
Tjuning kuća Romeo Ferraris, koja je ostala upamćena po Abarthu 500 Monza i trkačkom Abarthu 500 sa 360 konja, u svojoj ponudi ima i nešto za ljubitelje Alfa Romea – konkretnije modela MiTo.
Tako je MiTo 1.6 JTDM pojačan sa fabričkih 120KS i 320 Nm na 142KS i 402 Nm obrtnog momenta (ubrzanje do 100 km/h sada iznosi 8,9 sekunde, a najveća brzina 213 km/h), ali to naravno nije sve.

Romeo Ferraris je naime za ovaj MiTo prevideo i nove sportske opruge, amortizere i distancijale, sportski izduvni sistem sa dva centralno smeštena završetka, set alu točkova od 18 inča (gume Yokohama S-Drive 215/40 R18), zatamnjena svetla, volan sa kožom i alkantarom, aluminijumske detalje u enterijeru...

ovaj mali mi se svidja, steta samo sto alfa pravi KATASTROFALNO losa vozila. imao sam pre par godina 156 jtd, auto je kao neka kineska igracka, nema sta se nije pokvarilo. nesto sto se kod drugih vozila nikada i ne pomene, kod alfe se redovno kvari! uzas od vozila, strasno koliko je lose uradjen!
@leks
mogao bi za pocetak da kazes STA se to pokvarilo, ovako ispada da si sve to izmislio!
I kako si ga vozio i odrzavao ( i gde) ?
P.S.
takodje i da li si je uzeo novu ili vec "iscedjenu", nije svejedno...
@milan
Svaka ti cast za pokazanu percepciju...
Ako su po tebi farovi na 207 "ZAKOSENI" a na modelu Mito buljavi, onda je sve prilicno jasno...
Zakoseni hehe, kako si povezao samo ovo rec...
402 Nm iz 1,6 litara? Obrneš dva đira oko Ekvatora ili eventaulno malo više i "kraj" ...
Auto ima dušu, ali je kanta kao i svaki fiat.
Neko rece kratko al slatko.
@Carobnjak
Ono sto sam rekao nije zezanje, ni Tebi na dusu. Zaista mislim da je taj relativno mali dizel "prenasviran" obrt. momentom i da ce brzo biti "sprzen" ...
@Moron
nema problema, tvoji komentari su strava, a ja ionako volim samo benzince...:)
A za ove ostale negativce - mislim da bi svi napunili gace kad bi seli u ovo, pa cak i kao suvozaci...
Čarobnjak, Izvini što nisam neki dan stigao da se umešam ( na Tvojoj strani ) u raspravu na temu da li je 60 ks dosta da se stigne iz tačke A u tačku B ( taman sam izlazio iz kuće ). Potpuno si u pravu za sve što si tada rekao. To je i više nego treba. Druga je stvar što smo mi ljudi uglavnom iskompleksirani idioti, pa volimo da nam je "što veći" i "što jači", mada ( u pravilu ) nemamo prilike da ga "takvog moćnog" upotrebimo češće od jednom u nikada ...
@Moron
drago mi je zbog toga, ali i da ne mislis tako ja cenim tvoje misljenje jer si fer i iskren. Nije poenta da svi mislimo isto nego da korektno zastupamo svoje stavove a postujemo tudje, sto ovde mnogi ne umeju...
Ima tu puno dobrih likova za spiku sa kojima vredi razmeniti par reci ( ti odlicno znas ko su) a naravno, ima i onih za sprdacinu. Istina, nekad i oni mogu biti zanimljivi... :)))
moron i carobnjak- razmenite i brojeve telefona, mozda ste stvoreni jedan za drugog! picence, parkic, soba, pokazite svoga jedan drugom...
@prcko
hvala sto brines o nama...
Jedino bi trebalo da napises nesto i o automobilima, ok?
P.S. posto vidim da nisi u toku, ovo je bio epilog silnih "uzarenih" rasprava na ovom blogu prethodnih dana. Mozes da ih "preletis", ne budi lenj!
Da ti nisi iz one druge grupe sagovornika? :)))
sta da napisem o automobilima kada vas dvojica sve znate?
mogu samo da kazem-alfa rules, forzza alfa!!!!
@Prcko
Ako stvarno tako misliš, kupio si čarobnjaka za sva vremena ;)
@Predrag
tako je! :)
@Prcko
svaka cast, mogao bi malo cesce da navracas ovamo! :)))
meni ovo stvarno dobro izgleda ali instrument tabla kao da je izvadjena iz KIAe(stariji modeli), samo sa drugim rasporedom.
Predrag i ja smo pre mesec i nešto dana objasnili zašto sportski auto i dizel motor ne idu jedan sa drugim.
Od kamionskog obrtnog momenta u sportskom autu nema leba osim ako ne mislite prevoziti džakove cementa u istome.
A kako je 60 KS dovoljno - no comment.
P.S.
a sto se onda ipak ugradjuju ovi nabudzeni dizeli i u sportska vozila?
Ja ne volim dizel, da ne bude zabune...
Zbog propagande da je dizel motor kul i zakon plus zbog kretenske politike EU i dobrog dela njenih članica o čemu sam dovoljno kucao.
@Boris
1.sta si ti po struci, ako nije tajna?
2.sta mislis o ovoj Alfi ali sa T-jet motorom?
@Boris
Tri stvari ...
1/ Da li je "dosta" 60 ks ili ne to, kako kažeš "no comment"?
Proslog leta sam uzeo novo vozilo. Za prvih 10.000 km ( 90% vangradska ) sam imao prosek 52 km/h, drugih 10.000 km ( pola-pola ) sam imao prosek 39 km/h, a sada blizu polovine treće "desetice" imam prosek samo 34 km/h. Sta mislis, koliko "konja" mi je bilo prosečno potrebno za toliku prosečnu brzinu? Šteta što mi "bord" i to ne pokazuje ( mada bi i to moglo da se podesi u tehničkom smislu ), pa bih ti rekao kako mi je malo snage zaista bilo potrebno, odnosno, da sam sve to mogao da postignem i sa "marutijem"... Drugim rečima, putno sa 60 ks je prejak za takav prosek brzine.
2/ Što se tiče sportskih kola i dizela, sa čim je, recimo audi pobedjivao poslednjih godina na Le Manu ili Pezeo prosle godine? Sa TDI i HDi, zar ne? I veliš, dizel ne ide u sportka kola?
3/ Da li bi ti više voleo da ( u vozilu za prevoz putnika ) imaš motor od 140 ks i 320 Nm ili 320 ks i 140 Nm? Malo banalizujem... Ali, ja mislim da je za voznju daleko lakse i prijatnije ( i vozaču u putnicima ) "prva varijanta" ... Iskreno, Tvojim ranijim komentarima na temu "momenta" ( koje sam detaljno pročitao ) meni nisi "objasnio" ama baš ništa. A koliko je "moment" navodno nebitan ( kako ti kažeš ) najbolje ti svedoče tehničke karakteristike novih kola po tom pitanju ...