Druga generacija BMW-a X3 je prošla kroz AC Schnitzer obradu što u praksi podrazumeva novi stajling paket, pojačanje motora, modifikovano ogibljenje i doterani enterijer.
Što se motora tiče, dizelaš u modelu X3 xDrive20d umesto sa fabričkih 184KS sada raspolaže sa 218KS, a u najavi je i pojačanje snage u modelu X3 xDrive30d. Takođe, do kraja godine će kupcima biti na raspolaganju i paket za pojačanje benzinskih motora.
AC Schnitzerov stajling kit se sastoji od elemenata poput prednjeg spojlera, zadnjeg krovnog spojlera, doteranog zadnjeg branika, hromiranih bočnih lajsni, alu točkova od 18, 19, 20 ili 22 inča, a u ponudi su i nove izduvne cevi, modifikovano ogibljenje i dorađeni enterijer (AC Schnitzer volan, detalji od aluminijuma, sportske pedale, nove patosnice).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovo je za svaku pohvalu, standardni nije bas neka lepota ali za ovo kapa dole
Bas mi se svidja sto je namrsten i spreda i od pozadi...
A i za ovaj dizel nemam reci, prenapucali su ga.
Meni je on i bez dorade lep,ne nesto posebno ali je lep...Ipak po meni najlepsi u toj klasi je...
http://www.netcarshow.com/audi/2009-q5/1024x768/wallpaper_06.htm
Svakog dana vidjam razlicite,i stvarno ne moze da se ne okrenes,zadnji deo vrh vrhova,uvek moram da ga vidim pozadi,jednostavno prelepo.
Solidan, ali ništa baš mnogo specijalno... Serijski X5 bez dorade mi bolje izgleda!
@Miki
Pa ovom X3 su nadenuli duh X5. :) Razumljivo je zašto. :)
Jedino farove nisu stavili nalik na X5 i zato mu je to jedino ostalo bolna tačka. I jedino mi nije jasna ova linija na zadnjem boku ala Mercedes. Ne uklapa se u ovaj dizajn. Slika 2
izgleda ukoceno.
a snaga je tolko povecana da mi se zavrtilo u glavi.
ali na kraju opet je bolji od standardnog cak i ac-ov je bolji.