Najavljen BMW M5 CS

BMW je ranije ove godine predstavio obnovljeni M5 koji i dalje ima 600KS odnosno 625KS u Competiton verziji (menjač je osmostepeni M Steptronic a pogon na sva četiri točka sa nekoliko M xDrive modova), ali uskoro stiže i jača M5 CS varijanta.
M5 CS će zvaničnu premijeru imati sledećeg meseca a kao najava služi novi teaser video.
Automobil će između ostalog imati zlatno-bronzane okvire prednjih "bubrega", nove točkove, CS oznake, retrovizore od ugljeničnih vlakana i nešto agresivniji zadnji difuzor.
U M5 CS paketu će se naći i modifikovani LSD diferencijal, doterano oslanjanje, karbon-keramičke kočnice sa crvenim kočionim kleštima i krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima.

Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.
Pod haubom će i dalje biti 4,4 litarskiV8 M TwinPower Turbo motor, ali u M5 CS verziji sa 467kW/635KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka).
Takođe, M5 CS će biti i 70 kg lakši od običnog M5 modela pa se očekuju i bolje performanse.
Obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde (najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h ali sa M Drivers Package-om je 305 km/h), M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3,3 sekunde (sa M Driver's Package-om takođe može do 305 km/h), što znači da će M5 CS sa 635KS biti još bolji.
Takođe, potrošnja goriva za M5 CS će u kombinovanom ciklusu iznositi 11,1-11,3 l/100 km.
BMW M5 CS će naravno biti i skuplji od slabijih M5 verzija, a ostaje da se vidi za koliko...
Ivan Mitić – Autoblog.rs