
Specijalista za doradu bavarskog BMW-a, tjuning kuća Hartge, kupcima nudi i power kit i body kit za BMW X6 xDrive40d.
Turbo-dizel motor u ovom modelu umesto fabričkih 306KS i 600 Nm obrtnog momenta sada razvija 354KS i 700 Nm (vlasnika će to koštati 2.555 evra), maksimalna brzina je porasla sa 236 na 248 km/h, dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno sa fabričkih 6,5 na 5,9 sekundi.

Hartge za X6 xDrive40d takođe nudi i novi sportski izduvni
sistem, aero body kit (cena 7.497 evra, a sadrži prednji spojler, pragove,
proširenja blatobrana, novi zadnji branik), kućišta retrovizora od ugljeničnih
vlakana, komplet točkova od 22 inča sa gumama 295/30 i 335/25 (komplet košta 8.687 evra),
za 30 mm niže ogibljenje i modifikovani enterijer (novi sportski
volan, koža, detalji od ugljeničnih vlakana, aluminijumske pedale i odmorište
za nogu, novi brzinomer...).
nije mi jasno zsato ne ubace 4.0 d masinu ujesto 3.0 , naprezu ovu masinicu bez potrebe , V8 je puno prikladniji za ovo , bilo oko 400ks i preko 800Nm sto je bolje za auto tezine 2.3tone
BMW-ov 3.0l šestocilindraš je nabolji u svojoj klasi, toliko je dobar da je skoro hteo i Mercedes da ga ugradjuje u svoje modele
hahahahahahah Logan, što si duhovit'. Idi sad pogledaj karakteristike 530d i 350 cdi, pa se javi.