Uskoro i Toyota Vitz / Yaris facelift

Ovde prvo podsećanje da je Toyota u decembru 2010. godine u Japanu predstavila sadašnju, treću generaciju modela Yaris koji se na tamošnjem tržištu zove Vitz. U Evropi se novi Yaris pojavio 2011. godine, a u 2014. su i evropska i japanska verzija prošle kroz restilizaciju.
Toyota je odlučila da u Japanu ponovo dotera Vitz, što potvrđuju i ove špijunske slike iz Japana, gde obnovljeni Vitz treba da startuje kasnije ove nedelje. Ostaje pitanje kada će se ovako doterani model pojaviti u Evropi (možda početkom marta na sajmu u Ženevi).

Sudeći po slikama, obnovljeni Yaris promene pre svega donosi na zadnjem delu koji je dobio veća svetla i doterani branik. Mada se to ovde ne vidi, restilizovani Vitz će dobiti i modifikovani prednji deo, sa blago izmenjenim branikom, maskom i svetlima.

Očekuje se i modernizovana unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima, kao i bogatija oprema.
U Japanu se Vitz inače nudi i varijanti sa 4WD pogonom, i to u kombinaciji sa 1.3L benzincem.

Podsećanja radi, u Evropi se Yaris (dužine 3,9 metra, međuosovinsko rastojanje 251 cm) nudi sa benzincima 1.0L sa 69KS i 1.33L sa 100KS, 1.4L turbo-dizelašem sa 90KS, kao i u hibridnoj verziji sa 1.5L benzincem.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Twitter / Yuusuke090807
kada je predstavljena yaris za wrc pre par meseci imala je ovakva zadnja svetla tako da sam predpostavio da ce takve promene uskoro stici i na serijski model.
iz profila i dalje isti. steta sto ne nude ovaj model sa awd u americi jer bi mi bas dobrodosao zimi ovde u wisconsinu. :)))
Zar ovo ne bi trebao da bude novi model? I to zasnovan na Mazdi 2? Ja mislim da ovo nije FL vec novi model na M2 platformk sa poznatim c stubom
Yaris. Neuništiv. Prostran. Na prošlom sajmu nas četvorica sela u njega, svaki preko 190 cm. Bio je bio i na nekoj "akciji". Mislim da su mnogi tada "u paketu" sajamskih "benefita", dobili i opcione točkove od 16" ( koji su inače standard samo u najvišem paketu ). Lepi su. Ali, zajebana dimenzija. 195/50 R16. Cena zimskih guma u toj dimenziji "odvaljuje". Bridgestone je 20,360.10 RSD, Michelin Alpin A4 je 20,360.10 RSD, Continental WinterContact TS 790 je 19,625.20 RSD. I tako. Sve na www.autogume.rs. A jaris je ...
Prijatelj imao keca, kupio ga sa 100k vozio do 180k i nikad nista sem redovnog servisa. Proda ga i kupi od Gota Car Yarisa II sa 60k kojeg je vozila supruga nekog ko vozi BMW i trosi mu ulje!!! Po litar na koju hiljadu... I eno ne moze da ga proda vec godinu danaj
moja zena ima 2015 yarisa 1.5 automatic. kupljen nov, trenutno 35,000 milja (56,000 km) na satu, za sad da kucnem u drvo nema problema.
mada je tehnicki zaostao, mislim 4 brzine automatski menjac u 2015 godini ...
licno mi se vise svidja nego moja Honda fit/jazz. yaris je udobniji, tisi i ima bolje iskoristen prostor
J4ZZER
Za Yaris "Potrošnja ulja: maksimalno 1.0 litar na 1000 km", str. 379 Upustva:
http://www.toyotaadria.com/rs/pdf/uputstva_za_upotrebu/yaris.pdf
Ja kad sam kupovao JAZZa hteo sam da kupim Yaris II nekoliko meseci pre toga, ali kada sam poveo suprugu i salon i kad smo videli onaj sivi enterijer (koji uopste nije izgledao tako na slikama) po kratkom postupku izbacen sa spiska
Moron
Litar na 1kkm, pa "nije puno". :)
Više troši ulja nego goriva... :)))
J4ZZER
Jesu znali da kupuju auto koji ide na mešavinu ? :)))
P1
Deklarisana normalna potrošnja ulja do 1 litar na 1.000 km za motor jarisa, baca posebno svetlo na dve stvari.
1. na legendu o navodnom nadnaravnom kvalitetu toyote i
2. na stvarnu vrednost Toyota garancije.
Vidiš, jedna prastara lada 110 ima deklarisanu potrošnju ulja "do 400 ml", VW, PSA, Fiat ... imaju "do 500 ml na 1.000 km".
Kada ti lada troši pola litra, priiznaće ti garancijsku reklemaciju. Isto ako ti motor VW-a troši 6 dcl. ( pri čemu svi pljuju VW kako navodno mnogo troši ulja ).
Ali, ako ti jaris troši i 0,999 litara ulja na 1.000 km, garancijska reklamacija će da ti bude odbijena, uz obrazloženje da je potrašnja ulja u granicama dozvoljenih vrednosti ...
Moron , mislim da je kod VW-a takođe litar na 1000km , imao sam prilike pričati sa vlasnicom EOS-a 2.0TFSI , nov kupljen u Hrvatskoj , od samog početka se drži na malo manje od litar na 1000km , reklamirano je VW-u ali je to po njima sve u redu.
Sad ima 90.000km niti se poboljšava niti pogoršava ali bez kantice ulja se nigdje ne ide.
A za Toyotu i potrošnju ulja sam imao prilike sa bivšim vlasnikom RAV 4 2.2 D4D , koji se totalno razočarao u istu ,otpočetka mu je imala nenormalnu potrošnju ulja , prvo su petljali da je to sve ok , da bi nakon dvije godine natezanja promjenili karike jer je kao došlo obavještenje iz Toyote da su na tom motoru "felšave"
Poslije je uzeo novog Dustera i nije ga mogao nahvaliti , kako duplo jeftiniji "sirotinjski" auto bolje služi nego hvaljena Toyota.
Na Dusteru se hauba otvarala samo kad dosipa tekućina za šajbu i kad se ulje mijenja.