home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Chevrolet HHR je sam po sebi zanimljiv retro automobil, ali u nemačkoj kompaniji Heartbeat Motors su rešili da to još više naglase i da svoj HHR Capone model izdvoje od standardnih modela.

To je postignuto dvobojnom karoserijom, zaštitinim elementima od nerđajućeg čelika (na prednjem braniku i pragovi) i novim alu točkovima, a zanimljivu opciju predstavlja i ugradnja pogona na TNG (cena za ovo poslednje inače iznosi 2.990 evra).

Što se boja tiče, kupci mogu da biraju između sledećih kombinacija: Sunburst Orange / Chicago Cream, Black / Chicago Cream, Imperial Blue / Chicago Cream i Dark Grey / Chicago Cream.

Za pogon se brine 2,4 litarski četvorocilindrični benzinac sa 16 ventila i 125kW/170KS, uparen sa petostepenim manuelnim ili četvostepenim automatskim menjačem.

Deo standardne opreme čine i kožni enterijer, hi-fi sistem i alu točkovi od 17 inča (opiconi su 18-inčni sa gumama 215/45 R 18), a tu je i ogibljenje spušteno za 30 mm.



čitanja : 2024



Komentari

Svidja mi se kombinacija boja, ali je HHR neverovatno gadan auto. Ruzna kopija Chrysler PT Cruisera.

Autor F-150 26 Feb 2009, 15:57

U kom su oni svetu..?

Autor Eki 26 Feb 2009, 17:46

Bio bi iznenadjen, ali je HHR poprilicno velik uspeh. Mnogo veci nego sto je GM ocekivao. Ne krade prodaju od drugih GM vozila vec bas od konkurencije, Chrysleru je poprilicno opala prodaja PT Cruisera kad je HHR predstavljen.

Autor F-150 26 Feb 2009, 18:56

Pa, ovako "gadni" automobili mogu samo u USA da se prodaju...

Autor doVla 26 Feb 2009, 19:39

A rugoba kao sto je Peugeot 207 moze biti najprodavaniji auto samo u Evropi.

A tek kad se setim Citroena C1 i njegove brace ... za njih je HHR najlepsi auto na svetu.

Da se razumemo, HHR jeste ruzan auto, ali kad se pogleda sta se sve proizvodi u Evropi, posebno manji automobili ... HHR na kraju ispadne sasvim solidno dizajniran auto.

Autor F-150 26 Feb 2009, 20:46

F-150 malo bi stvarno trebao da smanjis dozivljaj i komentare. O ukusima se moze raspravljati ali da se vreca cela jedna grupa automobila koja ima apsolutno svoju namenu je vise nego neukusno. Da li ti cenis da celom svetu trebaju "a la" americki autmobili od 5 metara, 500 konja i potrosnjom od 50 litara u leru?

Autor Nidza 27 Feb 2009, 00:59

Cekaj minut: Ja nemam pravo da kazem da je neki Evropski auto gadan, ali svi ostali imaju pravo da kritkuju dizajn Americkih vozila?

Autor F-150 27 Feb 2009, 01:25

@ F-150 pitanje za tebe: znas li koliko se evropskih automobila vozi u Americi? Znas. A znas li koliko americkih u Evropi? Verujem da znas i to. E pa onda razmisli malo o tome gde se proizvodi kvalitet (npr. zvanicno najlepsi auto svih vremena) a gde kvantitet (cudovista nize srednje klase od 350 KS i 6000 kubika) i sa koje se strane bare kola kupuju "na metar".
I tek da se zna, meni se mnogo svidjaju i HHR i PT kruzer i uopste sva retro-kolica ma odakle dolazila ali ipak treba da ti bude jasno ko su majstori a ko su segrti, ko proizvodi aute za plemstvo i gospodu (RR,MB,BMW,Audi,Ferari,Porse...) a ko svoju autoindustriju bazira na kamionetima sa prikolicom (Ford F-150...izmedju ostalih). Ipak je Evropa otkrila i civilizovala Ameriku a ne obrnuto.

Autor Tomislav 27 Feb 2009, 02:36

Jos kad bi vecina auta na putevima u Evropi bili ti koje si nabrojao ... A na kraju ispade da se vise proda Volkswagena u Evropi nego svih tih auta zajedno koje si nabrojao.

Treba i vama biti jasno gde se auti kupuju srcem, a gde kao prevozno sredstvo. Koliko vas ovde je kupilo auto bez da je razmisljalo kolika je potrosnja, osiguranje, registracija ..., znaci da je kupilo auto zato sto vam se svideo? Ja mislim da su takvi retki, zar ne?

Smuci mi se kad vidim da jos ima auta u Evropi gde je klima opciona oprema. I upoznat sam ja poprilicno sa Evropskim autima, letos sam vozio novi Fiat Grande Punto i mogu reci da je ubedljivo najgori novi auto koji sam u zivotu vozio. Meni se licno dopao jer mislim da je fantasticno dizajniran, ali je bas lose uradjen. I kako cujem Grande Punto je dosta hvaljen u Evropi. Ako je on jedan od boljih onda stvarno ne zelim da znam kakvi su ostali.

Sto se tice Amerikanaca u Evropi ponovicu opet - oni ucestvuju, ali na drugaciji nacin. EU Ford, Opel, Volvo, Saab i Vauxhall - svi oni pripadaju Americkim kompanijama. I posluju daleko bolje na taj nacin nego sto radi recimo VW u Americi gde stalno forsiraju svoju Evropsku liniju. I to naravno ne prolazi.
Mislim, sta da ti kazem? Toliko hvaljeni VW u Evropi je jedna od najvecih kanta u Americi, kanta koja ne moze proci ni 100,000 milja bez vecih problema koji pocinju i pre nego sto garancija istekne.

Sta da ti kazem, volim Americke aute jer su uradjeni vise po mom ukusu, ali daleko od toga da mrzim Evropske aute.
Ovde je sad pocela prica jer ja valjda nemam pravo da kazem kako su Peugeot 207 i Citroen C1 ruzni automobili, ali drugi imaju pravo da kazu kako je Chevrolet HHR (i bilo koji drugi Americki auto) ruzan. Ja retko kad prvi krenem da kritikujem druge cak i kad mi se ne svidjaju, evo recimo Skoda Yeti mi je toliko gadna i bas sam je mogao ispljuvati, ali nisam. I na kraju ja ispadam da pokrecem svadje zato sto stanem u odbranu HHR nakon sto ga je neko drugi (za koga sam siguran da ga nikad uzivo nije video) kritikovao.

Autor F-150 27 Feb 2009, 03:53

Americki automobili su samo za ameriku.
Cast izuzetcima.

Autor Eki 27 Feb 2009, 18:09

@ F-150
mozda ces se iznenaditi ali ja obozavam americki dizajn automobila i vise mi se svidja npr. novi Taurus nego novi Mondeo ali kao sto znas "lepota je u oku posmatraca" tako da je rasprava o ukusima neumesna. Ja govorim o kvalitetu automobila.
Istina je da su npr. R-R i Porse retke zverke u Evropi (kao i u USA) ali ja pricam o SPOSOBNOSTI da se proizvede nesto kvalitetno i dopadljivo u tolikoj meri da bude prihvaceno u celom svetu kao pojam prestiza,luksuza,stila,itd...
I nije tacno da su Opel,Saab i sve ostale marke koje si nabrojao americki automobili.Oni su samo u vlasnistvu firme cije je sediste u USA,inace su po svemu ostalom (kvalitetu,dizajnu itd...) evropske marke kao sto su bile i pre prodaje Amerima. Uostalom npr. Euro-Ford je americki samo po imenu "Ford" po svemu ostalom je cisto evropska marka a sta sami Ameri misle o npr. novom Mondeu mozes procitati na sajtu Edmunds.com gde su ga testirali i priznali da je to najbolji Ford EVER. U stvari, toliko im se dopao da su poceli da preuzimaju dizajnerske detalje sa evropske linije Forda i da to preslikavaju na svoje domace Tauruse i ostale modele,poceli su da uvoze Fiestu a spremaju se da uvezu i mnoge druge EVROPSKE Fordove u Ameriku. I nije to samo tako kod Fordova nego je i GM poceo da "opelizuje" svoje Saturne,Bjuike i ostale 'kante' (izvini na izrazu ali sami Amerikanci tako govore o svojim automobilima sto i sam vrlo dobro znas) koje je do sada proizvodio. Toliko o dizajnu i kvalitetu :))
Kazes da ti se smuci kad vidis da jos ima auta u Evropi gde se klima doplacuje.Pa sta onda reci o npr. jednoj Sevrolet Impali koja je dugacka oko 510cm a nema navigaciju cak ni kao opciju. Zato npr. navigaciju mozes dobiti kod gotovo svakog evropskog modela koji je za METAR I PO manji od Impale. Pogledaj unutrasnjost jednog Malibua i videces da je kvalitet materijala i dizajn na nivou evropskog od pre 10 godina (treba li da naglasavam da ni Malibu ne nudi navigaciju cak ni kao opciju a auto je dug skoro 5m) itd...inace i Impala i Malibu se smatraju autima srednje klase!!!Pogledaj na sta lici kabina Grand Markiza pa to je skoro pa nivo Dacije Logan s tim sto je Logan sirotinjski auto a Grand Markiz je ladja na tockovima,dug je oko 530 cm !!! Spolja gladac iznutra jadac. Pa pogledaj kako je do pre 3-4 godine izgledala unutrasnjost bilo kog "amerikanca" (Le Sabre,Stratus itd...) i videces da je to nivo Juznokorejskih auta iz '80 godina proslog veka.
Od svega sto si napricao ubedljivo najveca glupost je ono u kupovini auta srcem. Pa covece jesi li ti svestan da je gorivo u Americi bar duplo jeftinije nego u Evropi, da su porezi na automobile u Evropi mnogo veci, da se registracija ovde placa po kubikazi (sto je potpuno suludo ali je tako,jbg) itd...To znaci da je moja srpska plata u proseku 5-6x manja nego tvoja americka,da me gorivo dodje duplo vise nego tebe,kad kupim auto platim ga najmanje 50% skuplje nego sto bih isti takav platio u USA i jos me oderu na kubikazi kad ga registrujem...pa kako onda ti to zamisljas da neko ovde kupuje aute "srcem" ???

Autor Tomislav 28 Feb 2009, 03:38

Dok za Opel i Saab i slicne mozes nesto reci kako nisu Americki iako su Ameri njihovi vlasnici, za EU Ford bas nema nista da se kaze jer je njega US Ford napravio. Nije ga kupio vec osnovao, prvo u Nemackoj, pa onda i Britaniji i udruzivanjem je na kraju nestao Ford Europe. Ono sto Ford trenutno radi je hoce da ima sto vise globalnih auta da bi se smanjili troskovi proizvodnje. Jesu, Ameri su pohvalili Mondeo, ali onaj testirani Mondeo je kostao oko $45,000, a za te pare u Americi mozes kupiti BMW 528i.
Drago mi je da si spomenuo GM i njihove pokusaje da uvoze Opel u Ameriku. Jel znas da je takav Saturn velika propast? Vec su prestali uvoziti 2009 Astru vec imaju gomilu neprodanih 2008 modela. Saturn je trenutno prvi na listi GM kompanija koje trebaju biti ugasene. A takvi nisu bili kad su imali svoj Americki dizajn.
Kakve veze duzina kola ima sa navigacionim sistemom? Ne ubacuju navigacione sisteme jer su ulice i autoputevi toliko dobro obelezene u Americi da ti navigacioni sistem stvarno ne treba. A ljudi su uvideli da ako im vec treba navigacioni sistem da mogu otici do Best Buy i kupiti Tom Tom za $100 umesto sto placaju $2,500 kao opciju na autima.
S obzirom na cene auta u Evropi bila bi sramota kada nebi imali bolji interior. Mi u Americi cemo dobiti Fiestu 1.6L jeftinije nego sto vi u Evropi dobijete Ka 1.4L. Sta-vise, ja sam kupio novog Mustanga 4.6L jeftinije nego sto bi me u Evropi kostao Focus 2.0L.
Znaci Evropski auti su daleko skuplji po klasama i nikako se ne mogu pohvaliti nekom snagom. Bila bi sramota kad se nebi mogli pohvaliti ni interiorom i potrosnjom (posebno za tako male motore).
Sto se tice samo kupovine - ja sam pre nekoliko godina radio nocnu smenu, a preko dana isao u skolu da bi skupio $$$ za ulog za F-150. A kad sam kupio prvog Mustanga (2000) sam celo leto radio u McDonaldsu (i to sa 16 godina) da bi ustedio $$$ za ulog. To se zove ljubav. I meni bi bilo mnogo lakse da sam radio ono sto vecina 16-godisnjaka rade leti, ali nisam jer sam taj auto toliko zeleo.
Znam tipa u Srbiji koji jako voli Americke klasicne aute i sam kaze da je radio sve i svasta da bi ih kupio. Radio je po 20 sati dnevno i nije imao leba da jede kad je kupio prvi Americki klasicni auto. To se zove ljubav.
Niko ne kaze da je lako i kad sam to napisao nisam sigurno mislio samo na ljude u Srbiji.

Autor F-150 28 Feb 2009, 04:19

@ F-150, opet gresis "u koracima"...
EU-Ford je americki samo po imenu,istina je da je osnovan od strane americke filijale ali tu se svaka slicnost sa USA-fordom zavrsava,auti koje EU-Ford pravi su oduvek bili cisto evropski po svemu pocevsi od dizajna pa nadalje.EU-Fordove crtaju,projektuju i proizvode Nemci,Englezi,Belgijanci,ukratko - evropski inzenjeri za evropske kupce.Uostalom, Jaguar su kupili Indijci ali niko ne kaze da je Jaguar sad indijska marka, naprotiv, uvek je bio i ostace evropski ma ko bio vlasnik.Istina je da u Fordu zele da smanje troskove pa zbog toga razvijaju "globalnu liniju" ali su za osnovu te globalne linije uzeli modele EVROPSKE divizije a ne americke. Sta mislis da li bi to uradili da evropsku diviziju ne smatraju boljom od americke ?
Nije tacno da je projekat Saturn "velika propast". Saturn Aura je pre godinu-dve proglasen za auto godine u Americi iako je Aura u osnovi najobicnija Opel Vektra prethodne generacije samo produzena 20-ak santima.A Saturn i Pontijak ce nestati iskljucivo zbog svetske ekonomske krize koja je najvise pogodila bas auto-industriju. I kako to mislis da duzina auta nema veze sa navigacijom na primer? Naravno da ima. Kad vidis Yuga ili Logana odmah ti je jasno da su to auti "ekonomske" klase koji sluze za prevoz od tacke A do tacke B pa shodno tome ni ne ocekujes bog-zna-kakav luksuz unutra. A npr. Impala i Grand Markiz su sa svojom duzinom i sirinom u rangu npr. BMW-7, znaci nisu automobili nego AUTOMOBILCINE, velike limuzine, a kad sednes u njih shvatis da su u stvari obicne konzerve bez trunke rafinmana. Takodje ne stoji tvoja tvrdnja da se navigacija ne ugradjuje u njih zato sto nije potrebna, to je totalna neistina, naprotiv, bas su Ameri poznati po ugradjivanju svega i svacega,i sto je neophodno i sto nije,pocev od raznih kompasa i kojekakvih senzora pa do infracrvenih kamera.
Motori americkih automobila su posebna prica. Ne samo da su nenormalno (i nepotrebno) snazni vec tehnoloski zaostaju otprilike 15 godina iza evropskih i japanskih. Nikad ali bas nikad mi nece biti jasno zbog cega americki auto srednje klase ima u proseku 250 konja ??? Cak i kad bi bili 3x slabiji opet bi sasvim dobro sluzili,kao sto nas Evropljane sluze nasi sa svojih 100-ak konja, i usput bi naravno trosili mnogo manje goriva.Ja sam 15 godina po gradu vozio Ficu koji je imao 27 konja i ne mislim da bi me bolje sluzio da je imao npr. 250 konja.Dakle, nisu evropski motori mali i slabi nego su americki preterani u svakom smislu.Manjak kvaliteta pokusavaju da kompenzuju kvantitetom tj. "konjazom". Da zakljucim, americki automobili su samo za 2 broja veci od svojih evropskih konkurenata u klasi,i to im je jedina (uslovna) prednost. U doslovno svemu ostalom evropski su bolji. A ja licno preferiram americki dizajn ali,kao sto rekoh,"lepota je u oku posmatraca".Cekam da vidim kakav ce biti novi Krajsler 300c, to ce, nadam se, biti moj sledeci auto.

Autor Tomislav 28 Feb 2009, 10:14

Ako ces gledati tako stvari onda ni Toyota u Americi nije Japanska kompanija posto vecina Toyotinih modela u Americi se dizajnira, razvija i proizvodi iskljucivo u Americi i prodaje iskljucivo u Americi. Ali ja jos nikog nisam cuo da je rekao da je recimo Toyota Tundra Americki pickup iako se razvijena u Americi, proizvodi se u Teksasu i prodaje samo u Americi.
Po tvojim recima ispade da ce skoro cela Americka linija Fordova biti zasnovana na Evropskim Fordovima, sto nije istina. Fiesta i Focus su jedini modeli globalni modeli koji stizu ove ili sledece godine u Ameriku. Pricalo se i za Ranger, ali to nikad nije potvrdjeno. A izabrali su Evropu zato sto se u Evropi masovno proizvode mali automobili, za razliku od Amerike. Da im je trebao globalni SUV ili pickup mislis da bi i onda gledali Evropu? Nebi sigurno.
Saturn jeste propast, Aura jeste bio auto godine u Americi, ali i pored toga i ogromnog reklamiranja nikada nije opravdao ocekivanja. Prve godine su planirali prodati 90,000 primeraka sto nije mnogo za tu klasu. Na kraju su prodali svega 52,000. A mesecno prodaju 800 Astra zbog cega su i prestali uvoziti 2009 modele. Da su Opeli imali uspeha u Americi (jer od Saturnovih 5 vozila cak 4 su Opeli) Saturn sigurno nebi bio na ivici gasenja. GM je rekao da ce imati odluku za 60 dana, sta ce biti videcemo, ali je cinjenica da je Saturn blizi gasenju na i Hummer i GMC. Meni je uvek zao bilo sto su bacali tolike pare na Saturn, a pusti jedan Oldsmobile sa dugackom istorijom da propadne.
Sto se tice navigacionog sistema, da ga ljudi kupuju - kompanije bi ih ocigledno ugradjivali u kola. Jer kao sto rekoh jeftinije je kupiti Tom Tom za $100 nego platiti $2,500 za navigacioni sistem u autu. Vidim vec dva puta spominjes Grand Marquis - on je ostao samo za fleet sales, a posto ga uglavnom kupuju stariji ljudi u njemu neka velika tehnologija nije ni potrebna. Prica se da ce Mercury mozda biti ugasen do 2011 tako da nema potrebe da se bacaju pare na razvoj novog modela.
Sto se tice snage motora - ako se moze imati, zasto nebi? Nemoj mi reci da je isto osecaj voziti auto sa 100 hp i sa 300 hp. Gorivo je jeftino, osiguranje jeftino, registracija jos jeftinija. Zasto u takvim uslovima voziti neki mali kompakt sa 80 hp kad mozes voziti nesto vece i mocnije?
Mislim, ako ti je Fico sa 27 hp ispunio sve uslove zasto sada gledas ogroman 300C sa 340 hp? Licno mi se auto jako dopada i bio sam na pragu da ga kupim, ali je Chrysler poznat sa jako losim automatskim menjacima i zato sam odustao. Citao sam mnogo prica vlasnika 300C i dosta njih se zalilo da imaju problema sa menjacima i to na niskim miljazama. Imao sam pre jedan proizvod iz Chryslera (Dodge Intrepid) i menjac mu se raspadao na 100,000 milja. Sta je bilo posle ne znam jer sam ga se resio letos da bi kupio Ford Fusion, ali u skoroj buducnosti nebi sigurno kupio nista iz Chryslera sa automatskim menjacem.
Moj sledeci automobil ce biti ili Lincoln MKS ili Ford Taurus SHO, naravno polovan posto nema sanse da kupim nov (oba novi kostaju oko $39,000). MKS je dosta luksuzniji, ali je SHO daleko mocniji (3.5L twin turbo sa 365 hp).

Autor F-150 28 Feb 2009, 17:31

F-150,pa ti si sam rekao da je HHR gadan auto!

Autor doVla 01 Mar 2009, 15:27

Jeste generalno gadan, ali je sasvim solidno dizajniran kad se pogledaju vozila kao sto su Peugeot 207 i Citroen C1 i njegova braca.

Autor F-150 01 Mar 2009, 16:31

@F-150
300C ima los menjac? Jedna od najboljih automatika ikada koja je preuzeta sa Mercedesa je losa? A da, automatike sa Mercedesa u 300C se nude u Evropi :)
Kao sto rece Tomislav, auto od 400 konja u gradskoj i prigradskoj voznji je cisto izivljavanje i lecenje kompleksa. Cak i na autoputu gde je ogranicenje brzine 120-130 kmh je nesvrsishodno imati auto od 150+ konja. Ja sam zivio tri godine u Severnoj Dakoti, gde je ogranicenje brzine 75 mph (120 kmh), sto je i maksimalna dozvoljena brzina na americkim putevima ako se ne varam. Zar je za tu brzinu potrebno 400 konja? Kad me je americki poslodavac pitao koji bih auto zeleo, i kad sam rekao da mi dovoljna Toyota Yaris, on me je pogledao i prsnuo u smeh i pitao me sta ce drugi zaposleni o meni misliti kad me budu videli u toj maloj konzervi, zar nemam ni malo samopostovanja? Rekao sam mu da nemam komplekse te prirode i nikad mi vise to nije pomenuo.
Tacno je da Evropljani retko kada kupuju auto srcem, jer auto treba da sluzi vlasniku, a ne vlasnik automobilu. Zato u Evropi i moze da gorivo kosta 1 evro za 1 litar. Da je u Americi tako, i tamo bi kupovali svrsishodne automobile (kao sto su uostalom i poceli kad je gorivo poskupelo proslog leta).

Autor Nidza 01 Mar 2009, 20:12

Kad je 300C tek izasao u prodaju, 2005 cini mi se, otisao sam na forum 300C gde je bila otvorena tema bas o problemima sa menjacem. I dosta ljudi se zalilo da imaju probleme sa menjacima i to na niskim miljama.

Ne treba ti velika snaga da bi razvio veliku maksimalnu brzinu. Moj stari Mustang ima 190 hp, ali je limitiran na 120 mph (196 km/h). Kod Amerikanca kad kazes da imas brz auto to se odnosi na dve stvari - 0-60 mph (100 km/h) i 1/4 mile (402 metra). Ni moj V8 Mustang nije preterano brz po maksimalnoj brzini, ima limit na 149 mph (240 km/h) cini mi se, ali zato do 60 mph ubrzava za 4.9 sekunde.

Ja stvarno ne kupujem aute da se pravim vazan. Da to radim sad bi mi u garazi stajao BMW umesto Fordova jer koliko sam platio Mustanga mogao sam slobodno kupiti BMW 328 i onda se hvaliti kako vozim BMW. Ali meni to nije cilj i vozim Fordove zato sto mi se generalno najvise dopadaju. Ja gledam sta trazim od auta i ako gorivo opet ode na $4.00 za galon gledacu sigurno nekog starijeg Focusa za kupovinu i nece me biti ni malo briga sta ce neko drugi reci. Meni bi sigurna jedna obicna Yaris ispunila sve potrebne uslove, ali ja na auto gledam kao na mnogo vise od samo prevoznog sredstva od mesta A do mesta B. Ne volim da trosim $$$ na druge stvari, ali uvek volim da imam lep auto. Na garderobu, godisnje odmore, izlaske i slicno trosim jako malo (gotovo nista), ali zato ne zalim pare na auto koji mi se dopada.

Sto se tice cena goriva, u Americi je letos galon bio dostigao i $5.00 ($1.32 za litar). Prodaja vecih vozila jeste bila pala, ali su na kraju godine Ford F-Series i Chevrolet Silverado (2 ogromna pickupa) opet bili najprodavaniji. Cak i sada sa ovakvom ekonomijom kada ljudi gledaju da sto jeftinije prodju opet su pickupi najprodaaniji.

Autor F-150 01 Mar 2009, 20:58

I sta si se vise uhvatio za pezo 207,to je prelep auto i nije nicija kopija kao ovaj koji je ocigledno neuspesna kopija PT-ja...

Autor doVla 02 Mar 2009, 00:03

HHR je retro dizajn klasicnog Chevy Suburbana. A posto su vecina auta iz tog perioda (1930s, 1940s) izgledala jako slicno - svaka Americka kompanija moze imati ovakav model i dalje nece biti kopije jedan drugoga.

Peugeot 207 je jedna od vecih rugoba koje sam video u poslednje vreme.

Autor F-150 02 Mar 2009, 00:40