Ovako bi trebalo da izgleda električni BMW i4

Podsećanja radi, BMW je ranije ove godine prikazao Concept i4 kojim je najavio budući serijski električni model i4.
Nemci su u septembru potvrdili da su uprkos problemima koje je izazvao koronavirus spremni za njegovu proizvodnju, a koja će startovati tokom sledeće godine.

Serijski i4 će biti jedan od ukupno 25 elektrifikovanih BMW noviteta do 2025. godine, od čega je 12 potpuno električnih (među njima su i iNext i iX1).
Inače, kao najava za i4 je poslužio još iVision Dynamics concept sa sajma automobila u Frankfurtu 2017. godine, dok će se proizvodnja serijskog modela odvijati u Minhenu.
Iz BMW–a navode da su završili opsežno restrukturiranje i adaptaciju fabrike bez komplikacija, što ih je koštalo oko 200 miliona evra.
U svakom slučaju, ovaj rival Teslinom Modelu 3 će se bazirati na CLAR platformi, dok će prva verzija u ponudi raspolagati sa 390 kW/530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Radi se o Generation 5 baterijama koje su manje od sadašnjih, pri čemu BMW navodi da će 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta.
Ova verzija BMW–a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4,0 sekunde, imaće najveću brzinu od oko 200 km/h, uz autonomiju od oko 600 km po WLTP-u.
Kasnije stižu i druge verzije, sa različitim nivoima snage i dometom.
Na Conceptu i4 se inače ističe i prednja maska koja se opisuke kao "inteligentni panel" u koji su smešteni brojni senzori, kao i veliki zakrivljeni displej u unutrašnjosti (sa tri Experience moda nazvana Core, Sport i Efficient).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autorexpress.co.uk