Kimera EVO38

Kimera Automobili ponovo zamišlja automobil koji nikada nije ugledao svetlost dana i ostao je mit. Evo najnovije evolucije legendarne dinastije
Groznica iščekivanja raste. Od 37 do 38 stepeni... A uz to, ambicija Kimera Automobili dostiže nove visine, uz najavu dolaska novog automobila koji ima za cilj da krene na metaforično putovanje, vrati se u prošlost i promeni istoriju, stvori alternativna stvarnost, neka vrsta metaverzuma...
"Šta ako?" Šta bi se desilo da...? Ovo je pitanje koje je sebi postavio Luka Beti, tvorac i osnivač Kimera Automobili, uključivši još jednom iste „glumce” iz prethodnog ponovnog rođenja svetske ikone motosporta. Ovu legendu o četvorotočkašima Kimera je razvila u EVO37 koji smo upoznali 2021. godine i koji je 37 srećnih kolekcionara brzo dovelo do rasprodatog statusa. A sa jednim od glumaca koji su učestvovali u ponovnom rađanju mita, Mikijem Biasionom, dvostrukim svetskim šampionom u reliju i evropskim šampionom na prethodniku EVO37, Luka Beti i već dokazani i pobednički tim tehničara i dizajnera poslednjih meseci rade na novom projektu pod nazivom EVO38.

Stvorenje koje treba da ugleda svetlost je zato Grupa B koju bi svi želeli, direktni potomak poslednje kraljice pogona na dva točka koja je napustila scenu iz komercijalnih razloga, nakon pobede na Svetskom reliju 1983.
U to vreme se stvarao i prototip ove ideje, nazvali su je „Mazinga“ zbog sličnosti sa oblikom „strip robota“, prvi grubi eksperiment u evoluciji u pokušaju da se transformiše taj pobednički automobil.

Kimera EVO38 će imati oblike daleko od tog grubog prototipa, ali će preuzeti filozofiju i duh legendarnog tima koji je doneo italijansku tehničku izuzetnost u svet, koji je želeo da još jednom prevaziđe svoje granice, i progresivno, da poboljša svoje stvaranje.
22. februar 2024. je datum kada će Kimera Automobili predstaviti EVO38 javnosti, a zatim ga konačno prikazati na svetskoj premijeri na predstojećem sajmu automobila u Ženevi, od 26. februara do 3. marta 2024. godine. Ovde će EVO38 biti predstavljen na izuzetnom štandu, u prisustvu svih legendarnih modela Team Martini Racing dinastije koji su mu prethodili.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs