
Nemačka tjunerska kuća G-Power ništa ne ostavlja poluzavršenim. Skoro tri godine nakon što su po prvi put preradili BMW-a X6M, nazvavši ga X6M Typhoon, Nemci su se ponovo vratili ovom modelu sa još efikasnijim promenama.

Tjuning je pre svega usmeren na poboljšanje aerodinamike, pa osim što je vozilo spušteno za 30 mm, svi delovi su aerodinamički optimizovani i razvijeni pomoću 3D tehnologije. Jedno od glavnih obeležja su novi mišićavi blatobrani zbog kojih je širina povećana za dodatnih 7c m. Zadnji deo je zbog ovih blatobrana malo širi od prednjeg dela. Novost predstavljaju i novorazvijeni pragovi.

Prednji deo je takođe izmenjen, odlikuje ga agresivna pojava koja je upotpunjena sa još boljom aerodinamikom. Vredi izdvojiti novu haubu koju potpisuje Venturi, a napravlejna je od ugljeničnih vlakana. Osim što je lakša od fabričke, pomoću svojih dodatnih otvora za vazduh osigurava još efikasnije hlađenje motora koje je nužno zbog toga što je 4.4 V8 pojačan za skoro 200KS.

Zadnji deo odlikuje veliki spojler od ugljeničnih vlakana i centralno postavljene izduvne cevi.
Kada smo već pomenuli 4.4 V8 (fabrički razvija 555KS i 680 Nm), snaga u odnosu na Typhoon iz 2011. godine nije menjana, G-Powerov X6M i dalje razvija 725KS i još impresivnijih 890 Nm koje motor „istrese“ na sva četiri točka već pri 1500 o/min!

Veća snaga traži i efikasnije kočnice, pa su ugrađene one od keramike. Toliko su efikasne da i sam G-Power upozorava da se mora paziti koliko će se jako pritisnuti. Previše jaka noga na kočnici može rezultirati udaranjem glave o volan. Tjuning je kompletiran sa 23-inčnim Silverstone RS točkovima.
Izvor: Novavozila.ba
Foto: G-Power