Volkswagen Arteon na sajmu u Ženevi

Nemački mediji su obajvili set novih fotografija budućeg Volkswagen Arteona, naslednika sadašnjeg CC-a.

Naravno, automobil je još pod maskom, budući da je zvanična promocija najavljena za početak marta 2017. godine i sajam u Ženevi.

Tržišno lansiranje je planirano za jul 2017., a po proceni nemačkog Auto Bilda bazna verzija će koštati oko 35.000 evra.

Sem benzinskih i dizel motora (jedan od agregata će biti i 1.5 TSI benzinac sa 150KS), u gami će se naći i hibridna varijanta, sa pogonskim sistemom poznatim iz hibridnog Passata GTE.

Naravno, i ovaj model će biti napravljen na VW MQB platformi, a treba reći da su se pojavile informacije da bi Arteon kasnije trebalo da se ponudi i u verziji Shooting Brake.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku možete pročitati i ranije objavljeno PR saopštenje uvoznika Volkswagena za Srbiju:
Novi Volkswagen Arteon: Vrhunska limuzina kombinuje avangardan dizajn i snažnu dinamiku
Sa modelom Arteon, Volksawagen predstavlja novu veoma emotivnu liniju, kao i izražajno horizontalno naglašeno lice brenda. Rebra prednje rešetke su uvučena u trodimenzionalno dizajnirana prednja svetla a LED elementi dodatno naglašavaju upečatljiv dizajn i demonstriraju dominaciju.
Limuzina sa četvoro vrata inspiriše revolucionarnim dizajnom i visokom upotrebnom vrednošću. Prozori vrata bez okvira predstavljaju tipičan Gran Turismo stil. Vrata prtljažnika koja se podižu visoko ostavljaju puno prostora za pristup prtljažnom prostoru. Tobias Sühlmann, dizajner spoljašnjosti objašnjava:"Na prvi pogled Arteon inspiriše entuzijazmom, svojim izraženim dizajnom i iznenađuje praktičnošću - kombinacija je jedinstvena".
Ime Arteon (naglask na prvom slogu) - sastoji se iz dva dela: "Art" (eng. Umetnost) na koji se odnosi na harmoniju linija i emocionalnost limuzine. Drugi deo "eon" karakteriše ga kao paralelu premijum modelu sa Kinskog tršišta po imenu "Phideon".
Novi Arteon je prvi put predstavljen publici na Geneva Motor Show-u a na tržištu će se pojaviti u leto 2017. godine.
S obzirom da je dobio dodatno staklo iza C stuba a samim tim i pomerenu liniju krova da bi se dobilo vise prostora za glavu, postavlja se pitanje cemu sada sluzi Pasat?
Svakako pozdravljam hrabrost prilikom dizajniranja prednjeg dela.
U suštini ovo sad se konceptom po ničemu ne razlikuje od standardnih liftback limuzina D segmenta (Mondeo, Mazda6 , Insignia...) i najveća će glupost biti ako mu ne ugrade 5.vrata.
Znači CC koji je najviše kopirao CLS prve generacije sad prelazi na A7 recept.
"Bravo"...