
Standardni Audi RS3 Sportback ima pod haubom 2,5 litarski petocilindrični turbo agregat sa 250kW/340KS i 450 Nm obrtnog momenta, a to je dovoljno da 1575 kg težak auto od 0 do 100 km/h ubrza za 4,6 sekunde i da postigne maksimalnu brzinu od 250 km/h (elektronski ograničeno). Većini vozača je sve navedeno sasvim dovoljno, ali za one koji ipak žele i više od toga, tu na scenu stupa tjuner B & B Automobiltechnik.
B & B Automobiltechnik u svojoj ponudi ima nekoliko paketa za pojačanje snage pomenutog petocilindraša. Prvi nivo podrazumeva pojačanje na 410KS i 560 Nm, sledeći nivo znači 425KS i 580 Nm, pa 450KS i 600 Nm i na kraju nivo sa čak 510KS i 680 Nm obrtnog momenta (uz ovaj potonji idu novi turbo punjač, reprogramirana elektronska kontrolna jedinica motora, trkački izduvni sistem...).

Verzija sa 510KS od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3,5 sekunde, dok je
maksimalna brzina povećana na 310 km/h.

U paketu su i
modifikovano ogibljenje (auto je niži za 20 mm), novo kvačilo, točkovi od 19 i
20 inča, kao i high-performance kočioni sistem.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
extra su ga pojacali...3,5s do 100 je rezultat za postovanje...samo je pitanje koliko dugo ce da izdrzi ovaj 2.5 motor sa 510SKS
Na prvi pogled sam pomislio da je u pitanju RS6 karavan. Juce nisam mogao da odgonetnem na ulici da li je u pitanju A5 Sportback ili A7 sve dok nije prosao pored mene, tj. dok nisam video zadnji deo. Audi stvarno preteruje sa slicnostima izmedju modela.
@Damir
Ako se bude zivlje vozio, verovatno nece vise od 100.000-120.000 km...
@Marko,
Bas ta situacija! Prelazim Bul Zorana Djindjica i gledam neki lep Audi, mislim se evo ga A7 novi kad ono...A5. Imam osecaj da tu A5 malo "smeta" u gami iaako je lep auto.
@Marko
Da samo Audi tako radi. hehe Sto se tice izdrzljivosti, moci ce vise sigurno, pa ne prave ga Rusi ili Iranci. :) Pre neki dan sam nesto slicno napisao za Bmw-ov downsizing sa 3 turbine i odmah sam bio iskritikovan. hehe
@McLaren
ovaj nema tri turbine, vec jednu ogromnu...a 510KS je stvarno mnogo 2,5 motor...inace ova Sportback verzija A3 mi se nikad nije svidjala...dvoje dodatnih vrata cine da izgleda kao karavan :-(
@Uros CS
ko jaje jajetu...A5 coupe ne smeta, vec Sportback verzija koji je inace umanjen A7 ili je A7 uvecan A5 Sportback, posto je A5 prvi izasao :-P a A5 coupe mi je trenutno najlepsi kupe...posle njega e class coupe pa chevy camaro :-)))
Kako mozete da promesate ovo
http://www.netcarshow.com/audi/2010-a5_sportback/1024x768/wallpaper_08.htm
i ovo
http://www.netcarshow.com/audi/2011-a7_sportback/1024x768/wallpaper_06.htm
Svaka vam cast...
@DaMir,
Da, na sportback sam i mislio...A5,LAguna Coupe, Brera :D
@dusan,
profil iz daljine isti. Tek kad sam prisao na 20-ak metara izvalio razliku.
@Uros CS
bravo za Breru...na nju sam potpuno zaboravio...a Laguna mi je nekako nedefinisana...skroz razlicit prednji i zadnji kraj...pozadi pravi sportista...malo mi lici na Astona...a napred mi je dosadna sa onim farovima...nikako mi se ne uklapaju u liniju auta...
https://www.youtube.com/watch?v=QWKVy_d-8pE
Salim se :))))
Dobre brojke, DaMir lepo kaze za trajnost motora...
@NemanjaBB
bravo za link ;-)))
trovratna RS3 verzija bi bila pravi pogodak
@DaMir
Ako izdrzi i toliko bice dobro ali cenim manje...
Ovakvo pojacanje snage bez promene klipova, ventila, interkulera, karika itd, nema sanse dugo da se krece drumovima.
@Orlo
mozda se oni nadaju da ga kupci nece koristiti kao auto za svaki dan vec za izivljavanje jednom nedeljno ;-)))
@DaMir
Iskreno ne vidim poentu ovog automobila - nov je 50 hiljada sa malo opreme izadje 60 a ovaj tjuning je barem 10, 15 mozda i vise hiljada a za te novce sta sve ne moze da se uzme sa isto toliko snage - naravno polovno ali ne natjunirano i sigurno ce duze da traje, ali svako ima svoju racunicu... :)
za te pare usmes GTR-a i prebrines ;-) a sto se tice polovnjaka, ladno mozes da uzmes F430
evo npr. ovaj
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=147615631&__lp=29&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=30&negativeFeatures=EXPORT&lang=en&pageNumber=1
@dusan
ok fabricki RS3...fenomenalan je auto...ali nema potrebe za ovim pojacavanjem...a budi realan...da li bi lepse izgledao da je trovratna verzija?