Ima ljudi kojima ni AMG verzije Mercedesa nisu dovoljno snažne i prestižne pa je takvima nemački Brabus ponudio svoj B63 S tjuning paket za sve Mercedes 63 AMG modele. Drugim rečima, povećanje snage na 404kW/550KS i 650Nm za sve AMG automobile, koji imaju ugrađen 6,2 litarski V8 motor. Na primeru Mercedesa CLS 63 AMG vidi se efekat ovog Brabusovog paketa. Naime, CLS 63 AMG sada sa 550 konja (umesto 514KS) do 100 km/h ubrzava za 4,3 sekunde i postiže maksimalnih 330 km/h dok standardni AMG CLS 63 stotku dostiže za 4,5 sekundi i (limitiranih) 250 km/h. Ukratko, vrednosti dostojne pravog super-sportskog automobila. Brabusov sportski paket podrazumeva reprogramiranje elektronike motora, ubacivanje novog sportskog filtera za vazduh i novog sportskog izduvnog sistema. Ipak, ovaj tjunirani V8 motor i dalje zadovoljava Euro4 standarde. Kao što smo rekli, Brabusov B63 S paket je namenjen svim Mercedes 63 AMG modelima pa tako Mercedes ML63, zahvaljujući povećanju snage na 550KS, 100 km/h postiže za 4,9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 275 km/h. Naravno promene su doživeli i ogibljenje, kočnice, točkovi i gume. U zavisnosti od modela, Brabus kupcima nudi točkove veličine do 23 inča odnosno gume dimenzija do 315/25R 23. Za poboljšanje već ionako izuzetnih voznih karakteristika AMG-ovih modela, Brabus je ogibljenje približio tlu za dodatnih 20 mm. Kod kočnica nema kompromisa pa Brabusov kočioni sistem podrazumeva diskove prečnika 380 x 36 mm napred i 355 x 28 mm na zadnjoj osovini. Ovde i napomena da Brabus za sve Mercedes 63 AMG modele, kao opciju nudi i ugradnju keramičkih diskova. U Brabusu unutrašnjost AMG 63 modela oplemenjuju kožom, alkantarom, ergonomski oblikovanim sportskim upravljačem, aplikacijama od karbon fibera kao i pločicama sa Brabus značkom i zanimljivim detaljem u vidu brzinomera, izgraviranog na 360 km/h.
Da li je neko upoznat sa informacijom da li ovaj automobil moze da se iznajmi, npr. u Banja LUci?