home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Poznati nemački specijalista za proizvode iz Ingolstadt-a ponovo je pomerio granice brzine sa najvećom limuzinom iz ponude Audija i to sa dizel motorom. Magična granica od 300 km/h, do juče rezervisana za Porsche, Ferrari, Lambo…danas je dostupna vlasnicima A8-ice sa 4,2 TDI motorom.

Za čaroliju je zadužena magična kutijica pod imenom M-Cantronic koja optimizacijom elektronike motora podiže snagu sa standardnih 350 na 410KS. Obrtni moment je podignut sa 800 na 930 Nm dok je ubrzanje spušteno ispod 5 sekundi do stotke.

Da bi Audi A8 TDI postigao brzinu veću od 250 km/h koja je fabrički ograničena, MTM je pripremio drugu kutijicu, V-Cantronic, koja omogućava da se ova blokada eliminiše.

Da sve ovo ne bude “mrtvo slovo na papiru”, MTM je svoj A8 izveo na stazu Nardo u Italiji i postigao obećanu brzinu od ravno 300 km/h, sve sa vlasnikom firme Rolandom Mayerom za volanom.

Izvor: Cdm.me



čitanja : 1080



Komentari

Vrh.

Autor hh 07 Apr 2014, 14:07

Jes' vrh, ali bespotrebno. Gde ćeš ga zaista voziti 300km/h i prevashodno zašto? Da li su ljudi svestni koliko stavljaju "glavu u torbu" kada se vozi tom brzinom, makar i na praznom autoputu? Niti su putevi savršeni (ima ulegnuća, izbočina, eksera, ulja itd) a gde je trenutak nepažnje svoje ili tuđe. Bespotrebno. I 250km/h je previše, da se ja pitam, blokade bi bile već na 200km/h... Samo na pisti, trkačkoj stazi itd, bih dopustio privremeno skidanje blokada... Ali ko još mene pita...

Autor Miki 07 Apr 2014, 18:32

Nije poenta u 300 km/h. Poenta je u tome sto ovaj automobil sa mekanom nogom na gasu trosi ispod 5 L nafte na 100 predjenih kilometara i sto se pri brzini od 150 Km/h motor vrti sa 1400 o/min.
Inace, 200 km/h nije velika bzina za nemacke puteve. 250 je vec primerenija, ali vozi se i brze. Naravno, ko moze ;)

Autor Vojvoda 07 Apr 2014, 18:42