
Zašto i kako tjunirati Plug-in-Hybrid i pri tom sportski automobil kao što je BMW i8. Uvereni smo da tu tehnički nema puno toga da se napravi pa se tjuning svodi u pravilu samo na optiku.
Tako je postupila i tjuning firma H&R kada je kroz svoje prste propustila BMW i8. Optički potezi na karoseriji sveli su se na proširenje traga prednjih (+20 mm) i zadnjih točkova (+15 mm), a tu su i novi veći točkovi OZ Leggera HLT ofarbani u pomalo kič boju metalik plave.
Ipak, da sve ne ostane samo isključivo na optičkom tjuningu, firma H&R je u serijski BMW i8 ugradila i elemente oslanjanja koji su inače rezultat takmičarskog iskustva iz zajednilčkog rada sa odeljenjem BMW-Motorsport.
BMW i8 je Plug-in-Hybrid koji pokreće 1,5 litarski trocilindrični benzinski motor u kombinaciji sa elektromotorom, što daje ukupnu raspoloživu snagu sistema 362KS, do stotke ubrzava za 4,4 sekunde, dok je najveća brzina 250 km/h.
Cena ovog tjuninga još nije poznata, ali u svakom slučaju zna se da početna verzija automobila BMW i8 na prodajnoj listi ovog bavarskog proizvođača startuje po ceni od 126.000 evra.
Izvor: Automototrend.com.hr
Foto: H&R