
Novi program za individualizaciju 2011 Porschea Cayenne koji stiže iz nemačkog Hamanna je nazvan Guardian, a između ostalog podrazumeva aerodinamički kit, set novih točkova i modifikovani enterijer.
Hamann
Cayenne Guardian je tako dobio novi prednji branik sa spojlerom od ugljeničnih
vlakana, proširenja blatobrana, LED dnevna svetla, Hamann pragove,
redizajnirani zadnji branik sa difuzorom, sportski izduvni sistem sa dve
centralno smešetene izduvne cevi (120 mm), haubu od ugljeničnih vlakana, set
alu točkova od 23 inča (gume 315/25 R 23), dorađeno ogibljenje i modifikovani
enterijer po želji vlasnika.


Ovde i podsećanje da je Hamann još ranije ponudio kit za pojačanje 3,0 litarskog V6 dizel motora u Cayennu, koji razvija 275KS pri 4000-4400 o/min. i 620 Nm obrtnog momenta pri 2000-2250 o/min. (za 35KS i 70 Nm više od fabričkog primerka).

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Dobar zadnji deo,koliko moze da bude dobar na ovom Kajenu.
Izvukli su maximum.
Ove dve maglenke napred nikad necu svariti.
Brabus ih je promovisao,a drugi preuzeli,cak i na fabrickom Mercu ih ima.
Ruzno do zla boga :D
Ma grdno kako god okrenes, naprijed Boze sacuvaj. Ozada ima nekih finih ideja ali opet prekicavo.
P.S. I ja nisam mogao da shvatim da MB je preuzeo takva rijesenja, ali ni ona dnevna svjetla na E klasi nisu nesto. Ali opet sve je to u 5 grama, recimo svjetla A8 nove su mi grozna.
kic, verovatno preskup kic...
Generalno, ovi tjunirani terenci su kic za skorojevice...
Delovi koji su dodani na fabricko izdanje deluju kao zalepljeni, a ne kao celina, kao deo auta.
Po meni, dizajnerski je odradjeno previse amaterski.
jos jedno totalno nepotrebno izivljavanje na Ceyennu ;-((
jedino sto pozdravljam je promena stopova jer mi se fabricki ne svidjaju...