Bugatti Divo brusi performanse na završnom testiranju

Mada je svih 40 primeraka odavno rasprodato, Bugatti Divo još nije krenuo s proizvodnjom nego je uhvaćen na završnom testiranju.
Julija Lemke, glavna inženjerka zadužena za razvoj ovog spektakularnog modela je sela za volan i ispitala parametre rada svih sistema pri brzini od 250 km/h i pri spoljašnjoj temperaturi od 40 stepeni. Zaključak je da Divo može krenuti s proizvodnjom pa bi prvi kupci svoje primerke mogli da dobiju već krajem ove godine.

Ime Bugatti Divo je odabrano u čast velikog francuskog vozača Alverta Divoa, koji je u kasnim dvadesetim godinama prošlog veka dva puta osvojio prestižnu trku Targa Florio.
Za pogon koristi 8,0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača, koji raspolaže sa neverovatnih 1500KS.

U nastavku sledi TOP 5 činjenica koje je važno znati o modelu Bugatti Divo:
1. Downforce
U poređenju s Chironom Bugatti Divo donosi novi, napredniji, aerodinamički paket koji donosi dodatnih 90 kilograma. S ukupno 455 kilograma vertikalnog aerodinamičkog potiska Divo je osetno stabilniji.
2. Bočno ubrzanje
Mada već i Chiron može da postigne 1,5 G, Bugatti Divo je još ubedljiviji. Bočno ubrzanje od 1,6 G je omogućila kombinacija većeg downforcea i 35 kilograma manje mase.
3. Najveća brzina
Mada Chiron ne posustaje sve do 420 km/h, Bugatti Divo je ograničen na 380 km/h. Najveću brzinu su smanjili brojni karoserijski dodaci, koji su prvenstveno u funkciji stabilnosti.
4. Cena
Bugatti Divo košta okruglo pet miliona evra.
5. Količina
Planirana je proizvodnja svega 40 primeraka, a svi su već odavno rasprodati.
Izvor: Autopress.hr
Foto: Bugatti