home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Polako postaje trend da se srednji SUV modeli produžavaju kako bi se dobilo više mesta za noge putnika na zadnjim sedištima ali i dodatni, treći red sedišta. Ovakav koncept mogla bi da primeni i Mazda za svoj novi CX-5.

Mazda u svom proizvodnom programu ima nekoliko SUV modela, od kojih najveći “CX-9” ima sedam sedišta. S obzirom na veliku popularnost koju manji “CX-5” dostiže na domaćem ali i drugim svetskim tržištima, ozbiljno se razmatra mogućnost uvođenja verzije sa sedam sedišta i za ovaj model.

Prema planu, prvo bi počela prodaja u Japanu, a zatim bi sledile i druge zemlje. Međutim, ostaje nejasno da li će biti produženo međuosovinsko rastojanje ili će unutrašnji prostor biti stisnut ugradnjom trećeg reda u gepek, koji bi bio namenjen prevozu dece.

Potpuno nova “mazda CX-5” je nedavno predstavljena. Porudžbine se uveliko primaju a prvi primerci stići će do svojih kupaca već 2. februara. Mazda planira da prodaje oko 2.500 primeraka ovog modela na domaćem Japanskom tržištu.

Izvor: Magazinauto.com

Foto: arhiva Autoblog.rs / Mazda



čitanja : 1380



Komentari

Pa, ukoliko bi za buudću produženu verziju zadržali isti nagib zadnjeg vetrobrana ( koji je dosta "položen" ), trebalo bi da je mnogo produže za sedmosed.
Njena postojeća dužina je dovoljna za sedmosed ( toyota verso je kraća 10 cm, pa može da dodje kao sedmosed ), ali, CX-5 ima "loš raspored" unutra da bi se lako doradio u sedmosed. I suviše položen zadnji vetrobran. Ili će rade "nov razmeštaj" prva dva reda i/ili drugačiju zadnju šoferku. Ili će da naraste na dužinu Kodiaqa.

Autor moron 25 Jan 2017, 09:58