Mercedes-Benz SL postaje četvorosed

Mercedes-Benz SL sledeće generacije više neće imati samo dva sedišta. Kako bi se razlikovao od AMG GT kabrioleta, SL će naime postati četvorosed.
Kada je Mercedes predstavio model GT malo ko je verovao i u kabrioletsku verziju sportskog automobila baš iz razloga da se ne preklapa sa SL-om. Ipak, nekoliko meseci kasnije kabriolet je stigao na tržište.
Pred Mercedesovim dizajnerima i inženjerima sada stoji zadatak SL-a sledeće generacije, koji bi trebalo da privuče drugačije kupce od GT kabrioleta.
Novi SL će sigurno porasti u dimenzijama zbog dodatna dva sedišta, a govori se da bi mogao da bude ponuđen i sa pogonom na sva četiri točka, mada je verovatnije da će zadržati zadnji pogon.
U salone novi SL stiže 2020., a najsnažnija varijanta SL65 dobiće 6.0 litarski V12 twin-turbo motor sa 600KS.
Izvor: Autoportal.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Automotorundsport.de
Sumnjam.
Jer već postoji S kabrio.
SL se ne kosi sa AMG GTC, ali sa S kabriom bi već mogao.
Zavisi šta bi eventualno napravili, koji pristup.
Ali mislim da ovo nema veze sa realnošću jer već imaju kabrio četvorosed u vidu S kabrioleta.
A i sumnjam da bi prekinuli tradiciju SL-a.
Samo da naprave model koji ce biti lepsi od aktuelnog modela. I dalje se stresem kad vidim tu anarhiju u detaljima.
Mislim da je problem nastao kod pokusaja zadovoljenja ukusa kako azijskih, tako i evropskih i americkih kupaca. I onda imam o ta izuzena svetla, amorfne oblike koji koketiraju sa svim ukusima a zapravo ne zadovoljavaju nijednog od njih pojedinacno. Prethodni SL je mozda bio najlepsi u dugoj istoriji. Original i ristajl.
Prema ranijim informacijama, novi SL će biti na novoj platformi, za sportske modele.
Biće značajno lakši.
Za mene najlepši SL je R129.
Ček , SL kabrio četverosjed , S kabrio četverosjed , cjenovno približni , čemu?
R129 je još uvijek nenadmašen SL.
Djordje
Što se tiče 129, šmekerski i tek danas je posebno fazon, samo treba naći dobrog i očuvanog.
Imao sam ga pre više od decenije, tako da sam zasitio želju za kabrioletom.
Ali kada bi opet gledao nekog Merca kabria, on bi bio na prvom mestu.
Samo kao što rekoh teško je naći dobrog.
Morao bi da tražim onog mog. :)
320 u AMG opremi, krem koža.
70 hiljada na satu je imao kad sam ga prodao... Čaša.
Ne verujem da je puno prešao do sad jer znam par ruku gde je završio, nije vožen kao prvi auto već za uživanje. Doduše ne znam ni da li ga je poslednji vlasnik prodao, možda je još uvek kod njega.
Znaš kakav zvuk je imao, kad spustiš krov, svaku notu možeš da prebrojiš. :)
Majstor u ovl. servisu se oduševljavao sa njim i kako krov "zalupi", kaže nije video utegnutijeg. Imao sam i tvrdi krov za njega.
Ovakav je bio :
http://assets.bauer-wolke.co.uk/imagegen/p/800/-/s3/digital-cougar-assets-uk/MomoAds/2016/10/07/133544/mercedes-006.JPG
Ne znam jesi li vidjao tu boju, retka je.
Sa ovakvim felnama.
Taj auto kako je napravljen, osećaj u njemu, kvalitet, čvrstoća, utegnutost.
Nema ništa nepoželjno da se čuje.
*
http://www.performance-car-guide.co.uk/images/L-1993-Mercedes-Benz-SL.jpg
Poslije R129 Mercedes mi nije izbacio ništa tako privlačno.
Jednistavno sve mu je na mjestu , proporcije perfektne , ni jedan detalj ne "dreči" a opet prelijep i beskrajno elegantan.
Posebno oni modeli sa početka proizvodnje sa onim kontrasnim lajsnama.
Takvog sam imao prilike provozati prije nekih 10-ak godina , bordo crveni 500SL , bež koža , auto iz Švice , sex na točkovima.
Nažalost malo poslije toga je otišao u vječna lovišta , totalka.
Lik ga krovirao (pjan) ni jedan djelić nije ostao čitav a budali ništa , par modrica i izgreban od stakla.
Djordje
Sećam se tamo negde 2001-e godine u Kanu duž obale, svaki drugi-treći auto je bio R129. :)
Nikad više 129-tki na jednom mestu nisam video, niti verujem da ih je bilo gde drugde bilo toliko.
Toliko ih je bilo da je i meni kao ljubitelju Merca bilo čudno. :)
Tačno da kreneš da se osvrćeš oko sebe da nije neka zajebancija, a znaš da nisi u Sindelfingenu i da nije Mercova promocija. :)
Stvarno bi bilo krajnje glupo
prekinuti višedecenijsku tradiciju i to modela koji je maltene sinonim za lux Mercedes zbog modela koji je se "juče" pojavio na tržištu.
Ja inače obožavam SL. imao sam iskustva sa SL 500 iz 2005, ona srebrna AMG boja a unutra kombinacija siva koža + drvo. Ta generacija mi je i omiljena od novijih, onaj prvi restyle (s drugim su promenili farove).
Poslednja generacija iako mi se dopada nije mi ispred nje.
To doba Mercedesa sa CLK, pa restilizovana S W220, CL itd su mi neprevaziđeni...
poz