
Gemballa je doduše poznat po zaista brojnim modifikacijama Porscheovih modela, ali njihov novi model MIG-U1 je kreacija na bazi Ferrarija Enzo.
O ovom Ferrariju je inače bilo reči još krajem prošle godine, ali tada, sem nekoliko slika, nije bilo nikakvih zvaničnih detalja.
U međuvremenu je Gemballa objavio press saopštenje i set novih oficijelnih fotografija, kao i podatak da će serija biti ograničena na samo 25 primeraka.

Gemballa se pre svega pozabavio poboljšanjem aerodinamike vozila (novi aerodinamički kit kao rezultat daje i modifikovani izgled), novim podešavajućim ogibljenjem, poboljšanjem upravljivosti, doterivanjem unutrašnjosti (specijalno za MIG-U1 dizajnirana sedišta, doterana centralna konzola i volan, mutimedia sistem sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, navigacija, iPod konekcija, Gemballa logo na sedištima i patosnicama...) i pojačanjem motora.


Zahvaljujući reprogramiranju elektronske kontrolne jedinice i novom izduvnom sistemu, snaga je naime podignuta na 515kW/700KS.

Paket zaokružuje i komplet Gemballa GTR Racing aluminijumskih točkova od 19 i 20 inča (napred 10x19 sa gumama 265/35, pozadi 13x20 sa gumama 335/30).