home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Aygo

Podsećanja radi, Toyota i PSA su još ranije najavili da će 2021. godine okončati zajedničku proizvodnju tri mala gradska modela u Kolin fabrici u Češkoj.

Tako će Toyota od januara 2021. postati jedini vlasnik Kolin fabrike koja inače ima kapacitet od oko 300.000 vozila godišnje (tamo se sada prave Citroen C1, Peugeot 108 i Toyota Aygo).

Toyota je u međuvremenu i zvanično najavila da će Aygo dobiti naslednika.
Dolazak nove, treće generacije modela Aygo je za medije potvrdio i šef Toyote za Evropu Johan Van Zyl.

On podseća da je Aygo za Toyotu veoma dobar proizvod u privlačenju novih, mlađih kupaca, kao i da je to i dalje dobar segment u kome je potrebno da budu prisutni. To potvrđuje i prodaja od oko 100.000 primeraka ovog modela godišnje.

Ostaje još pitanje da li će Toyota u Kolin fabrici pored Aygoa možda proizvoditi i neke druge modele.

Takođe, moguće je i da novi Aygo dobije stajling inspirisan crososverima, sa povišenim klirensom i višom pozicijom sedenja.

Ono što je zvanično potvrđeno jeste da će novi Aygo u potpunosti biti razvijen i proizveden u Evropi, za evropskog kupca.

Novi Aygo se očekuje 2021. ili 2022. godine, a nudiće se i varijanta sa hibridnim pogonom. Ranije se inače govorilo da bi u ponudi mogla da se nađe i potpuno električna verzija ali se od toga očigledno odustalo pa će se kupcima umesto toga nuditi elektrifikovani Aygo.

Podsećanja radi, aktuelni Aygo je predstavljen u martu 2018. godine na sajmu automobila u Ženevi, pri čemu se ovde radi o restilizaciji generacije koja je promovisana 2014.

U ponudi je trenutno samo trocilindrični 1,0 litarski DOHC VVT-i benzinac koji razvija 53 kW/72KS i 93 Nm, pa Aygo od 0-100 km/h ubrzava za 13,8 sekundi i postiže maksimalnih 160 km/h.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autocar.co.uk



čitanja : 2351



Komentari