home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Peugeot 308

Opasan konkurent Golfa VIII će u sličnim gabaritima biti atraktivniji, prostraniji, čvršći i lakši, a sa benzincima i dizelašima od 100 do 200KS i plug-in hibridima biće poletniji i štedljiviji

Mada je Peugeot 308 druge generacije, pri kraju pete tržišne godine, u punoj snazi, uveliko se priprema njegov naslednik. Model treće generacije, koji bi trebalo da bude zvezda auto salona u Parizu u oktobru 2020., poput aktuelnog biće napravljen na platformi EMP2 (Efficient Modular Platform). Za podsećanje, tu platformu je, u oktobru 2013., uvela upravo aktuelna 308-ica. I što je još važnije, treći 308 biće tehnološki blizanac nove Opel Astre, koja se razvija paralelno!

Blago produžen na blizu 430 cm i proširen na 184 cm, novi 308 će dobiti i međuosovinsko rastojanje produženo na 265 cm. Po ilustraciji, koju donosi nemački Autobild, vidi se da će to biti Kazanova C-segmenta. Koeficijent otpora vazduhu biće smanjen na, za kompaktnu klasu, rekordnih 0,25. Povećanjem učešća čalika visoke HTS i ultra-visoke čvrstoće nova 308-ica će izgubiti 30 do 40 kg. Biće to melem za dinamičnost i štedljivost pa će omogućiti ispunjenje ekoloških normi EU6d, koje stupaju na snagu u septembru 2021.

Koristiće proverene turbo benzince, 3-cilindarske 1.2 PureTech i 4-cilindarski 1.6 THP, kao i 4-cilindarske turbo dizelaše 1.5 BlueHDi i 2.0 BlueHDi, od 100 do 200KS. Posebno će biti zanimljive plug-in hibridne verzije: GT, sa turbo benzincem 1.6 THP i elektromotorom napred, kombinovane snage 250KS, kao i GTi, koji će takođe imati drugi elektromotor pozadi. Raspolagaće sa čitavih 300KS, uz pogon 4x4. Na nemačkoj tržištu se očekuje početna cena od 20.000 evra.

Izvor: Autoportal.hr

Render: Autobild.de



čitanja : 4271



Komentari