Kao što je poznato, Dacia Logan se u Brazilu prodaje kao Renault Logan, a nedavno je fabrika u Brazilu promovisala i trkačku verziju ovog jeftinog automobila, koji će oduševiti ljubitelje trka i koga pokreće i bioetanol E85 gorivo (kombinacija 85 % etanola i 15 % benzina). Logan Tuning pod haubom ima 1,6 litarski motor sa 16 ventila, koji razvija 110KS pri 5750 obrt,/min. i 148Nm (ako ga pokreće benzin) i 115KS pri 3750 obrt./min. i 152Nm, ako se kao gorivo koristi bioetanol. Auto je napravljen u saradnji sa kompanijama kao što su Elf, Nokia, ATW Motorsport, Eibach, Momo i Siemens VDO. Ipak, motor na bioetanol ne privlači toliku pažnju kao agresivan aero body paket na automobilu. Tu su : atraktivniji prednji branik (sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom), moćniji pragovi, veliko krilo na poklopcu prtljažnika, dve izduvne cevi (u potpunosti integrisane u zadnji branik), kao i upadljiva kombinacija boja (žuta, plava, crna i bela), 19-inčni alu točkovi sa ogovarajućim gumama, spušteno ogibljenje i disk kočnice na zadnjim točkovima. Posebna priča je unutrašnjost Logana Tuning, koja je dobila dvobojna, kožna Recaro sedišta sa izraženim bočnim osloncima, CD/MP3 audio sistem firme Siemens VDO, u kombinaciji sa dva pojačala marke Alpine i četiri zvučnika, od kojih se dva nalaze u prtljažniku.