
Italijanski Romeo Ferraris je najpoznatiji po svojim brojnim preradama Fiata 500, ali se u njihovoj ponudi nalaze i paketi za pojačanje snagae V8 motora u BMW-u X5 M i X6 M.
Stage 1 podrazumeva rast snage sa fabričkih 555KS i 680 Nm obrtnog momenta na 604KS i 778 Nm, a Stage 2 na 655KS i 865 Nm.
Romeo Ferraris takođe nudi i kočioni sistem sa diskovima 380 x 32 mm napred i 380 x 28 mm pozadi, kao i nove elemente za doterivanje eksterijera i enterijera (koža, alkantara, nove pedale...).
Performanse i cena paketa se u kratkoj vesti ne navode.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovo je samo render, ko zna kako ce izgledati uzivo. Inace ja sam video zvanicnu sliku nove serije 1, koja bi trebalo da bude predstavljena po zavrsetku sajma u Sangaju. Efekat koji je ostavila na mene je kao kad sam video E60 peticu. Treba da se pogleda uzivo, i verovatno malo vremena na privikavanje:) Sorry sto ne mogu da postujem sliku, posto je nisam imao na racunaru, vec sam video in vivo dve strane iz kataloga:))
@ toma
Procureće garant, sviđa mi se onaj render serije 1 gt, a kod nove serije 1 hb bih voleo malo onaj točak nazad da malo budu duža zadnja vrata, jer aktuelni izgleda kao Čarli iz ,,Cipelića''
Ali recimo serija 1 coupe mi je presladak, kao onaj model 1600 iz sedamdesetih
@Dejan L
ako slike i procure to ce biti dan ili dva pre zvanicnog datuma. Ja sam video dve strane iz kataloga odstampane na kolor laserskom stampacu, i nije bas neki kvalitet (mislim na stampu). Nova jedinica je cudna, ali ima fantasticne proporcije. Kad se vidi auto odma se zna da je naslednik jedinice. Linija krova je jako slicna kao kod sadasnje, po vratima i debljini zadnjeg stuba, rekao bih da ce pozadi biti barem 10cm vise prostora za putnike. Na slici A3 koncept deluje skladnije od jedinice, ali pre svega zato sto ima jednostavnije i cistije povrsine i oko ga lakse prihvati na slici. Jedinica ima jako mnogo detalja i gotovo da nema povrsine (osim krova) koja je ravna i bez linija, "nabora"... Automobili su drugaciji uzivo i na slikama, zato sto na slci se vidi auto ceo na prostoru od 10-tak cm, a kad se stane pored auta, obicno u jednom pogledu se vidi samo jedan deo auta. Na slici, ako auto ima jednostavnije, ravne povrsine, oko ga lakse prihvati. U svakom slucaju sprema se na blogu velika diskusija, a vlasnici bloga ce trljati ruke...
Generalno me kod nemaca nervira što su zadnja vrata uvek kraća od prednjih. I što je točak nekako pomeren u kabinu, a kod drugih točak ide malo više nazad.
Znam da to ima veze sa okretnošću. Mercedes forsira što više napred položaj točkova, bmw takođe, dok Audi nekako smesti točak na sredinu krila, ne znam, sve ima svoje prednosti i mane
Do pre 15 godina su i petice bile jako skucene pozadi, i kad su jednog BMW zvanicnika pitali zasto je to tako, on je rekao: pa ako vam treba veci prostor pozadi, kupite sedmicu... Ispitaju oni trziste tri puta, pre nego sto preseku... X1 nije onako cudan, a najbolje se prodaje, tek tako, slucajno...
@ toma
Čisto da ne počnemo opet raspravu u nedogled, stižu BLK i Q3
Razmisli o tome
@Dejan_L nisam siguran, ali mislim da to Audi radi zbog prednjeg pogona...
@ hh
Nisam ni ja siguran, tu klasu malih džipova kupuju obično žene koje je baš briga da li je prednji ili zadnji ili 4x4 pogon
@Dejan L
pa Q3 ce imati neke svoje musterije, otkinuce deo kolaca od X1, ali taj deo kolaca ce X1 nadoknaditi kad u oktobru pocne da se prodaje u Americi. Ne sikiraj se za ni jednog od ovih proizvodjaca. Prodavace se i X1 i Q3 i BLK onoliko koliko su njihovi tvorci predvideli +/- koji komad:)