
G-Power je zvanično pustio u prodaju svoj prvi paket za BMW M5 (F10) nakon dva meseca razvoja. Stage 1 nudi povećanje performansi, uklanjanje limitera brzine i niz tehničkih nadogradnji.
Ono što nas najviše interesuje jeste informacija da 4,4 litarski twin-turbo V8 motor sada raspolaže sa 640KS i 780 Nm obrtnog momenta, što je porast od 80KS i 100 Nm, a najveća brzina iznosi preko 310 km/h.
Nemački tjuner nudi i keramički kočioni sistem sa diskovima 400 mm i 21-inčne Silverstone RS točkove sa Michelin gumama.
Tu je i novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, a karakteriše ga i dublji zvuk. Kao opciju možete dobiti i G-Power evropski paket garancije. Više informacija kao i mogući video prilog očekujemo uskoro.
Izvor: Presretac.com
polako stice i najaca verzija..g powera,,koja ce sigurno oboriti rekord u brzini putnicki vozila..uzeti titulu od brata..
Super :) izace za koji dan konplet informacije za ovo pojacanje :)Ali se ceka ono pravo,mogu samo predosecati sta ce da rokne....nece biti ispod 8 soma konja :)
odavno nisam video pismenije osobe od vas dvojice :-).
sala mala :-)
mirno spavajte,nema toga ko moze g-power da skine sa trona.
BMW fanovi,podhitno u skolu.
"nece biti ispod 8 soma konja"
Da li imas predstavu sta si rekao?
Ne frljajte se sa izrazima ako ne znate sta pricate.
@...
Hahahahahahahahahaha...Rolls Royce je dete koje ne zna bas puno toga,ne zameri mu :))
@Rolls
2 soma,3 soma...To se kaze za 2 hiljade,3 hiljade...
Pa ti sad razmisli sta si rekao,ali aj da ti kazem posto nisam siguran u tebe...Rekao si 8 hiljada konja :D haha
Odobrite mi komentar molim vas :D
U mom kraju za soma kazu da je to 100 za 5 soma kazu da je 500,a neki drugi ljudi kazu som da je 1000 a 5 da je 5000 :)Ilicemo da koristimo neke druge uzrecice :)
Sta napaste coveka tako pa i da je pogresio ispravite ga na lep nacin a ne da ga prozivate na sva zvona...
Pa sta da je klinac pristojniji je od 90 posto ljudi ovde.
Btw ovaj BMW je zverina!
I idemo... Do ponoći je ostalo još oko 7h
Ajde AUTO, možeš ti to, još 15 vesti (postova) o BMW-u. Svaka druga-treća vest neki bmw.
Gadi mi se više
Panco :) Nerazumem neke ljude cime se oni bave.Ajde nek mi da tacan iskaz za rec SOM :)u jednom kraju kazu ovako u drugom onako :) tu nema pravila,za razliku od nekih malo sam skolovani od mnogih :)Mnogi se prave ovde........... da neidem dalje,ja nisam takav da vatam u recenici pffff :)glupo :)pozzz za tebe i sve na blogu:)
@ Dejan L
Molim vas da obratite pažnju na način na koji mi se obraćate i molim vas da ne preterujete. Od 20 najnovijih vesti samo su tri o BMW-u; a ako vas ne interesuju slobodno ih preskočite, niko vas ne tera da ih čitate, a još manje da komentarišete.
Vesti objavljujem onako kako se pojavljuju, nije moja krivica što su BMW i BMW tjuneri ovih dana aktivni sa vestima.
Pa i o Novaku Djokovicu se sada pise najvise. Do pre 7 meseci najvise se pisalo o Nadalu, pa pre njega o Federeru. Tako je to, ko je najbolji izaziva najvecu paznju. Ima na forumima i onih koji sada po Noletu pljuju. Neki jednostavno najvise mrze one koji su najbolji.
:)))) A kunem se kad sam video onu vest za AC Schnitzer, pomislio sam: "sad ce Dejan L da oplete po advokatima. Kako smeju da postavljaju toliko vesti o BMW":)))))
Zbog njega su i @Auto uveli cenzuru...pretio im covek advokatima. Sramota.
Toma, kakvi advokati bre? Dusane, uopste nije lepo da tako diras coveka.
@Rolls Royce
Nemoj ni da se trudis da ih razumes, sve sami strucnjaci kada su Mecka i BMW u pitanju a kada je neki drugi auto u pitanju onda cute.
Uzivaj :)
@auto
Nije vasa krivica ali bih vam iskreno predlozio da budete dosta strozi u kriterijumima biranja poruka(komentara) narocito kod BMW-a, Mercedesa, Audija a i kod Porsche-a jer ljudima se stvarno smuci zivot kad vide 50 i kusur poruka od kojih su 95% prepucavanja a i to je ujedno i bio razlog da se povucem sa bloga ali ipak nisam. Ostale vesti sa puno komentarima sa uzivanjem citam jer ih komentarisu ok ljudi.
Nadam se da ce te me poslusati jer ce i vama biti pre svega lakse. :)
Pozdrav!
@Dejan L
Lepo ti je rekao admin...Ne citaj,ne gledaj,ne komentarisi...
@Rolls
Stvarno ne znam gde postoji za izraz som za stotku...Nikad cuo...Soma je oduvek bila hiljadarka,pa da li u prevodu nekog filma,pesme...Nije bitno sta...
@Rolls
Druze,nigde se ne kaze za stotku "soma",osim negde gde ne znaju pa brkaju loncice. Ok,pomesao si,evo reci cu ti da znas kako ide : banka - 10 , glava - 100-tka ,
soma - 1000 , konja - 10 000 ,
kilo - 1 000 000.
@McLaren
na dan kad je promovisana nova serija 3, Dejan L je @auto, meni i jos nekima pretio advokatima, i zatim je uvedena cenzura postova pre objavljivanja. Tek da se vidi sa kim ovde imamo posla.
Auuu.... A ovo je tek tzv. Stage 1. Mogu misliti koliko ce imati Stage 2 i 3. 700-850ps.
@...
1 000 000 se kaze "milka". :)
Loshmi, moze samo da ima bolji start od E60, a tesko brzi u max brzini. A on je imao V10 sa turbinama i 5k kubika. A ovaj ima V8 i 4,4. Prosli G power sa 800 ks je ubrzavao za 4,25 do 100 dok je recimo Brabus koji je za 3,6 uprkos svom luksuzu i teskom vozilu. Cak jei S klasa sa 2,5 tone ubrzavala za 4 sek.