
Nakon što je BMW prošle godine predstavio novu, petu generaciju svoje serije 7, došao je red i na razne modifikacije ove limuzine. Jedna od njih je i rad nemačke kompanije Alpina, čiji novi model B7 Bi-Turbo se pojavio na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi.
Alpina
je za B7 Bi-Turbo iskoristila 4,4 litarski V8 motor iz standardnog modela 750i,
ali je umesto fabričkih 300kW/407KS snaga ovog bi-turbo agregata porasla na
373kW/507KS pri 5500 o/min. i 700 Nm obrtnog momenta (u rasponu od 3000 do 4750 o/min.). Rezultat? Dok standardni BMW 750i od 0-100 km/h
ubrzava za 5,2 sekunde, Alpini B7 Bi-Turbo za istu disciplinu treba pola sekunde
manje (ipak, maksimalna brzina kod Alpine je elektronski ograničena na 280
km/h). Menjač je inače ZF šestostepeni automatik, prosečna potrošnja iznosi 11,9 litara na 100 km, dok je emisija CO2 286 grama po kilometru.
Sem jačeg motora, Alpina B7 Bi-Turbo raspolaže i novim aero body paketom (prednji spojler, spojler na poklopcu prtljažnika), modifikovanim ogibljenjem i kočionim sistemom (diskovi od 374 mm napred, a 370 mm pozadi), Alpina izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, kao i setom karakterističnih Alpina točkova od 21 inča (gume su 245/35 R21 napred i 285/30 R21 pozadi).