Posle obrade Seata Leon FR, na red je došao i Leon Cupra, koji već ionako sa svojih 240 konja nudi odličan odnos performanse/cena. Uglavnom, JE Design je snagu serijskog 2,0 litarskog TFSI motora u Leonu Cupra podigao sa 177kW/240KS i 300Nm na 210kW/285KS i 385Nm. Posledica toga je i povećanje maksimalne brzine sa 247 na 261 km/h i smanjenje vremena potrebnog za dostizanje 100 km/h sa 6,4 na samo 5,9 sekundi. Da bi još više naglasio promene ispod limenog odela, JE Design je na svoj Leon nakalemio aero body kit za privlačniji i daleko agresivniji izgled u odnosu na standardni model. Body paket sadrži novi prednji branik sa ogromnim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, zatim difuzor pozadi sa 4 izduvne cevi, nove pragove, zadnji krovni spojler kao i novu masku (bez znaka proizvođača), retrovizore u karbon look-u i "trepavice" za prednja svetla. Auto je približen zemlji za dodatnih 30 mm čime je sniženo težište i time poboljšano upravljanje i agilnost u vožnji. JE Design nudi i sportskiju verziju sa ogibljenjem, koje može biti spušteno od 35 do 65 mm. Promene zaokružuju novi 18 ili 19-inčni točkovi u hrom look-u ili u mat crnoj boji. U ovakvoj kombinaciji boja kao na slici, crni točkovi, isti takvi retrovizori i prednja maska, čine odličan kontrast anđeoskoj beloj boji karoserije, koja pod svojim odelom u stvari krije pravog đavola. Ili je bela ajkula možda ipak bolji naziv za ovaj auto ? Ipak, ni tu nije kraj. JE Design sprema još snažniju verziju Seat Leona sa okruglih 300 konja i još agresivnijim aero body paketom.