
Alpina je pojačao svoj model B5 Bi-Turbo (modifikovana BMW-ova serija 5), i to za 24 kW/33KS i 30 Nm.
Tačnije, njegov 4,4 litarski twin-turbo V8 sada raspolaže sa 397 kW/540KS i 730 Nm obrtnog momenta (samo 20KS manje od fabričkog BMW-a M5 F10 sa 560KS), što je dovoljno da ovaj sedan od 0 do 100 km/h ubrza za 4,5 sekunde (0,2 sec bolje od dosadašnje verzija), dok je maksimalna brzina povećana za 12 km/h i iznosi 319 km/h.

Po navodima Alpine, prosečna potrošnja goriva iznosi 10,5 litara na 100 km, a emisija CO2 je 244 grama po km.

Pojačani B5 Bi-Turbo bi trebalo da se pojavi i na Salonu automobila u Ženevi sledećeg meseca, pa više detalja sledi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ova alpina je i sa 507ks bila sjajna. Ovaj motor moze mnogo vise. Gledam, neki ludaci u Kaliforniji iz 335i single turbo 3.0L izvukli skoro 600ks, i kazu da idu na 700....ccc
Inace potvrdjeno je nekoliko novih modela serije 1: 114i, 135i, 135i xDrive, M135i, 120d xDrive.
@cls
Mislim da to moze da bude i u boji auta. Inace,meni se ne svidja prednji branik,kao ni felne.
Koliko god da ima konja to je Alpina...po meni jedan od retkih tjunera koje stvarno postujem i to uglavnom zato sto se njihov tjuning svodi na doradjivanje motora par diskretnih dodataka i to je to. Nista vulgarno, nista prenaglaseno i preterano a to cenim - vuk u jagnjecoj kozi... ;)
@Orlo
plus sto je Alpina jedan od retkih tjunera koji su stvorili sopstveni image i imaju svoje prepoznatljive dizajnerske elemente vec decenijama unazad.
@hh
Pa poenta je ta sto je to Alpina...
P.S
Nikad je nisam voleo zbog ovih felni koje ne mogu da svarim.
Felne ove sto su na slici, one su tradicionalane,mozes da stavis i neke druge iz Alpininog programa:)
dejane,samo foto 10 plus. a sta kazes za auto?onako strucno? posto vidim da si veliki strucnjak za B M W?