Conceptu, Opelovi stručnjaci za osvetljenje su se takođe pitali kako će svoju inovativnu matričnu svetlosnu tehnologiju integrisati u izuzetno tanka kućišta svetala nove generacije Insignije.
Opelovi eksperti su u potpunosti iskoristili prednosti razvoja LED tehnologije, koja se odigravala „brzinom svetlosti“. Tokom razvoja Astre, LED diode su postale kompaktnije i moćnije, a Opelovi inženjeri su iskoristili značajno bolje performanse da smeste dvostruko više LED segmenata (32) u kućišta svetala nove Insignije inspirisane Monza Conceptom, u odnosu na Astru.
Kao rezultat uglađenijih tranzicija između većeg broja LED segmenata, svetlosni obrasci mogu biti preciznije prilagođeni. Adaptivni IntelliLux LED® farovi nove Insignije iz tog razloga proizvode intenzivnije osvetljenje još boljeg kvaliteta.
„Iz Astre znamo koliko kupci cene prednosti IntelliLux LED® matričnih farova“, kaže Ingolf Šnajder (Ingolf Schneider), menadžer inženjerske grupe za spoljno osvetljenje. „Sada donosimo još napredniju, drugu generaciju ove inovativne tehnologije na tržište, i to zajedno sa potpuno novom Insignijom, uz dodatne nove funkcije koje dodatno poboljšavaju vidljivost tokom noćne vožnje.“
Da bi se dodatno unapredila vidljivost prilikom vožnje kroz krivine sa aktiviranim dugim farovima, inženjeri su dodali novu funkciju IntelliLux LED® matričnim farovima nove Insignije. Intenzitet svetlosti u unutrašnjim matričnim segmentima se podiže u zavisnosti od ugla upravljanja, da bi se poboljšalo osvetljavanje krivine.
Svaki IntelliLux LED® far se takođe odlikuje i funkcijom koncentrisanja svetlosnog snopa dugih svetala, što omogućava dodatno osvetljenje do daljine od 400 metara, tako da se na taj način dodatno poboljšava domet polja vidljivosti.
Uprkos futurističkom DNK vizionarskog Monza Concepta, adaptivni IntelliLux LED® matrični farovi nove Opel Insignije ne mogu biti jednostavniji za primenu. Čim automobil izađe iz urbane zone, IntelliLux LED® farovi se automatski aktiviraju a zatim konstantno prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa, u zavisnosti od svake moguće situacije u saobraćaju, bez obzira da li se radi o vožnji u gradu, otvorenom putu, autoputu ili skretanju i vožnji kroz krivine. Doslovno, nova Opel Insignia pretvara noć u dan, ali bez da zaslepljuje ostale učesnike u saobraćaju.
Nova Opel Insignia: Lakša, dinamičnija, agilnija
Opel je novoj Insigniji Grand Sports podario sve što jedan sedan srednje klase zahteva da bi osigurao unapređenu voznu dinamiku i agilnost.
Novajlija se oslobodio do 175 kilograma mase u odnosu na odlazeće modele, što očigledno donosi prednost na planu voznih osobina i performansi. Ovaj atleta je 29 milimetara niži u odnosu na prethodnika, trag točkova je proširen za 11 milimetara, prepusti su značajno redukovani a međuosovinsko rastojanje je povećano za 92 milimetra, što obezbeđuje dodatnu pravolinijsku stabilnost pri visokim brzinama. Dodatno „izbrušena“ FlexRide šasija prilagođava rad amortizera, sistema upravljanja i pogona automatski ili putem selektivnih režima – „Standard“, „Sport“ i „Tour“. Najbolje mesto za testiranje ove tehnologije je naravno legendarni Nirburgring Nordšlajfe. Ova staza je ekstremno zahtevna sa kombinacijom različitih asfaltnih podloga, brzih pravaca i krivina. Svaki novi Opel svoj završni test prođe upravo ovde.
Tim okupljen oko šefa projekta, inženjera Andreasa Cipsera (Andreas Zipser), stigao je na Nirburging u kamufliranim prototipovima. Vozilo se na 21 kilometar dugoj stazi da bi se utvrdili finalni procentualni poeni u samoj vožnji, u cilju perfektnog podešavanja vozila.
„Možete osetiti da je nova Insignia razvijena od praznog lista papira čim sednete u automobil. Spoj vozača i automobila je neverovatan, što obezbeđuje da vozač mnogo bolje oseća vozilo. Insignia je postala agilnija, čak i sa istim motorima“, rekao je Cipser, koji je jedva čekao nove brze krugove.
Glavni inženjer se uputio u padok, gde je seo u Insigniju Grand Sport i izašao na asfalt Nordšlajfea. Uskoro je doveo Opelov sedan sa petoro vrata do limita, uronivši u sekciju staze poznatu kao „Brünnchen“, pre nego što se vešto izborio sa „Planzgartenom“, deonicom poznatom među ljubiteljima auto-moto sporta. Opelova nova perjanica leti stazom. Cipser uživa u novom, preciznom, u zavisnosti od brzine prilagođavajućem sistemu upravljanja i poziciji u vozački orijentisanom kokpitu. Sama pozicija vozača je tri centimetra niža u odnosu na odlazeći model i donosi osećaj spojenosti sa automobilom – centralna konzola obezbeđuje dodatnu podršku a instrumentacija i kontrolni uređaji su lako dostupni. Sve ovo rezultira pozicijom sličnom onoj kod trkača u klasi turističkih automobila, što je idealno za dinamičnu vožnju, ne samo na Nirburgringu.
Za izrazito dinamične performanse, idealan odabir vozača čini režim „Sport“ FlexRide šasije: amortizeri se ukrućuju dok odziv na volanu i papučici gasa postaje direktniji. Pored toga, ESP sistem protiv proklizavanja interveniše kasnije, na taj način omogućavajući vozaču više slobode pri zanošenju. U kombinaciji sa automatskom transmisijom, „Sport“ režim podrazumeva kasniju promenu stepena prenosa, tako da je Insignia u potpunosti podešena za dinamičnu vožnju.
Na povratnoj ruti sa Nirburgringa, vozač može da bira između tri postavke, u odnosu na karakteristike puta i svoje sopstveno nahođenje:
• „Standard“: Automatska kontrola bira optimalno podešavanje u odnosu na prikupljene informacije koje šalju senzori vozila.
• „Tour“: Konfiguracija šasije koja u prvi plan stavlja komfor, dok podešavanje pogona za imperativ ima smanjenu potrošnju goriva – ovo je pravi režim za opušteno krstarenje na dugim distancama.
• „Sport“: Poniranje pri kočenju je redukovano, šasija se značajno manje naginje pri brzom prolasku kroz krivine a upravljanje obezbeđuje direktniju povratnu informaciju sa vozne podloge.
FlexRide šasija elektrohidrauličnim putem prilagođava amortizere uslovima na putu i očitava voznu površinu 500 puta u sekundi odnosno 30.000 puta u minuti. Pored toga, vozač može da memoriše lične preference kada je reč o karakteristikama upravljanja, odziva na papučici gasa i amortizerima, i to putem „Sport“ dugmeta.
„Novi centralni softver „konrole režima vožnje“ (Drive Mode Control), predstavlja srce i dušu adaptivne šasije. On neprestano analizira informacije koje dobija iz senzora i zadatog podešavanja, tako da prepoznaje individualan vozački stil. Ovaj individualan sistem se dalje optimizuje za ostvarivanje najboljeg mogućeg prijanjanja i pozicije na putu“, objasnio je Cipser.
Ukoliko se, na primer, Opel Insignia Grand Sport vozi u „Standard“ režimu i vozač odluči da „napadne“ krivine na vijugavom putu sa više entuzijazma, softver prepoznaje sportski nastrojen stil vožnje na osnovu parametara ubrzanja i kočenja i istovremeno prebacuje podešavanje komponenti šasije i pogona na sportsku postavku.
PR saopštenje – Opel
Kao sto se vec na maskiranim primercima videlo a sada je jasno - ruzna i nezgrapna, premijum u pokusaju...
Pogledajte trecu sliku, jezzzivo!
"međuosovinsko rastojanje je povećano za 92 milimetra".
Pozdravljam tu promenu, jer je komfor dosadašnje insignije bio na nivou C segmenta.
Dizajnerski mi je OK u odnosu na astru karavan.
Orlo
Nova Insignia je prepakovani koji GM model:
a.Chevrolet Malibu
https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Malibu#/media/File:20160619_Chevrolet_Malibu_01.jpg
b.Chevrolet Impala
https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Impala#/media/File:2014_Chevrolet_Impala_LTZ_--_2012_NYIAS_2.JPG
c.Biuck LaCrosse III
https://en.wikipedia.org/wiki/Buick_LaCrosse#/media/File:Buick_LaCrosse_III_China_2016-04-13.jpg
Moze jedan ili vise ponudjenih odgovora! :)
Lepsu limuzinu nisam video odavno. Još uvek se za starom insignijom okrenem na ulici, mogu misliti kako će biti sa novom.
Uvijek sam za limuzinu nego za karavan. Ali na '' ovim slikama" karavan je prelijep , lepši od limuzine. Čekam još neku sliku i video.
Malo Monza, malo Avista, ali prilicno sam zadovoljan... verovatno ce cekati sredu ili cetvrak zbog stampanih izdanja velikih automagazina da je predstave i zvanicno... vidim da svi tako rade...
Ej kenj..e!Nova astra mi je onako pomalo bezveze, sve je na njoj moderno, ali bez ikakvog pecata i lepote, a ova insignija jeste neobicna ali je elegantan auto.Puno cistih linija, istina ne volim kad su sjba i hauba u skoro istoj ravni, ali vrlo elegantna cista, sa originalnim bokom i dosta osobenosti.Treba sacekati uzivo, ali opsti dojam i kod prethodne i kod ove i kod Astre takodje, Opel ne zna sta ce sa maskom, odnosno resetkom hladnjaka.Kao da se pitaju ``...sta da stavim sta da smislim?``
Nekako "vuce" na mazdu 6 (mozda zbog resetke hladnjaka). Opel se preporodio insignijom nakon "blede" vektre, sigurno da ce ova uzivo izgledati odlicno. I trenutna je i dalje atraktivna, uz neke dobre felge nema joj se mnogo sta zameriti.
Prelepa, bravo Opel.
Ova siva raspamećuje.
Jedino malo diskutabilno je ova štrafta preko štopova, mada treba sačekati videti uživo.
Možda zbog boje, karavan mi se više svidja.
Slika 1, izuzetno pozitivno me iznenadio Opel.
Mene ne odusevljava vizuelno ni malo. Znajuci napredak na Malibu u smislu prostora i opsteg konfora, ne sumnjam da ce Insignia biti dobar auto, samo ne i najlepsi. Mnogo nicim izazvanih linija, skracenja, uglova. Sa Mazdom ima slican polozaj i oblik grila i svetlosnih grupa. Od nazad je karavan jedinstven, posebno mi se dopada da nisu, kao neki, povezali otvor prtljaznika u branik. V90, Passat, 6, Superb, Talisman(koji nece imati sanse pored nove GM linije, osim ako nije potpuno za dzh), svi izgledaju daleko skladnije kao karavani, a sem Volvoa i kao sedani. Da kupujem(da imam para na bacanje) auto ove velicine, Volvo je ubedljivo najbolji izbor, jer je vec u baznoj opremi solidno opremljen, a za ekvivalentan model druge marke, sa svim paketima i doplatama se lako stigne do tih 45-50 hiljada, pogotovo sa VW.
Karavan je puno skladniji , nije nekakvo rezanje vena ali je sve na svom mjestu.
Hrabar i mocan dizajn, svaka cast Opel! Skroz originalna, i iskorak ka premium feeling-u. Nadam se da ce unutra biti moderna i kvalitetna...
Carobnjak uvek prvi u redu da pljune na Opel, od Merive do Insignije, bez izuzetka :)
Karavan mi se trenutno vise svidja, verovatno zato sto nisam obozavalac liftback modela. I kod sadasnje Insignije su mi mnogo lepse karavan i sedan verzija u odnosu na onu sa 5 vrata.
@Raziel
Kako je E2XX derivat Epsilon II platforme koju je (a zapravo obe je) inace razvio sam Opel, tesko se moze reci da je Insignia samo prepakovani Malibu... pre ce reci obrnuto, bez obzira sto je Malibu prvi izasao na trziste, sto je bilo iznudjeno s obzirom na nezadovoljavajuce prodajne rezultate prethodnog... ali Malibu mu je definitivno najblizi rodjak...
[Orlo mode ON]
Opel opet budžio, dvajst godina staru platformu što bi danas bio C-segment iskoristio za maltene auto dimenzija E-segmenta.
[Orlo mode OFF]
Automobil je dobar. Ja nisam ljubitelj đikan felgi i OPC(općenito) sportskih paketa.
Po meni je najveći problem što je ovo globalni model. U smislu globalni da će imati jedno 4 ili 5 brandova sa ovim istim automobilom. Najgore će proći Europa koja vjerojatno neće dobiti V6 kao npr. Australija, a dobiti će 10-15 cm predug automobil radi toga V6. Naravno sa tom većom duljinom i ide nešto veća masa.
Pozdravljam korištenje Aisin 8-stupanjskog automatika. Velik napredak po mom sudu.
Najviše pozdravljam što ne bi trebalo biti klasične limuzinske izvedbe. Za nas u Europi ili liftback ili karavanče. Pa dobro su se sjetili više.
Čekam da vidim koji će biti dizeli. 2.0 bi-turbo? Anyone?
Svakako ovaj auto bi izabrao uvijek ispred dosadnog Passata.
@N.N.
Ne znam odakle ti informacija da za Evropu ne ide V6, jer u OPC ide sigurno V6, najverovatnije 3.0T iz Cadillac-a... ako nista drugo 3.6T... tako da nista nisu ustinuli u tom smislu, ali za Australiju ce taj (odnosno 3.6 V6) agregat biti moranje jer ce zameniti Commodore....
Stize vrlo brzo planetarni sa 9 brzina, najverovatnije vec sledece godine da zameni 6AT, a sto se tice 2.0 sa dve turbine ne znam, mozda ga i nece biti jer je tu ovaj doradjeni, jer bi za otprilike dve godine trebalo da izadje potpuno novi 2.0 agregat na kome vec rade pa ce on svakako imati i verziju sa dve turbine jer ce ici i u Cadillac ali u velike Americke SUV po nekoj logici...
Delujes objektivnije u tom rezimu rada, slobodno nastavi. ;)
U svakom slucaju Epsilon II je 2008. godine predstavljena, i iskljucivo je koriscena za vozila D-segmenta...
@ Orlo
Zadnja Vectra je još bila na Epsilonu. Epsilon II je samo šminkanje.
Po današnjim standardima su dimenzija hatchback i sedan verzije te Vectre C-segment.
Ali znamo kako idu dizeli kod GM-a, odakle su dobili tim i gdje je on lociran.
@ N.N.
Kakve to ima veze koje su dimenzije imala vozila tada i sada?
Ni jedan automobil kroz generacije u D-segmentu nije se smanjio, samo se povecavao, pa ni u C...
Gde si bio jedno vreme, tugovao za zrtvama zemljotresa u Italiji, spasavao postradale?
@ Orlo
Zar sam ti nedostajao? :O
Što se dimenzija tiče. Pomak sa 2.67 m na 2.83 m svakako nije zanemariv. To je u dimenzijama cijela jedna klasa automobila više. Vanjske dimenzije su još više rasle.
U istom vremenskom razdoblju, ili sličnom, se VW Passat nekako kreće oko jedne točke što se dužine vozila tiče.