.jpg)
Poslednji put je o nekoj kreaciji kompanije CDC International bilo reči u martu (kada je ovaj nemački tjuner vlasnicima Lamborghinija Gallardo ponudio novi aero body kit kako bi njegov izgled bio približen Reventonu), dok je najnoviji rad Audi A5 Platin.
Sem "Platin-Beam" bojom, ovaj A5 Cabrio pažnju privlači i setom LÖWENHART točkova od 20 inča (Continental gume 255/30 R20 napred i 305/25 R20 pozadi), izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika i sa četiri završetka, modifikovanim ogibljenjem, nappa kožom u enterijeru i pojačanim 3.0 TDI motorom.
.jpg)
.jpg)
Ovaj dizelaš sada razvija 32kW/43KS i 75 Nm više, odnosno 208kW/283KS i 575 Nm obrtnog momenta.
.jpg)
Cena za kompletnu preradu iznosi 16.990 evra (primera radi,
samo komplet točkova staje 6.999 evra), što je suma za koju je moguće kupiti i
novi Audi A1.
Po meni, dizelaš i cabrio jednostavno ne idu jedno s drugim. A te gume profila /25 mora da su užas za uživanje u vožnji...
Nije da bi se bunio da mi ga poklone, ali mogli su i bolje...
@Miki
pre petnaestak godina niko nije mogao da zamisli dizel u sportskim modelima dok je to danas sasvim normalno, pa sto ne bi i u cabrio-u?
@carobnjak:
Isključivo zbog zvuka dizel motora kada nema kabine da isti utiša... Dakle, performanse su super, pa i zvuk ako ima kabina, ali kabriolet je nešto drugo...
@Miki
3.0 dizel motor,se npr ne cuje ko stariji 2.5 dizel motor,tj ne radi kao traktor,verovatno si imao prilike da cujes i da vidis npr A6 3.0 tdi...I uopste nove dizel motore :D :D :D :D Normalno,zvuk benzinca je zvuk benzinca,ali su sada dizel motori mnogooo bolji po pitanju njihovog zvuka...Poz :)