home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen T7

Na MQB platformi, blago povećan, funkcionalniji, čvršći, a zbog 'skinutih' 150 kg dinamičniji i štedljiviji, kao transporter, putnički i kamionet, u dizelskoj (2.0 TDI), hibridnoj i E-verziji

Nedavni redizajn aktuelnog Volkswagenovog transportera T6 će mu produžiti vek do 2020., kada se očekuje potpuno novi sedme generacije. Još uvek aktuelni model će time na tržištu izdržati čak 17 godina!

Naime model pete generacije (T5) je predstavljen 2003. i koliko se pokazao ubedljiv i 'pogođen', potvrdila je činjenica da je 2009., značajno redizajniran, dobio je oznaku T6 i formalno postao model šeste generacije. Dobro je naglasiti da je reč o najuspešnijoj seriji MPV vozila, odnosno transportera, a prvi T1 (1950. - 1967.) bio je napravljen na mehanici legendarne Bube.

Model nove generacije, po uspešnoj formuli još uvek aktuelnog modela, proizvodiće u standardnoj (4,9 m) i dužoj (5,3 m) verziji, kao transporter, putnički i kamionet. Konstruiše se na zajedničkoj platformi za poprečno ugrađen motor.

To će, uz povećan udeo čelika visoke (HTS) i ultra-visoke čvrstoće (UHTS), u blago povećanim gabaritima i masu smanjenu za prosečno 150 kg obezbediti više prostranosti i funkcionalnosti, kao i veću dinamičnost uz nižu potrošnju goriva.

Tome će doprineti bitno poboljšanje aerodinamike. Uprkos Dieselgateu, glavna pogonska opcija biće turbo-dizelaš 2.0 TDI, a u ponudi će biti i hibridna kao i električna verzija. Uz ručni 6-stepeni menjač, u opciji će biti automatski DSG, s dvostrukim kvačilom i sedam stepeni. Većina verzija će biti s prednjim pogonom, a za posebne će biti dostupan integralni 4Motion, preko centralnog visko-kvačila Haldex.

Izvor: Autoportal.hr



čitanja : 1265



Komentari