home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
bmw serije 1

Nakon promocije modela X2 i X4, a dok čekamo na novu Seriju 8, pažnju britanskih medija privlači potpuno nova generacija BMW-ove Serije 1.

Prodaja nove Serije 1 bi trebalo da startuje početkom 2019. (s tim što će premijera biti krajem 2018. godine), a najvažnija promena u odnosu na sadašnju generaciju je to što će nova "jedinica" imati prednji pogon.

Nova Serija 1 se razvija pod kodnom oznakom F40, a baziraće na BMW-ovoj FAAR platformi (Frontantriebsarchitektur)  

Treba podsetiti da je bavarski proizvođač prednji pogon već ponudio sa aktuelnom Serijom 2 Active Tourer i Gran Tourer koji se baziraju na UKL platformi.

Takođe, i BMW Serije 1 Sedan za Kinu standardno ima prednji pogon.

Mada će nova "jedinica" standardno imati prednji pogon, kao opcija će se kod nekih verzija nuditi i xDrive pogon na sva četiri točka.

Kako se očekuje, nova Serija 1 će po svemu sudeći biti raspolaganju samo u verziji sa 5 vrata, ali će u odnosu na sadašnju genaraciju porasti pa će nuditi više mesta (to se pre svega odnosi na putnike pozadi), kao i prtljažnik veće zapremine. Takođe, automobil će biti lakši od sadašnjeg, a pominje se i niže težište.

Ovde treba pomenuti i novu generaciju iDrive sistema, kontrolu gestovima, head-up displej, aluminijum i drvo u unutrašnjosti (kod skupljih verzija)...

Kako bilo, nova generacija Serije 1 će se kupcima nuditi sa trocilindričnim i četvorocilindričnim 1,5 i 2,0 litarskim benzinskim i dizel motorima.

Na vrhu će se naći verzija M130iX M Performance, i to sa 2,0 litarskim turbo benzinskim motorom sa oko 300KS, uz xDrive pogon na sva četiri točka i menjač sa dvostrukim kvačilom. Premijera ove verzije se očekuje tokom 2020. godine, a konkurisaće Volkswagenovom Golfu R, Audiju S3 i budućem Mercedes-AMG A35 modelu.

Na kraju, očekuju se i mild hybrid verzija (sa 2,0 litarskim turbo benzincem i 48-voltnim električnim sistemom), kao i plug-in hybrid varijanta.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autocar.co.uk



čitanja : 1239



Komentari