
Među brojnim ograničenim verzijama BMW-a M3 proizvedenih u 26-godišnjoj istoriji, BMW M3 CSL 2004 (Lightweight Sport Coupe) ima posebno mesto u srcima bimmera. Samo 1.383 automobila je proizvedeno uz naglasak na smanjenju težine u odnosu na bazni M3 model.
CSL je težak samo 1385 kg, što ga čini 110 kg lakšim od normalne M3-ojke, dok ostala poboljšanja uključuju snažniji motor i modifikovano ogibljenje. Jedan M3 CSL je ovih dana stigao u ruke nemačke tjuning firme MR Car Design koji je pretvorio ovaj sportski coupe u trkačku zver, a naručilac "radova" je bio REIL Performance racing team.

Nakon što je ogoleo unutrašnjost automobila i napravio sve izmene prema trkačkim specifikacijama (sportska sedišta, upravljač i kavez), krenulo se u dodatno smanjenje težine automobila zamjenjujući bočna i zadnje staklo sa onima od pleksiglasa. Ogromno zadnje krilo poreklom je iz Porsche GT3 trkačkog automobila.

MR Car Design je zatim nastavio sa nadogradnjom motora i izduvnog sistema čime je pojačana izlazna snaga koja sada iznosi 392 KS (fabrička verzija raspolaže sa 360 KS). Modifikovano je naravno i ogibljenje, a tu je i jači kočni sistem. Automobil se vozi na novom setu BBS točkova sa posebnim Yokohama gumama.
Sve u svemu, MR Car Design M3 CSL ima 1.260 kg, a prema rečima tjunera, Nürburgring Nordschleife može da pređe za 7:43 minuta, što je sedam sekundi brže od vremena koje je zabeležio nemački auto magazin Sport Auto sa fabričkom verzijom CSL-a.
Ipak, najzanimljiviji podatak je cena konverzije koja iznosi vrtoglavih 130.000 €. Ne nije 13.000, nego 130.000.
Izvor: Presretac.com