
Porsche 911 Turbo S je jedan od najskupljih Porschea na svetu. Ipak, to nije zaustavilo tjunera mcchip-dkr da se posveti tjuniranju vozila koje je i u svom standardnom obliku definitivno među najbržim i najsposobnijim automobilima današnjice.
Interesantno je to da je izgled automobila ostao nepromenjen, a mcchip-dkr se posvetio tjuniranju motora za koji je predstavio tri posebna paketa.

Takozvani Stage 1 tjuning paket donosi pojačanje motora sa standardnih 560KS na 600KS. Ovo je postignuto dodatnom optimizacijom centralnog kompjutera, a postupak košta 3.500 evra. Pored povećanja snage povećan je i obrtni moment na 820 Nm.

Drugi nivo tjuninga donosi i sportski izduvni sistem Capristo kojim se snaga podiže za dodatnih 20KS. Posebno prilagođeni izduvni sistem definitivno je jedan od najkompleksnijih na tržištu, a postupak tjuninga koji povećava snagu do 620KS košta 10.280 evra. Već sa 620KS automobil je u stanju da postigne 322 km/h umesto 318 km/h.
Konačno, najopsežnija prerada dolazi na trećem nivou tjuninga. U ovom slučaju u automobil se ugrađuje sasvim novi turbo punjač, koji uz prethodne modifikacije povećava snagu na 660KS i 850 Nm obrtnog momenta. Postupak tjuninga košta 17.259 evra, a Porscheu 911 Turbo S-u omogućava postizanje maksimalne brzine od 328 km/h.
Izvor: Proauto.ba
Foto: mcchip-dkr
On standardan sa 560 ide malo preko 330 km/h, a ne pojacan na 660 ks. Carrera S stize do 315 km/h...
Moraće Porše restajlingom da podigne snagu na preko 600ks, 670 ima 488 , McLaren je tu takodje.
I najavili su da će značajno pojačati celu gamu, biće turbo motori, pošto ih je i AMG GT primorao na to.
@IlijaGrahovac
Porsche 991 Turbo S ima 560ks i testirali su ga do 333 km/h, ali gledajuci tablu izgleda je ogranicen na 333 km/h.
@MB
600 ce biti dovoljno. Ako podignu vise od toga nece biti zanimljivo zato sto vec sad do 300 ide kao Aventador :) :)
AMG GT ih je primorao kod tebe. Sam si lepio link juce da ga nasi 'eksperti' porede sa Carrera S 991. Realno ubrzanja ima kao AMG GT sa 510ks :) I ako pojacavaju SVE verzije, ne verujem da ce pojacati za vise od 25-30ks posto su uopsteno novom generacijom 911 verzije pojacali za 25-30ks.
dusan
Izgleda da nisi video vest da ce sve verzije sem GT3 ( RS ) biti turbo. I da ce biti znacajno pojacane. Sa restajlingom bi trebalo to da bude. Verovatno slucajno ovako, odjednom. : )))
Sramota 350 ks da bude zgazen ko buba. : )))
"I najavili su da će značajno pojačati celu gamu, biće turbo motori, pošto ih je i AMG GT primorao na to."
hahahahhahahahaha...jos jedan biser.
Autor dusan 22 Mar 2015, 13:31
Ne mislim na zvaničnu brojku, već realan podatak. Vjerujem da ima dosta više od 560.
@IlijaGrahovac
Zasto mislis to? Mozda ima preko, ali ne DOSTA vise.
@MB
Nije ih pipnuo AMG GT. Iz razloga sto taj AMG GT sa 510ks mora da se takmici sa 991 sa 430ks, a u necemu nije bolji ni od Carrere S sa 400ks. Dakle koliko utice AMG GT tu? Uopste ne utice. Eto verovatno ce biti nekog testa sa Turbo pa ces videti koliko je ustvari AMG GT daleko. Njemu je vise konkurent F Type. 911 je tehnoloski i svakako mnogo ispred ta dva automobila.
Autor dusan 22 Mar 2015, 15:22
Previše dobro ide za 560ks.
Može li objašnjenje zašto je 911 tehnloški i svakako ispred AMG GT? Unaprijed hvala.
@IlijaGrahovac
'Previse dobro ide za 560ks' ,
E, sad. Pricamo o Turbo i Turbo S? Ok, recicu da je mnogo stvari kod njih 'najbolje trenutno sto se nudi u auto svetu', ako nesto nije najbolje, uz najbolje je. Dakle kazes previse dobro ide i verovatno mislis na ubrzanja?
Porsche je za novi 911 Turbo razvio novi sistem prenosa koji preciznije upravlja raspodelom snage izmedju dve osovine pomocu elektronski kontrolisane viselamelaste spojnice. Sada je sistem opremljen vodenim hladjenjem i moze da prenese jos vise snage na prednju osovinu. Bolja usaglasenost motora i sistema prenosa snage omogucava jos bolje vrednosti ubrzanja. E, sad sistem upravljanja na sva 4 tocka...Upravljana zadnja osovina na svim Turbo modelima osetno poboljsava upravljivost kako na pisti tako i u svakodnevnim situacijama. Sistem se sastoji od dva elektromehanicka aktuatora koji zamenjuju konvencionalna ramena oslanjanja.
Ugao zakretanja zadnjih tockova je do 2,8 stepeni. Do brzina od 50 km/h prednji tockovi se zakrecu u smeru suprotnom od zadnjih. Na ovaj nacin se međuosovinski razmak “skrati” za 250 mm, sto doprinosi agilnosti u krivinama. Manevrisanje i parkiranje je drasticno olaksano.
Pri brzinama vecim od 80 km/h zadnji tockovi stoje paralelno zakrenutim prednjim tockovima. Ovako se postize efekat „produzenja“ medjuosovinskog razmaka za 500 mm, sto ima za uzrok povecanje stabilnosti, narocito pri visokim brzinama. Na komande vozaca zadnja osovina odgovara osetno vecom bocnom silom, sto doprinosi spontanijoj promeni pravca. Takodje za ubrzanja je dobro to sto je motor pozadi pa tako i zadnji tockovi imaju bolju trakciju. Neverovatno je koliko je 'inteligentan' i dobar 4x4 pogon kod Turbo modela, a opet kazu da je auto na stazi kao RWD i da je zabava zagarantovana. PDK menjac je trenutno najbolji sportski menjac na svetu uz Ferarijev, kod ta dva brenda su vrhunski sklopljeni vrhunski menjac i motor. Zasto ne pogledas neki video o 911 Turbo? Ili uopste 911 protiv recimo F type koji je pravi konkurent AMG GT-u pa time zakljucis koliko je savrseniji 911. Porse za Turbo S kaze da ima 556ks i ako ima vise nema vise od 570 100% posto Porse uvek govori vise od stvarnog. Tako kazu ubrzanja za 3,2 za Turbo S, a novinari mere 2,8 do 100...Za 200 kazu 9,6 neki novinari su merili 8,9. Neverovatan launch control, pogon, PDK menjac. Mozemo reci da je AMG GT konkurent 911-ici ali navesti model, recimo Carrera S ili Carrera GTS. Sve preko toga je mnooogoo ispred AMG GT-a. Uostalom su lepo kopirali 911 i lepo korigovali cenu. Tako za Turbo moras da das oko 160 hiljada za 520ks, a za AMG GTS sa 510ks 135 hiljada. Jak marketing su odradili ali i odredili ok cene kao i kod Majbaha S klase. Ta politika im je vrh, to priznajem iako nisam fan. Najzad su se opametili i napravili jaaaakoooo dobre automobile ali solidno smanjili cene i tako ce im modeli trajati duze. Ovako su znali da naprave dobar auto, ali udju u cenovni rang za drugim nekim brendovima i onda gase modele posle 4, 5 godina. Za ovo sada sto rade im svaka cast, dobar marketing, dobra cena i moze da prodje. Da ne bude da govorim da je AMG GT los ili nesto tako, kazem odlican ali ne kao i 911. Danas je moj drug video ispred sajma 993 Turbo sa onom dodatom navigacijom koju radi Porse bila ta vest skoro ovde na blogu :)
dusan
F type je samo na papiru konkurent AMG GT-u.
U svemu je bolji AMG GT, ne može njemu F type da bude konkurent.
Još kad ih vidiš uživo, nema šta da traži pored AMG GT-a, pre bi rekao da je konkurent nekom daleko ispod autu.
AMG GT je konkurent 911-ci, tako je i nastao.
911 ima prednost motora pozadi, AMG GT je rwd, brži dosta od GTS 911.
Videćemo tek uporedne testove, nisu daleko ova dva automobila, iako su im različite koncepcije.
Napred i pozadi motor.
Ovo su tek standardne verzije AMG GT-a, a tek treba da izadju GT3 i BS.
Za sad samo znamo da je brži od Veyrona, 458 Italia, GTR-a i drugih na TG stazi.
I to sve sa "samo 510 ks".
Pošto su svi drugi snažniji, Ferrari i prilično lakši.
Hvale ga svi, a pritom je za svaki dan upotrebljiv.
Videćemo baš koliki će kolač otkinuti 911-ci, ubedjen sam da će se odlično prodavati, jer je pristupačniji dosta od SLS-a. S druge strane, skuplji je od baznog 911 i snažniji, pa ga nema za 90 000.
Najslabiji počinje od 115 ( kao 911 GTS ), a S verzija od 135, cena kao 911 GT3.
GT3 i BS, koji će biti top modeli će biti verovatno cenama kao Turbo i Turbo S.
@MB
Pa i AMG GT je samo na papiru konkurent 911-ici. Marketing je cudo...I F type porede sa 911, ali sa slabijim verzijama. Tako su vec poceli AMG GT sa slabijim verzijama, ali kada bude testa sa jacim verzijama videces koliko je Mercedes ustvari daleko...Prodavace se dobro zato sto nije cene kao bas taj konkurent koga iz Mercedesa non stop pominju. Taj od 115 hiljada AMG nudi vise od 911 za istu cenu. AMG GT S za 20-30 hiljada manje nudi slicnu snagu i mnogo opreme. Eto mozda na tu foru pridobiju kupce, nesto malo.
Posto ko hoce 911, njega kopija ne zanima.
Autor MB 22 Mar 2015, 21:08
GT3 je već izašao, ne vjerujem da će biti drumski model. Black series se čeka.
dusan
AMG GT bije 911 GTS ( rwd ).
Da je Turbo rwd, ne bi imao takva ubrzanja. Pogledaj GT2.
Videcemo na stazi, do 200 1,5 sekundu brze stize AMG od GTS-a, to nije malo.
Znam da je tebi krivo, predosecas uspeh AMG GT-a, pa je netrpeljivost sve jaca. Videcemo prodaju, sigurno ce biti dobra.
@MB
Pa bravo sa vise snage je brzi do 200?! Kako je to uspeo? :)
Pogledaj novi GT3 koji do 100 ubrzava za 3,3 , GT3 RS Porse kaze 3,1 a znamo da uvek daju veci podatak, to su ti RWD. I ne znam zasto je po tebi automobil koji je brzi u ubrzanjima uopsteno brzi. Pa i 650S je dosta brzi od 991 GT3 u ubrzanjima pa na stazi jedva koju desetinku brzi.
Ne predosecam ja u vezi AMG GT-a nista, zato sto Mercedes NIKADA ne moze parirati Porseu ako imaju slicnu snagu. Mercedes mora da ima 100 ks vise da bi parirao. I sad kazem, parira AMG GT 911-ici, ali slabijim verzijama.
"Pa bravo sa vise snage je brzi do 200?! Kako je to uspeo? :)"
koliko puta mu je ovo ponovljeno ali on jednostavno ne kapira.po pitu je onda vejron najsportskiji auto na svet:)
pit i logika 2 sveta :)
neko je izbacio vreme amg gt s pre neki dan na jednoj stazi gde je taj amg gts bio sporiji od 458 italie.cisto da pit ne gaji iluzije da je amg gts brzi(i ako je 458 dosta stariji).
dusan
GT3 je brži od Turba S na stazi.
Rekao sam, polako, sačekaćemo da vidimo.
Videćemo i prodaju.
bs8
Inteligencija i ti ste dva suprotna sveta.
Na TG stazi je brži. Ali ti bežiš od toga.
i8 razbije 911 sa 350 ks osnovni. :)
Protiv AMG GT-a ipak moraju jače verzije.
A zamisli da 458 sa 570 ks bude brži od težeg auta sa 510ks, ma nije moguće ? :)))
Zato bmw nema niti će imati nikad ni blizu auto kao AMG GT.
"Protiv AMG GT-a ipak moraju jače verzije."
jace verzije cega?
pa amg uvek mora da bude jaci od konkurenta da bi bio brzi na stazi.ali ne jaci par ks,nego npr da bi bio brzi od Ma treba mu 30,40ks,da bi bio brzi od porsea treba mu 70,80ks viska.sta to znaci?pa to znaci da svoje neznanje pokusavaju da kompezuju tjuniranjem motora.amg-klasicna radionica.mada,cuti,da nema njih sam mercedes ne bi mogao da konkurise opcu ili tako nekom odeljenju,kamoli nesto vise.
@MB
Kako na kojoj. Na 7 staza su bila oba modela, na 4 je brzi GT3, a na 3 staza je brzi Turbo S. Pa nema tu sta da se gleda i sam znas da AMG GT moze da se takmici sa slabijim verzijama. Ti po ubrzanjima gledas ko je bolji i brzi uopsteno, onda je Carrera S PDK brzi i bolji automobil od AMG GTS iako je slabija 110ks. I vise smor sa tom TG stazom, ko je to ikada gledao? Samo ti...Pa ta emisija je zezanje i na stazi je super brz onaj model koji voli Dzeremi Klarkson. Dovoljno je videti da nisu vozili NI JEDNU 911-icu do sada, sto dovodi do zakljucka. A, ti zakljuci sam...
dusan
http://fastestlaps.com/comparisons/porsche_911991_gt3-vs-porsche_911_turbo_s_991.html
GT3 ima skoro 100 ks manje.
Još nisu poredili na stazi 911 i AMG GT, pa da sačekamo.
Za sada znamo da je na TG stazi brži od ovih.
bs8
Paprike.
Dok je MB pravio 300SL Gulwing, bmw imao Issetu.
Prave sportiste a bmw i modele.
Razumem bes i nemoć što je bmw ispod Mercedesa, nema konkurenta AMG GT-u, S kupeu, SL-u, S kabrio, Maybach i Pulman modelima itd.
Ipak je M radionica samo tjuning kuća, ne znaju da naprave auto kao AMG.
dusan
Kako Karera S brža kad GTS ne može protiv AMG GT-a ?
S je ispod GTS.
Znači tek je onda ona sa 350 ks brža, tj najbrža. :)
Pošto GTS-a do 200 za 1,5 sek dobije AMG GT S.
Kako onda slabija Karera S brža, objasni ?
pitova razmisljanja(i poruke) idu otprilike ovako:
"Sta ti meni 911.....AMG ga rastura....trba mu mnogo vise snage....brzi je gt3 od turbo s....AMG tata....merc bolji od poschea....videcemo prodaju....bmw nece imati auto kao AMG GT"
:)))))))))))))))))))))))
"A, ti zakljuci sam..."
pazi da ne zakljuci :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=zyWfuOgY3_g
https://www.youtube.com/watch?v=QdyFs_mn31E
https://www.youtube.com/watch?v=qn16B1Y1I00
https://www.youtube.com/watch?v=PgQngAAPVn8
https://www.youtube.com/watch?v=kba9jFL4CSE
Top Gear staza za neke postade svetiliste. A kad je M3 drao po kisi RS5, i kad je Stig sa M3 stajao i cistio muve sa haube i opet bio brzi od C63 sa 40ks vise, onda je bilo - pjahhhhh:)))))))))
@MB
Dzabe price, uspeo si. AMG GT S sa 510ks je pravi protivnik 911 GTS koja ima 430ks i Carreri S koja ima 400ks.
Zasto ovaj AMG GT S ovoliko muci od 240-250 do 296 km/? Pa BMW M5 bolje gazi od 250 na gore od njega. Evo sad ce biti 'hejter', a samo kazem ono sto je realno. Pusti na YouTube 0-300 BMW M5 i uzmi telefon ukljuci stopericu. 33 sekunde, a za 33 sekunde je ovaj AMG GT S bio na 290 km/h. Eto Bmw M5 je brzi u ubrzanju i brzi je i bolji? Ne, verovatno je AMG GT S bolji auto. Ubrzanje nije sve. Ali jeste po malo sramota kada ti sportski auto ima 515 ks i do 300 ne moze kao limuzina koja ima 570ks. Carreri S do 300 treba 38 sekundi, ali auto od 400ks. Mnogi sa 400ks ni ne mogu do 300. Ili 991 Turbo do 300 ide brze od AMG GT S-a za 6 sekunde, a imaju skoro istu snagu. Sad ces ti reci Turbo je 4x4, jeste 4x4 ali da su motor i menjac kod Mercedesa vrh vrhova, morao bi taj AMG GT S barem da mu pridje na 30, 31 sekundu. Eto Turbo S do 300 za 25 sekundi :)) 10 sekundi ranije u odnosu na taj AMG GT koji je naterao Porse da ristajling odradi sa vise snage, tvoje reci inace :))) Pa gde ces vise, ovako ce biti zanimljivo sa slabijim verzijama, oni i te slabije ako pojacaju sta ce ona AMG GT? :(( Onda Mercedes mora da ulaze novu lovu u marketing :(