
Nemačka tjuning kuća RUF predstavlja novi RUF Roadster, modernu interpretaciju legendarnog Porschea 911 Targa iz 1967. godine.
I kod ovog RUF Roadstera delovi krova mogu da se uklone, dok je za pogon sada zadužen 3,8 litarski šestocilindrični motor sa 294kW/400KS. To je dovoljno za maksimalnih 295 km/h i ubrzanje do stotke za 4,6 sekunde (po želji kupca, RUF nudi i turbo verziju sa 412kW/560KS).

Standardno se dobija šestostepeni manuelni menjač, a menjač sa duplim kvačilom je opcija (to važi i za pogon na sva četiri točka).


Ovde još i podatak da su točkovi od 19 inča, kao i to da cena za RUF Roadster iznosi 195.000 evra (bez poreza).
Ovaj rol bar (ili B stub) tako dobro stoji kabrioletu i targi i nekada je bio neodvojiv kod Porsche-a.Sadasnji njihovi kabrioleti,po moeni , bez njega deluju nekako obicno,odnosno dolazi do izrazaja ona nespretna grba iznad motora kod zadnjeg dela...
Treba imati podstanre u glavi pa dati za ovo 195 000.
Za te pare mozes da biras Gallaedo LP 560 ili 458 Italia.
@PITBULL
Svaka ti je zlatna u ovom postu ;)
Stim, da po meni Gallardo nema konkurenciju: https://www.youtube.com/watch?v=mSLAF_DjiDU
@dragan
Bravo za link.
Ma Lambo je bez konkurencije.
Takav dizajn,takav zvuk niko nema.
A Gallardo je kao Pit :)))
Mali,nabijen,puca od snage :)))
Pozdrav!
Da je skup skup je. Ali kad ostavimo cenu po strani i malo bolje pogledamo vidimo da je ovo prelep automobil.
S druge strane je sramota za Porsche.
Pa zar tjunerska kuca mora da ih uci kako se pravi Porsche?
Ovo je to sto nedostaje Porsche-u. Treba im neko osvezenje. Postao je dosadan.
Siguran sam da ce ovaj model naci put do svojih kupaca bez obzira na cenu.
Secam se da sam prvog Porsea video kao klinac 90 i neke ispred novobeogradske hale Pionir.Model s kraja 80-ih,crne boje,siroke gume,izrazeni bokovi i najbolji detalj pozadi:farovi spojeni crvenom plastikom na kojoj pise PORSCHE. Podignut spojler,naravno. Sadasnja Karera ubija dizajnom,ali ne pozitivno...
Lambo kao Pit,a Porshe kao Nemacki ovcar.Jel je potrebno pricati i o kvalitetima pasa?Ako jeste,onda je Ovcar daleko ispred ovog pita. ;)
@dusan
Za prvi deo si u pravu.
A sto se kvaliteta tice, ovcar ima kvaliteta da cuva ovce :)))
A Pit je misicav,atleta,snazan.
Ima stav kao nijedan drugi pas.
E pa dobro poredjenje si napravio.
Zato ja i volim Lambo a ne volim Porsche.
@dusan
Ako aludiras na upitnu kvalitetu Lamborghini modela, danas je to deplasirana prica. Lambo je u potpunoj kontroli Audi inzenjeringa, sto se pokazalo kao dobitna kombinacija. Dizajn Lambo - tehnika i kontrola od strane Audija.
Najbolje ti pokazuje to koliko je Lamborghinija imalo samozapaljenja ili fabrickih povlacenja proizvedenih modela ;)
@dragan
Mislim da je neukusno porediti Lambo i Porsche,stvarno.
To je uvreda za Lambo.
Lambo je lepota,brutalnost,snaga,najlepsa muzika za usi.
A Porsche je dizajnerski dinosaurus sa dobrim voznim osobinama.
Lambo fascinira kad stoji parkiran,kad ga vidis samo a da ne pricam cujes.
To Porsche nema niti ce ikad imati,jer oni vole da furaju onu prvu Carreru sa izmenama toliko mizernim da se fakticki nije pomako sa pocetnog dizajna.
Kad vidis prvi model i ovaj poslednji lice jaje-jajetu.
Zato Porsche nikad ne moze niti ce biti kao Lambo.
Lambo numero uno!