Volkswagen Golf GTI i u Clubsport verziji

Novi Golf GTI Clubsport biće Volkswagenov odgovor na Renault Mégane RS Trophy i Hondu Civic Type-R, a nastavlja tamo gde je stao GTI Clubsport koji je nastao na prethodnoj generaciji Golfa.
Ne, novi GTI Clubsport neće biti najsnažniji Golf osme generacije, jer u Volkswagenu intenzivno testiraju novu verziju R, ali će Clubsport optimalno popuniti prazninu između standardnog GTI-ja i pomenute R verzije.

U odeljenju Volkswagen Motorsport kažu da će s novim izdanjem Golfa GTI Clubsport kupcima koji preferiraju beskompromisne vozačke automobile (opet) ponuditi automobil koji će sa sobom doneti upravljivost i performanse koje u svojim modelima Mégane RS Trophy i Civic Type-R trenutno nude Renault i Honda.
Na testnom prototipu koji je fotografisan na stazi Nürburgring Nordschleife vide se drugačije 19-inčne felne, a u odnosu na standardni GTI veći su otvori izduvnih završetaka i otvori na prednjem branikku za ulazak vazduha prema dvolitarskom četvorocilindarskom turbobenzinskom motoru koji bi uz dodatak Clubsport trebalo da raspolaže s nešto manje od 300 konjskih snaga.
Već se zna da će VW standardni Golf GTI (245 KS) nuditi u kombinaciji s ručnim ili automatskim menjačem, a očekuje se da će ista opcija biti ponuđena i uz olakšanu verziju Clubsport koja će se "voziti" na dorađenom oslanjanju s adaptivnim amortizerima, a vozaču će (kad zatreba) pomagati i ograničena blokada diferencijala.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com