
Audi R8 je u početku bio dostupan sa 4,2 litarskim V8 motorom, a kasnije je Audi u njega ugradio i 5,2 litarski FSI monstrum sa deset cilindara. Iako je to od njega stvorilo ultimativnu mašinu za gutanje asfalta neki još uvek nisu bili zadovoljni.
To se može reći za društvo iz američkog Heffner Performanca. Ekipa iz Heffner Performanca je hard core tim koji ne mari previše za spoljašnjost, ono što je njima bitno krije se ispod poklopca agregata.

Nakon njihove prerade, 5,2 litarski V10 postao je biturbo i dobio je dodatnih 225KS. Ugradnja dva Garrett turbo punjača je rezultirala sa 725KS. Ta snaga nije izmerena na radilici već na točkovima, što znači da njegov dorađeni agregat raspolaže sa još nekim konjićem.

Izvor : Automotoportal.hr
725 whp? To je oko 800 konja na radilici. Zver.
P.S. Jos bolje sto nisu dirali spoljasnost.
Meni je isto fazon sto na spoljasnjosti nema znakova da takva masina ima stasan broj KS.
Pogotovo volim kada oni peder*ici sa Ferrarijem dodju na semafor da se kur*e, a onda ih ovi likovi u R8mici opusteno oduvaju.
Evo isti fazon i sa Gallardo Heffnerom i Ferrarijem:
https://www.youtube.com/watch?v=JYvedu87EkU
Nema nista bez turbina. :)
@R1
Za takve akrobacije je najbolji GTR, cak i vozaci Veyrona moraju bolje da zagledaju da se ne bi prevarili na semaforu. :)
https://www.youtube.com/watch?v=Hs11C3xxG74
@loshmi89
Slazem se, samo GTR ce morati da dobije daleko kvalitetniji menjac i kvacilo, pa makar bio i malo skuplji!
P.S.
Bas me zanima da li je iko tjunirao Veyrona, mislim da bi bio neuhvatljiv.
Pa ko je lud da nekoj radionici prepusti auto koji kosta 1 000 000e (pricam za Veyrom)...
A uostalom fabrika je fabrika, nisu ludi Lambo i Ferrari koji furaju samo atmosferce, kao da nisu mogli i oni sami da nakace turbopunjac
Ovo je varijanta koju volim. Ništa spolja, samo mu srce napucati i dobro ga potkovati... Jedino bih radije mehaničke kompresore nego turbo!
@Djordje
Nisam siguran da kompresorom mozes dobiti neko veliko povecanje snage i da ne odes mnogo u + kada je u pitanju potrosnja.
Evo ti ove M5ice, ima turbo. Dobijes dosta vise snage iz pretezno manje kubikaze, a ne povecas drasticno potrosnju i da ne zaboravim da je taj sistem dosta cist kada je u pitanju povecanje emisije CO2 u odnosu na dobijeni broj KS.