
Nemački MTM se opet pozabavio Audijem R8, a poslednja kreacija je nazvana MTM Audi R8 GT3-2.
Broj 2 u imenu znači da ovaj R8 nema quattro pogon, odnosno da je MTM svoj GT3-2 preradio u auto sa samo zadnjim pogonom.

Sem toga, 4.2 FSI V8 motor je uz pomoć kompresora sa serijskih 309kW/420KS pojačan na 412kW/560KS pri 7750 o/min. i 580 Nm obrtnog momenta pri 5500 o/min. Dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,9 sekunde, a najveća brzina 317 km/h.

MTM je R8 GT3-2 opremio i MTM točkovima od 20 inča (gume Dunlop Sport Maxx GT / Michelin Cup Sport), novim sportskim izduvnim sistemom, MTM modifikovanim ogiblenjem, MTM kočnicama (diskovi 380 x 34 mm), kao i elementima od karbon fibera (prednji spojler, pragovi, zadnje krilo).
Nije mi jasno samo zasto su za tuning odabrali 4.2 motor i budzili ga da bi dobili auto koji je po snazi i performansama jednak standardnom V10 motoru koji se takodje ugradjuje u R8. Zar nije bilo logicnije da su uzeli 5.2 motor da budze?
Ovde nije poenta koliko KS ima, već što je pogon samo pozadi. To je suština ove verzije i njen cilj i nije bio da prestigne po snazi verziju sa V10 motorom.
Skoro je i Lamborghini napravio Gallardo verziju ''Valentino Balboni'' sa istim razlogom, tj. da pogon bude samo pozadi.
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38079