home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen Passat

Aktuelna, osma generacija VW Passata je predstavljena krajem 2014. godine, a uskoro dolazi vreme za facelift.

U Volkswagenu već testiraju ovaj model, a prema špijunskim fotografijama jasno je da će biti promena na prednjem i zadnjem delu. Kao uzor će verovatno poslužiti Arteon, ali i nova generacija Touarega. Kako bi mogao da izgleda osveženi Passat koji stiže vrlo brzo možemo videti i u renderima na kojima se ističu masivna prednja maska i LED svetla s novim svetlosnim potpisom.

A kada kažemo da stiže vrlo brzo, to i mislimo. Naime, prema zvaničnom saopštenju  Volkswagena, odbrojavanje do predstavljanja novog poglavlja za ovaj model će početi već krajem januara, pa zaključujemo da bi model mogli da vidimo u martu na salonu u Ženevi.

Osim vizuelnih promena, novosti će biti i po pitanju tehnologije, infotejment sistema, onlajn usluga i bezbednosnih sistema. Dakle, moguće je da ćemo u unutrašnjosti gledati digitalne ekrane, baš kao i u Touaregu.

Što se tiče motorizacije, uz dobro poznate benzince i dizelaše u ponudi će biti i unapređena hibridna verzija GTE. Još uvek aktuelni GTE samo uz elektro motor prelazi do 50 km vožnje isključivo na struju, a te brojke bi trebalo da budu dodatno poboljšane.

A osveženi Passat će oboriti i jedan impresivan rekord. Naime, nakon 45 godina na tržištu prodat je u više od 29 miliona primeraka, pa bi redizajnirana verzija Passata trebalo da taj iznos podigne na 30 miliona primeraka čime bi Passat postao prvi model u svom segmentu koji je postigao tu brojku. Uz to, reč je o drugom najprodavanijem Volkswagenovom modelu iza, naravno, Golfa. Ipak, u daljnjoj budućnosti to bi moglo da se promeni budući da su mali SUV modeli ovih dana kudikamo popularniji od limuzina.

U svakom slučaju, u Volkswagenu bi uskoro trebalo da objave prve zvanične teasere pre samog predstavljanja osveženog Passata (koga mnogi već nazivaju Passat 8.5).

Izvor: Jutarnji.hr / Motor1. com

Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 1216



Komentari