home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porscheovi najveći modeli, Cayenne i Panamera, od svojih početaka dele veliki broj tehničkih komponenti uključujući i motorizaciju. Dolaskom nove Panamere na tržište je stigla i njena Turbo S E-Hybrid verzija, a po svemu sudeći njen hibridni pogonski sklop neće ostati rezervisan samo za nju, već bi trebalo da ga preuzme i Cayenne.

Izvori javljaju da u Porscheu već rade na prilagođavanju ovog pogonskog sklopa za Cayenne pa bi u njega trebalo da počne da se ugrađuje u sledećoj generaciji ovog SUV-a čiji dolazak na tržište se očekuje tokom sledeće godine.

Podsetimo, sistem E-Hybrid iz Panamere Turbo S E-Hybrid čini 4,0 litarski bi-turbo V8 snage 550KS uparen s električnim motorom snage 136KS. Zajednički ova dva motora razvijaju snagu od 680KS i 850 Nm koji je dostupan već od 1400 o/min. Tu je i 8-stepeni automatski menjač s dvostrukim kvačilom koji pomenutu snagu i moment na podlogu prenosi putem pogona na sva četiri točka.

S ovim pogonom novi hibridni Cayenne bi s lakoćom zasenio performanse svog prethodnika i omogućio bi mu uspešnu borbu s rastućom konkurencijom koju ne treba dugo tražiti kada se u obzir uzmu modeli iz vlastite grupacije poput modela Bentley Bentayga i Lamborghini Urus.

Na kraju ostaje pitanje da li će Porsche i za top verzije svojih ostalih modela koristiti hibridni pogon, posebno za Macan i 911, a već je ranije potvrđeno da se novi 911 razvija s tom mogućnošću na umu.

Izvor: Autonet.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 613



Komentari