Dacia C-Neo

C-Neo se zvanično očekuje tokom sledeće godine, a Dacia ima za cilj da njime ponudi kupcima vozilo sa prostranim enterijerom i konkurentnom cenom. Ovo bi trebalo da bude Dacijin odgovor na izuzetno uspešnu Škodu Octaviju koja se nudi kao liftbek i karavan.
U vezi izgleda, C-Neo usvaja novi dizajnerski jezik koji su uveli SUV modeli Duster i Bigster. Ranije najave iz Dacije kažu da bi C-Neo trebalo da bude na raspolaganju u dve verzije, i to kao fastbek i karavan.
Očekuje se da će C-Neo biti dugačak oko četiri i po metra, što će rezultirati prostranom kabinom. Podsećanja radi, Jogger je dugačak 455 cm, a Bigsger 457 cm.
Moguće je da će instrument tabla i većina kontrola biti preuzeti sa SUV modela Duster i Bigster, što će Daciji omogućiti da uštedi na troškovima.
Kao baza će poslužiti CMF-B arhitektura Renault grupe, dok bi opcije pogonskih sklopova trebalo da uključuju blagi hibrid, bi-gorivo (gas/TNG) i hibridne verzije.
Pominju se 1,2 litarski trocilindrični turbo benzinac, sa blagim hibridnim sistemom od 48 V, koji proizvodi 96 kW/130 KS, kao i hibri sa 1,8 litarskim motorom.
Imajući u vidu cenovnu politiku Dacije, C-Neo će verovatno biti jeftiniji od konkurenata, ali više detalja tek sledi.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Worldscoop.forumpro.fr